Als je het bij een verkooppunt gaat halen allesinds niet! En via een site moet je gewoon het aantal tickets ingeven die je wilt hebben en dan gewoon afrekenen. *Someone correct me if I'm Wrong* Geloof zelfs al dat je naar feesten mag gaan in het jaar dat je 18 wordt. Overigens als er al mensen binnen geraken van 16 op feesten moet je je niet echt zorgen maken over de voorverkoop hoorBtotheJ wrote: Dus er wordt niet naar een leeftijd gevraagd bij de voorverkoop? Toch alvast bedankt bRt_
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Thanx, krijg nu al zin in de Loudness stage :p
doet titan geen maandelijkse set meer? 
Jawel, maar hij was druk deze maand. In mei doet hij zijn inqontrol set nog een keer over voor hsfm.
nice
hoop dat hij dan ook weer zijn IQ edit van ctrl alt del gaat doen
dat was echt een goddelijke setLyst wrote:Jawel, maar hij was druk deze maand. In mei doet hij zijn inqontrol set nog een keer over voor hsfm.
Is er al iets bekend over die Atrocious, Extraordinary Happiness en A Complex Situation?
Last edited by Jolle on 24 Apr 2010 10:28, edited 1 time in total.
Help, hoe krijg ik een melodie uit m'n hoofd? 
Pik definitly omhoogTel wrote:dat was echt een goddelijke setLyst wrote:Jawel, maar hij was druk deze maand. In mei doet hij zijn inqontrol set nog een keer over voor hsfm.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
afzingen en dan in een keer jezelf dwingen ergens anders aan te denken (pr0n kijken ofzow)Josh-T wrote:Help, hoe krijg ik een melodie uit m'n hoofd?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha op 150 bpmdj-rico01 wrote:afzingen en dan in een keer jezelf dwingen ergens anders aan te denken (pr0n kijken ofzow)Josh-T wrote:Help, hoe krijg ik een melodie uit m'n hoofd?
Komt dat interview met The Prophet nog? 
kan je op danes-tunes maar een keer je muziek downloaden?
dat zou echt kut zijn, want me schrijf deed het niet meer waardoor ik hem moest formateren
dat zou echt kut zijn, want me schrijf deed het niet meer waardoor ik hem moest formateren
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Ze blijven 10min staan na aankoop geloof ik. Daarna niet meer. Is ook niet zo gek anders kan je op andere computers inloggen en alles weer downloaden.Tel wrote:kan je op danes-tunes maar een keer je muziek downloaden?
Na 3 maanden niets van hem gehoord te hebben hebben we toen het interview afgeblazen. Toen DBSTF als vervangers gehad.JolleNL wrote:Komt dat interview met The Prophet nog?
Wanneer is dat intervieuw met Zatox dan ?Khadber wrote:Na 3 maanden niets van hem gehoord te hebben hebben we toen het interview afgeblazen. Toen DBSTF als vervangers gehad.JolleNL wrote:Komt dat interview met The Prophet nog?
Stel je vraag aan Zatox staat er volgensmij ook al een tijdje op ?
Zatox is ontzettend druk op het moment. We proberen hem al een tijdje aan te sporen om dat interview in te vullen, maar je kunt hem natuurlijk niet dwingen. We zijn er mee bezigPiaaa wrote:Wanneer is dat intervieuw met Zatox dan ?Khadber wrote:Na 3 maanden niets van hem gehoord te hebben hebben we toen het interview afgeblazen. Toen DBSTF als vervangers gehad.JolleNL wrote:Komt dat interview met The Prophet nog?
Stel je vraag aan Zatox staat er volgensmij ook al een tijdje op ?
Ik las dit op de site van mondaybar.
De line up zegt dit:
SCANTRAXX presents:
Tatanka, Zatox, Alpha Twins, Davide Sonar, Wildstylez, Scope DJ, Wasted Penguinz, Da Syndrome (MC)
Iemand enig idee of de Wasted Penguinz bij Scantraxx zitten?
In dit filmpje zeggen ze dat ze samples naar een label hebben gestuurd,
maar ze zeggen niet welk label.
View on YouTube
De line up zegt dit:
SCANTRAXX presents:
Tatanka, Zatox, Alpha Twins, Davide Sonar, Wildstylez, Scope DJ, Wasted Penguinz, Da Syndrome (MC)
View on YouTube
Ze zitten iig bij Cloud 9, en daar zit Scantraxx ook tussen... Zou het wel een hele rare toevoeging vinden normaal gesproken, maar Scantraxx releaset nu ook deels digital-only natuurlijk.Sainen wrote:Ik las dit op de site van mondaybar.
De line up zegt dit:
SCANTRAXX presents:
View on YouTube
EDIT: Wasted Penguinz zijn trouwens Zweeds, en Monday Bar is een Zweeds feest toch?
Last edited by PNXRMX on 26 Apr 2010 20:36, edited 1 time in total.
Haha, die Wasted Penguinz zien er wel een klein beetje wasted uit. Hoor hoe vloeiend alles eruit komt! 
Anyway.. aan het vrolijke melodietje te horen zou het best Scantraxx kunnen zijn, en na Bioweapon en Krusaderz zou ik er niet van staan te kijken.
Anyway.. aan het vrolijke melodietje te horen zou het best Scantraxx kunnen zijn, en na Bioweapon en Krusaderz zou ik er niet van staan te kijken.
Weet iemand waar ik redelijk goedkoop stofkappen kan kopen voor mn draaitafels?
Leg het tapijt van moeders eroverheenSainen wrote:Weet iemand waar ik redelijk goedkoop stofkappen kan kopen voor mn draaitafels?
Ik zou het trouwens zo 1,2,3 niet weten
Waarom geef je dan antwoord, ik vraag of iemand weet waar het wel kan...Piaaa wrote: Leg het tapijt van moeders eroverheen![]()
Doe toch niet zo serieus meneertjeSainen wrote:Waarom geef je dan antwoord, ik vraag of iemand weet waar het wel kan...Piaaa wrote: Leg het tapijt van moeders eroverheen![]()
Misschien is het een idee om zelf wat te fabriceren ?