hhaha juistem! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Al een datum bekend voor: Ran-D vs Adaro - Under Attack?

-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
is deze ooit uitgebracht op web? Sylenth & Glitch - Music In You (Scope Dj Remix)
kan hem helaas niet vinden
Hij heet officieel zo: Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Rmx)dutchhunters wrote:is deze ooit uitgebracht op web? Sylenth & Glitch - Music In You (Scope Dj Remix)
Misschien kun je 'm dan vinden?
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Staat op hs.comdutchhunters wrote:is deze ooit uitgebracht op web? Sylenth & Glitch - Music In You (Scope Dj Remix)
-
TDonateur
oke thnx
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Hij gaat er een 3 tracker met Adaro van maken, duurt nog wel een tijdje dusfrankhardenberg wrote:Al een datum bekend voor: Ran-D vs Adaro - Under Attack?
Zit Feel my Fire er dan ook bij? Die vind ik echt vet.
Is er al wat meer bekend over het interview met Zatox? 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Weet iemand misschien of er ergens een filmpje op youtube staat van dat stukje zitten bij de noisecontrollers afgelopen zaterdag op iq?
Niet geweldige kwaliteit en ik weet ook niet of je dit bedoelt maar : View on YouTubeMillard Fillmore wrote:Weet iemand misschien of er ergens een filmpje op youtube staat van dat stukje zitten bij de noisecontrollers afgelopen zaterdag op iq?
Daar zitten er in ieder geval wel een paar
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
weet iemand een goeie legale site om Hardcore tracks te kopen
op trackitdown, juno, beatport, hardstyle.com & dance-tunes.com krijg je heletijd maar 3 releases ofzo van een artiest als bv. Outblast
op trackitdown, juno, beatport, hardstyle.com & dance-tunes.com krijg je heletijd maar 3 releases ofzo van een artiest als bv. Outblast
hardtunes.com heeft Traxxtorm, MoH, Noize Records, Hardcore Blasters (slechts enkele) en nog wat andere onbekendere labels. Juno heeft een aantal Enzyme-releases (de meest recente) en Th3rd Movement online, Dance-Tunes Neophyte en Rotterdam records.
Op Dance-tunes staat tevens heeeel veel early rave!
Op Dance-tunes staat tevens heeeel veel early rave!
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
oke thnx man ik wist niet eens dat hardtunes bestond
juno en dancetunes wist ik alleen hebben die niet zo veel helaas, maar is even rondneuzen dus
juno en dancetunes wist ik alleen hebben die niet zo veel helaas, maar is even rondneuzen dus
Je moet maar net weten wie wat heeft. Maar zoek bijv. maar op Evil Activities op Dance-tunes en ik wed dat je minstens 50 hits krijgt.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
je hebt gelijk krijg gelijk pagina vol @ juno
maar hardtunes.com = de bom heel veel outblast!
maar hardtunes.com = de bom heel veel outblast!
Iemand een idee wat het 'verhaal' is achter Robin Clark? Die gast heeft maar een paar (recente) releases, maar t klinkt allemaal zo goed geproduceerd. Dikke kicks (zouden ze gesampled/geripped zijn?), lekkere opbouw, etc. Heel apart voor iemand die net ff de scene (weer?) in komt rollen.
ik ken hem verder niet,behalve vanaf zijn eerste EPPNXRMX wrote:Iemand een idee wat het 'verhaal' is achter Robin Clark? Die gast heeft maar een paar (recente) releases, maar t klinkt allemaal zo goed geproduceerd. Dikke kicks (zouden ze gesampled/geripped zijn?), lekkere opbouw, etc. Heel apart voor iemand die net ff de scene (weer?) in komt rollen.
misschien lang geoefend,of eventueel toch met hulp,
klinkt mij allemaal goed en mij hoor je niet klagen
Hij heeft al ooit eens een release gehad op het Beltdrive label. Die vinyl daar van heb ik hier thuis liggen. Op zich geen verkeerde vinyl maar ook geen top vinyl. Maar die is dan ook al zeker twee jaar oud. Dus hij is al een tijdje bezig. 
-
TDonateur
op welke website staan alle releases van hardstyle platen?
Op Discogs staan ze per artiest en per label, mischien ook nog wel alle releases op datum maar dat weet ik zo snel niet.
-
TDonateur
ooh ja dat was um. thx
Misschien een ingewikkelde vraag, maar:
Als ik juni 18 wordt, 15 mei is de voorverkoop van decibel en 21 augustus is decibel, maak dat dan wat uit?
Als ik juni 18 wordt, 15 mei is de voorverkoop van decibel en 21 augustus is decibel, maak dat dan wat uit?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Je bent toch 18 als je naar het feest gaatBtotheJ wrote:Misschien een ingewikkelde vraag, maar:
Dus er wordt niet naar een leeftijd gevraagd bij de voorverkoop? Toch alvast bedankt bRt_bRt_ wrote:Je bent toch 18 als je naar het feest gaatBtotheJ wrote:Misschien een ingewikkelde vraag, maar:
Als ik juni 18 wordt, 15 mei is de voorverkoop van decibel en 21 augustus is decibel, maak dat dan wat uit?Voorverkoop maakt toch niet uit dan!