Haha: Hey, do you like my klompen?Atraxisz wrote:Ik denk steeds heen en weer. Activator zei er ook iets over in 'Op pad met Activator van hs-magazineEdwinn wrote:Vraagje he: Die Italiaanse artiesten zullen die ook een huisje in NL hebben voor als ze twee weekenden achter elkaar op moeten treden of vliegen ze gewoon op en neer?
Op 4.57:
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
weet iemand al datum voor die Ear Fucking EP?
Ik probeer af en toe wat tracks te mixen op men pc als bezigheidstherapie
(met ultramixer = een simpel programmaatje). Weet iemand toevallig een programma waar ik deze mixen mee kan opnemen rechtstreeks op men pc?
Audacity dacht iknielstil wrote:Ik probeer af en toe wat tracks te mixen op men pc als bezigheidstherapie(met ultramixer = een simpel programmaatje). Weet iemand toevallig een programma waar ik deze mixen mee kan opnemen rechtstreeks op men pc?
bedanktAtraxisz wrote:Audacity dacht iknielstil wrote:Ik probeer af en toe wat tracks te mixen op men pc als bezigheidstherapie(met ultramixer = een simpel programmaatje). Weet iemand toevallig een programma waar ik deze mixen mee kan opnemen rechtstreeks op men pc?
Anders gebruik je gewoon virtual dj, kun je je mixen rechtstreeks opnemen.
Yo vraagie
heb net hier een interconnect cable gevonden
maar waar kan ik die ook allemaal inpluggen
internet word je ook niet wijzer van
ik dacht zelf audio of tv
thnx alvast
thnx alvast
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
uhm internet connect cable in de televisie?Dj C-Mind wrote:Yo vraagie
thnx alvast
dat moet toch gewoon in je router of achter in de computer???
op internet zie ik overal hifi,tv enzofrankhardenberg wrote:uhm internet connect cable in de televisie?Dj C-Mind wrote:Yo vraagie
thnx alvast
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
oh raar, maar ik heb daar verder ook geen verstand van dus..Dj C-Mind wrote:op internet zie ik overal hifi,tv enzofrankhardenberg wrote:uhm internet connect cable in de televisie?Dj C-Mind wrote:Yo vraagie
thnx alvast
Ik zag iets dat er stond voor beter doorstroom van geluid en beeld
Nieuwere LCD-TV's hebben een ethernet kabel ingang, die kunnen gebruikt worden om media te streamen via je netwerk. Ook wat oudere LCD TV's hebben soms zo een aansluiting, maar meestal zijn deze alleen voor service gerichtte doel einden.
-
WHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Mar 2010
Hoe heet t nummer op de Defqon dvd van Purple stage? 
Volgens mij is dit nog altijd een Hardstyle gerelateerd forum jongens. Kan een mod de berichten niet even verplaatsen na een off-topic topic?
Na weet hetDennis Aka Mash wrote:Volgens mij is dit nog altijd een Hardstyle gerelateerd forum jongens. Kan een mod de berichten niet even verplaatsen na een off-topic topic?
maar moest hem ergens stellen me vraag
Mods zijn met pensioen.Dennis Aka Mash wrote:Volgens mij is dit nog altijd een Hardstyle gerelateerd forum jongens. Kan een mod de berichten niet even verplaatsen na een off-topic topic?
Beat Providers - Darkest Dreams misschien?Woucozor wrote:Hoe heet t nummer op de Defqon dvd van Purple stage?
als ik met zippyshare upload lukt het niet hij is 200 nog wat mb dan snap ik het maar ik heb denk maar 8 nummer gemixed ofzo wie snapt het?
Op zippy kan je max files van 100 mb uploaden. 
In welk formaat heb je het opgeslagen? 8 nummers (gemixt) 200mb klinkt als .wav ofzo. Als het wel mp3 is, dan heb je waarschijnlijk veel stilte aan het eind. Zo niet, en het is een 320kbps mp3, kun je gerust je set op 128 of 192 kbps doen.NoiseHunterZ wrote:als ik met zippyshare upload lukt het niet hij is 200 nog wat mb dan snap ik het maar ik heb denk maar 8 nummer gemixed ofzo wie snapt het?
Wat is precies het verschil tussen een Reverze bass en een normale bass? ja dit zal wel dom klinken maar ik weet het even niet

Zoekfunctie:
Voorbeeld:
View on YouTube
Voorbeeld:
View on YouTube
Khadber schreef:
Zeg maar een bass is normaal gewoon een nng zeg maar.
Een reversed bass is dezelfde bass, alleen achterstevoren afgespeeld.. Dus een bass-geluid, alleen dan achterste voren.
Kortom, bij normale bass dan werkt ie zeg maar naar de 'klap' toe, maar bij reverse bass komt die als eerste.
[/quote]Khadber schreef:
Een reversed bass is dezelfde bass, alleen achterstevoren afgespeeld.. Dus een bass-geluid, alleen dan achterste voren.
Kortom, bij normale bass dan werkt ie zeg maar naar de 'klap' toe, maar bij reverse bass komt die als eerste.
Eeeh... Precies andersom dus ja.
voor een liveset heb ik een stukje van een nummer gepakt. Met audacity wil ik het laatste stukje (10 seconden ofzo) de volume zachter maken... Hoe doe ik dat? 
Goeie ouwe tijdenMarkos wrote:Zoekfunctie:
Voorbeeld:
View on YouTube
Khadber schreef: