Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
ja zo'n track & trace mailtje, alleen staat hij al 3 weken op zending voorgemeld

Dat klopt dus niet... zou TNT ff bellen als ik jou was :P Na zending voorgemeld mag het maximaal 48 uur (muv zondagen) duren voordat het arriveert, bijna altijd binnen 24 uur zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 18:39 

Donateur

Rickie schreef:
ja zo'n track & trace mailtje, alleen staat hij al 3 weken op zending voorgemeld

duurde bij mij ook heeeeeeeeeeeeeel lang voordat ik me NC shirt binnen had
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 13:06 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand misschien nog wat andere artiesten die dezelfde soort muziek maken als Pavelow?
want ik vind dat zooo dik he! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:12 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Weet iemand misschien nog wat andere artiesten die dezelfde soort muziek maken als Pavelow?

Zoeken op het genre broken beats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Oxbow schreef:

Zoeken op het genre broken beats.

Bedankt voor het meedenken Khadber, alleen als ik dit opzoek op wikipedia en daarna die artiesten die daar staan op youtube intype krijg ik meer jazz-achtige nummers dat datgene wat pavelow doet :(

http://en.wikipedia.org/wiki/Broken_beat

als iemand een nummer/artiest kent met deze pavelowstyle zou ik die graag willen weten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:32 

Aan het typen...

dubstep en drum'n'bass zijn broken beat genres, misschien dat je daar eens op moet zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
dubstep en drum'n'bass zijn broken beat genres, misschien dat je daar eens op moet zoeken.

heb je gelijk in, ik ben ook best een fan van drum'n'bass maarja dat klinkt toch iets anders voor mijn gevoel.
trouwens het nummer in het youtube filmpje schijnt helemaal niet van Pavelow te komen, dus ben benieuwd van wie dan wel, er staat dat het misschien een HH project is maar dat kan ik me niet voorstellen :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:47 

Hardtraxx Veteran

Die Party People kick is iig een HHz tok eerste klas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

http://techno.org/electronic-music-guide/
Misschien heb je hier wat aan in je zoektocht naar Dubstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 15:17 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
http://techno.org/electronic-music-guide/
Misschien heb je hier wat aan in je zoektocht naar Dubstyle :P

Best vette site! :D
Kan ik nog eens iets van leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 18:12 

Hardtraxx Addict

Ik heb een volume verschil tussen mijn 2 draaitafels....???

Weet iemand wat dit kan zijn of moet ik degene die zachter is na laten kijken...???
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 18:19 

Hardtraxx Elite

dit kan via de trim op het mengpaneel, die zit boven je eq ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Je zou inderdaad eens even kunnen kijken naar de instellingen van je gain. Als deze beide het zelfde ingesteld staan (bijvoorbeeld op 0) dan zou het volume van beide tafels gelijk moeten zijn. Als dit niet het geval is dan zou je de elementen om kunnen wisselen en dan kijken of het probleem zich nog steeds voor doet op de zelfde tafel of dat het mee verplaatst is met het element. Als het mee verplaatst is dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je element/naald. Als het niet mee verplaatst is en het zich nog steeds voor doet dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je draaitafel. Dan kun je de kabels van beide draaitafels eens om wisselen (als deze los te koppelen zijn) om te kijken of het probleem zich dan verplaatst heeft.
Ook zou je eens de contactjes in de toon arm schoon kunnen maken met een watten staafje aangezien hier nog wel is wat troep in blijft zitten. ;)

Zo kun je nog een aantal dingen meer uitvoeren om het probleem te achterhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 19:41 

Hardtraxx Addict

Schoonmaken was niet nodig denk ik, zijn net nieuw ;)

Het blijkt de naald te zijn.......Voor de rest had ik alles al geprobeerd en nagekeken, vandaar dat ik et hier ook vroeg........

Maarre is de naald dan gewoon niet goed of kan ik er zelf nog iets aan doen voordat ik ermee terug ga......?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 21:03 

Hardtraxx Addict

Tel schreef:

Dat heet een Gain btw..... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 23:54 

Hardtraxx Veteran

Wat voor naalden heb je? Stanton V500 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 01:08 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Tel schreef:

Dat heet een Gain btw..... ;)

een ander naam voor hetzelfde ding ;) Bij pioneer heet het bijv trim
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:17 

Hardtraxx Addict

Dennis Aka Mash schreef:
Wat voor naalden heb je? Stanton V500 ofzo?

Jep. En ik was wel van plan om over een tijdje andere naalden aan te schaffen, maar ze horen et gewoon te doen want zijn maandje oud en dat vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:12 

Hardtraxx Veteran

Best raar dan dat er in eens eentje niet meer zo'n hoog geluid niveau heeft. Weet je zeker dat je er niet misschien wat te ruw mee om bent gegaan? Had ik namelijk in het begin ook toen ik begon met draaien. En anders kun je je naalden eens vergelijken onder een vergroot glas. Als de eene die een minder hoog geluid niveau uitstuurt een stompere punt heeft dan weet je dat de naald gewoon beschadigd is door misschien wel een te hoog contra gewicht of iets dergelijks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:35 

Hardtraxx Addict

Dennis Aka Mash schreef:
Best raar dan dat er in eens eentje niet meer zo'n hoog geluid niveau heeft. Weet je zeker dat je er niet misschien wat te ruw mee om bent gegaan? Had ik namelijk in het begin ook toen ik begon met draaien. En anders kun je je naalden eens vergelijken onder een vergroot glas. Als de eene die een minder hoog geluid niveau uitstuurt een stompere punt heeft dan weet je dat de naald gewoon beschadigd is door misschien wel een te hoog contra gewicht of iets dergelijks. ;)

Ik zal er eens goed naar kijken, te ruw omgaan zal et niet zijn geweest want is al vanaf het begin zo. ( en deze stanton naald schijnt et meest idiot proof te zijn ;) )

Tis ook niet alleen het volume, het klinkt ook gewoon anders, een wat minder "vol" geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

Kijk anders ook eens naar de contact punten onder de headshell. Want volgens mij heb je zo'n headshell als op de foto. http://audio.digiwork.biz/images/produk ... 135021.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:01 

Hardtraxx Addict

Dennis Aka Mash schreef:
Kijk anders ook eens naar de contact punten onder de headshell. Want volgens mij heb je zo'n headshell als op de foto. http://audio.digiwork.biz/images/produk ... 135021.jpg

Dat ga ik idd is proberen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 16:43 

Hardtraxx Addict

Nou op de naalden/elementen is niks raars te zien, ik ga er wel ff mee terug naar de winkel......ik zou et anders ook niet meer weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:01 

Hardtraxx Veteran

Oke, je hebt nu inderdaad al een hoop dingen geprobeerd en ik weet nu zo snel ook niet echt iets wat je nog meer zou kunnen proberen. ;)

Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

Of iemand Fausto's crossover week 14 heeft, deze kan ik niet downloaden of via de podcast downe. Iemand enig idee.
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen