Leg het tapijt van moeders eroverheen Ik zou het trouwens zo 1,2,3 niet weten
Waarom geef je dan antwoord, ik vraag of iemand weet waar het wel kan...
Doe toch niet zo serieus meneertje Misschien is het een idee om zelf wat te fabriceren ?
Hoezo zou ik niet serieus moeten doen. Als jij behoefte hebt om topics vol te spammen met onzin doe je dat toch ergens anders. En ik heb al een geimproviceerde stofkap, ben nu opzoek naar ''echte''.
Iemand enig idee of de Wasted Penguinz bij Scantraxx zitten?
In dit filmpje zeggen ze dat ze samples naar een label hebben gestuurd, maar ze zeggen niet welk label.
Ze zitten iig bij Cloud 9, en daar zit Scantraxx ook tussen... Zou het wel een hele rare toevoeging vinden normaal gesproken, maar Scantraxx releaset nu ook deels digital-only natuurlijk.
EDIT: Wasted Penguinz zijn trouwens Zweeds, en Monday Bar is een Zweeds feest toch?
Kan iemand mij zeggen welke van de 2 Noisecontrollers Bas is? Ik weet dat nog steeds nooit.
Edwinn schreef:
Noisecontrollers - Interview
Gaat daar ooit nog wat mee gebeuren?
Waarschijnlijk niet, Noisecontrollers hebben erg veel nummers waar nu bijna nooit meer iets mee wordt gedaan dus dat zal met dit geval hetzelfde zijn. Jammer want dat nummer is erg vet.
Kan iemand mij zeggen welke van de 2 Noisecontrollers Bas is? Ik weet dat nog steeds nooit.
Edwinn schreef:
Noisecontrollers - Interview
Gaat daar ooit nog wat mee gebeuren?
Waarschijnlijk niet, Noisecontrollers hebben erg veel nummers waar nu bijna nooit meer iets mee wordt gedaan dus dat zal met dit geval hetzelfde zijn. Jammer want dat nummer is erg vet.
Ze moeten daar toch echt wel wat mee gaan doen, net zoals die andere nummers. Geef ze anders als Free release weg ofzo..
ik heb 3 weken geleden shirt van alpha twins besteld bij hardstyle.com maar heb hem nog steeds niet binnen, duurt dit altijd zo lang?
Ligt eraan. Ik heb laatst ook een shirt besteld duurde ook behoorlijk voordat ze verwerkt hadden. Heb je al een mailtje gekregen dat het in behandeling is? of een mailtje met een track & trace?