Waar blijft die nieuwe set van Titan!?
Last edited by frankhardenberg on 02 Feb 2010 21:05, edited 1 time in total.
frankhardenberg wrote:waarom de FFFFF is Titan neit uitgezonden? die zou gisteravond 20:00 worden uitgezonden toch..?
Je hebt een laptop of een PC? Als je een PC hebt zou je kunnen overwegen om een 5.1 geluidskaartje te kopen, hoeft helemaal niet duur te zijn hoor!Rik wrote:Oke bedanktEn heb je nog een advies voor een zacht prijsje? Tis puur voor de fun en beetje luisterplezier dus hoeft allemaal niet beste van beste...
frankhardenberg wrote:Waar blijft die nieuwe set van Titan!?
Blijkbaar niet opgenomen. Volgende week beter.frankhardenberg wrote:frankhardenberg wrote:Waar blijft die nieuwe set van Titan!?
dit meen je nietKhadber wrote:Blijkbaar niet opgenomen. Volgende week beter.frankhardenberg wrote:frankhardenberg wrote:Waar blijft die nieuwe set van Titan!?
Wat wil je ermee doen?Rik wrote:Het ging over laptop... Heeft iemand nog advies dan voor extern geluidskaartje 2.1?
Zolang hij zelf maar wilt?The Hardstyler-1994 wrote:Tot welke leeftijd mag een producer/DJ producer/draaien?
Tot hij 65 is, dan gaat ie met pensionThe Hardstyler-1994 wrote:Tot welke leeftijd mag een producer/DJ producer/draaien?
Ja das meer een vraag voor in het domme vragen topicKhadber wrote:Tot hij 65 is, dan gaat ie met pensionThe Hardstyler-1994 wrote:Tot welke leeftijd mag een producer/DJ producer/draaien?.
Natuurlijk niet. Tot ie er zelf geen zin meer in heeft.
Die BASS moet je niet horen, die moet je VOELEN!dawasiknie wrote:Zolang tot zn oren eraf vallen.
overtreffende trap:Oxbow wrote:Die BASS moet je niet horen, die moet je VOELEN!dawasiknie wrote:Zolang tot zn oren eraf vallen.
Een echte liefhebber gaat gewoon door, maakt niet uit of ie niks hoort
Het eerste wat in me op kwam!SoundTunerZ wrote:Ja das meer een vraag voor in het domme vragen topic
Ja dat vond ik echt vervelend in zoooo'n goede zet.Timmer wrote:overtreffende trap:Oxbow wrote:Die BASS moet je niet horen, die moet je VOELEN!dawasiknie wrote:Zolang tot zn oren eraf vallen.
Een echte liefhebber gaat gewoon door, maakt niet uit of ie niks hoort
die bass die moet je niet voelen maar die moet je implanteren
Ik denk steeds heen en weer. Activator zei er ook iets over in 'Op pad met Activator van hs-magazineEdwinn wrote:Vraagje he: Die Italiaanse artiesten zullen die ook een huisje in NL hebben voor als ze twee weekenden achter elkaar op moeten treden of vliegen ze gewoon op en neer?
Omdat Fear FM gestopt is , is er ook geen top 40 meer heLNDRTJN wrote:Weet iemand hoe het met de hs top 40 zit??
Ik dacht ie gewoon maandelijks uit bleef komen, maar de laatste is van december
binnenkort komt de top40 op RHRKryptica wrote:Omdat Fear FM gestopt is , is er ook geen top 40 meer heLNDRTJN wrote:Weet iemand hoe het met de hs top 40 zit??
Ik dacht ie gewoon maandelijks uit bleef komen, maar de laatste is van december