Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2010 18:15 

Hardtraxx Elite

Kan er niet opkomen. Ligt op het puntje van me tong! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2010 18:52 

Hardtraxxer

Frankert schreef:
Kan er niet opkomen. Ligt op het puntje van me tong! :x

Ik weet wat je bedoelt, je hoort het deuntje en dan verwacht je de bass xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2010 20:03 

Hardtraxx Elite

Welke tracks zitten in de Donkey Rollers mashup van Jack of sound, het staat niet bij de preview op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2010 15:42 

Hardtraxx Addict

Headhunter(4)Ever schreef:

Ik weet dat het gebruikt is in een hardcore nummer, weet alleen niet welke :$

Wie kan mij helpen??

Chosen Few - Name of the DJ? (met dank aan dawasiknie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2010 17:19 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Welke tracks zitten in de Donkey Rollers mashup van Jack of sound, het staat niet bij de preview op youtube

Ik hoor:
Silver Bullet
Hardstyle Rockers
Immeasurably
No one can stop us
Motherfuck
Strike Again

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2010 17:23 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Chosen Few - Name of the DJ? (met dank aan dawasiknie)

Nee is hem niet, is vast een reactie op iemand anders, het nummer is op zich niet zo heel oud, hooguit een jaar of 4 a 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:45 

Hardtraxx Addict

Is Diss Reaction - Jiiieehaaaa (Angerfist Remix) uitgebracht of wordt ie nog uitgebracht?
En hoe heet dat nummer van: 'Bass moet je niet horen, die moet je voelen', die The Prophet draaide op X-Qlusive HHZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

JDA - Voel Je Die Bass
Angerfist remix is dacht ik nooit uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:10 

Donateur

Atraxisz schreef:
Is Diss Reaction - Jiiieehaaaa (Angerfist Remix) uitgebracht of wordt ie nog uitgebracht?
En hoe heet dat nummer van: 'Bass moet je niet horen, die moet je voelen', die The Prophet draaide op X-Qlusive HHZ?

Angerfist Remix is nooit uitgebracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 22:24 

Donateur

Die angerfist remix blijft voorlopig een DJ tool. Is wel beter zo denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 22:26 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Die angerfist remix blijft voorlopig een DJ tool. Is wel beter zo denk ik.

Nee man! Die knalt echt! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:44 

Donateur

Het ging mij er ook meer om dat het leuk is dat een aantal nummers exclusief blijven. zoals ook 98 to your mind en die Shadowlands-anthem remix. Is toch een goede reden om een feestje te bezoeken of om de sets van DJ's te beluisteren :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 13:42 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Het ging mij er ook meer om dat het leuk is dat een aantal nummers exclusief blijven. zoals ook 98 to your mind en die Shadowlands-anthem remix. Is toch een goede reden om een feestje te bezoeken of om de sets van DJ's te beluisteren :) .

Agree, maar ik wil hem gewoon vaker luister en omdat ik 16 jaar ben, kom ik nog niet zo vaak op grote feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

Vraagje:
Zoals ik eerder al schreef wil ik een cd map hebben. Ik draai nu alleen bij vrienden maar dat is wel wekelijks. Dus de map moet wekelijks mee in de auto. Aan een map voor 50 cd's heb ik op dit moment genoeg.
Ik twijfel nu tussen een map van UDG of Slappa. UDG ken ik al wel van vrienden, ziet er goed uit, stevig, netjes. Slappa ken ik niet. Ziet er wel heel stevig uit op internet en vind die "dubbele" hoesjes wel heel handig. Zoals bij DEZE map.

Wat raden jullie aan? Ervaringen met beide merken, hoe zijn die? Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 14:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zojuist een slappa besteld, ligt als het goed is nu al thuis te wachten. Bij Bax-shop heb je hem in 1 werkdag. Het voordeel van die dingen is dat hij dus een vakje voor een boekje/TL en voor de CD zelft heeft. Dus als je dat handig vind moet je dat doen zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 14:50 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik heb zojuist een slappa besteld, ligt als het goed is nu al thuis te wachten. Bij Bax-shop heb je hem in 1 werkdag. Het voordeel van die dingen is dat hij dus een vakje voor een boekje/TL en voor de CD zelft heeft. Dus als je dat handig vind moet je dat doen zou ik zeggen.

Daarom neig ik dus ook naar die Slappa's. Zit altijd in die UDG map te kutten omdat de tracklist in hetzelfde vakje zit >.<

Ben benieuwd of de kwaliteit net zo goed is! Laat maar even weten als je wilt... En welke heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 14:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de 240 VAKJES (let op de valkuil vakjes) gekozen. Om mee te gaan draaien etcetera. Miquel heeft er ook 2 geloof ik, vraag hem maar hoe duurzaam ze zijn, maar dat schijnt echt top te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 15:51 

Donateur

waarom de FFFFF is Titan neit uitgezonden? die zou gisteravond 20:00 worden uitgezonden toch..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 17:03 

Hardtraxx Veteran

hoe krijg ik bijv een plaatje van 200 bij 500 idk naar breedte: 80 pixels, hoogte: 80 pixels,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 20:45 

Hardtraxx Veteran

Wie weet of er ook USB speakersets met subwoofer zijn? Ik wil graag met USB aansluiting zodat ik op mijn laptop kan kan gebruiken. Ik kan wel veel vinden zonder subwoofer, maar dat wil ik niet.

Het enige dat ik kan vinden is: http://www.dunnet.nl/ProductDetails.asp ... 36&src=TWK

Maar hier zitten ledlichten op die horen bij gamen.. deze geven kleuren bij verschillende geluiden. Dit wil ik liever niet... of dit moet uit kunnen.
:/

Weet iemand een alternatief, google heb ik al afgezocht, misschien iemand ervaring met de "game-set"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Je weet dat je normaliter je geluid via je geluidskaart moet splitten he? (dus dat daar je subwoofer in moet etcetera). Dat is dus vrij lastig te doen met USB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Wie weet of er ook USB speakersets met subwoofer zijn? Ik wil graag met USB aansluiting zodat ik op mijn laptop kan kan gebruiken. Ik kan wel veel vinden zonder subwoofer, maar dat wil ik niet.

Het enige dat ik kan vinden is: http://www.dunnet.nl/ProductDetails.asp ... 36&src=TWK

Maar hier zitten ledlichten op die horen bij gamen.. deze geven kleuren bij verschillende geluiden. Dit wil ik liever niet... of dit moet uit kunnen.
:/

Weet iemand een alternatief, google heb ik al afgezocht, misschien iemand ervaring met de "game-set"?

Waarom zou je dat willen? >.<

Maar om toch met oplossing te komen, koop een externe geluidskaart en hang daar een boxensetje aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

Ja sorry, heb er niet heel veel verstand van... :$

Maar het kan blijkbaar met die philips set wel? En ik heb op de pc dit setje:
Afbeelding

En daar zit maar gewoon 1 analoge stekker aan, of telt dat dan niet meer van dat splitten ofzo? -.-

Maar ik wil gewoon 2 uitgangen hebben... 1 met headset en 1 met goede boxen. Gewoon om wat te prutsen met vdj bijvoorbeeld en 't speakersetje van nu is uit de jaren 0 dus dat klinkt niet als ik keer zonder headset wil luistern. Jammergenoeg heb ik een goede Logitech koptelefoon (analoog) en niet een goede boxenset, andes zou ik een usb koptelefoon kopen...
Misschien is het nu wat duidelijker? Maar het klinkt dus onmogelijk, maar is er nog een andere oplossing, zodat ik 2 uitgangen heb op een makkelijke en niet te dure manier...?

Bedankt :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

wat jij wil is gewoon een goedkope externe geluidskaart ;)

Afbeelding
Als je dit in je laptop plugt hebt je een extra uitgang voor je koptelefoon :)

(Het is behringer dus verwacht er niet al teveel van)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 21:45 

Hardtraxx Veteran

Oke bedankt :thumbup: En heb je nog een advies voor een zacht prijsje? Tis puur voor de fun en beetje luisterplezier dus hoeft allemaal niet beste van beste...
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen