Is Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) ooit ergens gereleased?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Beuntie wrote:De set Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farewell bevalt mij wel zo goed he! Heerlijk
Vraagje, is er wat meer bekend over dit nummer qua release of weet ik veel?:
Kevin Chaos - TBA
TL van die set:
00. Intro: Guus Meeuwis - Brabant
01. Isaac - Tear The Club Up
02. The Killers - Human (Deepack Hardstyle Bootleg)
03. Ivan Carsten - You Try To Play Me
04. Josh & Wesz - Autumn Green
05. Josh & Wesz - Like Thiz
06. Kevin Kaos - TBA
07. Josh & Wesz - I've Lost You
08. High Voltage Ft. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
09. Low-E Vs. Alter Egosz - WTF (Nieuwe Edit)
10. Ran-D - Feel My Fire
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
weet iemand meer info over de Hardbass Cd, Als het gemixt wordt door Noisecontrollers, zal er dan maar 1 cd zijn?
Afgelopen jaar waren het 4cd's gemixt door 4 dj's van de verschillende teams, verwacht dit jaar hetzelfde opzet. En hun waren de enigste wie er iets over zeggen, hoeft niet te betekenen dat hun de enigste zijn wie een cd ervan mixen. 
Echt een goddelijke compilatie was dat overigens. Mocht er dit jaar dezelfde opzet zijn ga ik de CD kopen 
Amen to that brotherdawasiknie wrote:Echt een goddelijke compilatie was dat overigens. Mocht er dit jaar dezelfde opzet zijn ga ik de CD kopen
Als opwarmer voor hardbass in de auto, cd green erin, sub op max en knallen maar.
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Kan iemand mij is precies het verschil tussen gewoon draaien en live draaien uitleggen?
Hoor altijd verschillende dingen zoals eigen mc enzo maar weet iemand het precies?
Hoor altijd verschillende dingen zoals eigen mc enzo maar weet iemand het precies?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Met een LIVE optreden, gebruiken ze over het algemeen geen CD spelers of Vinyl, maar hebben ze dus een laptop en een aantal keyboards mee. Dan hebben ze dus thuis een aantal edits gemaakt die ze dan draaien, aangepast met dus ook live keyboardspel. Dus het is niet helemaal live, maar wel veel meer moeite en werk dan een DJ set..Co-Zone wrote:Kan iemand mij is precies het verschil tussen gewoon draaien en live draaien uitleggen?
Een supervoorbeeld van een Live-set is die van Noisecontrollers @ Emporium 2008. Helaas opnieuw gedaan in de studio, maar wel 1 van de beste sets van 2008!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Staat trouwens ook al op de 1ste paginabRt_ wrote:Met een LIVE optreden, gebruiken ze over het algemeen geen CD spelers of Vinyl, maar hebben ze dus een laptop en een aantal keyboards mee. Dan hebben ze dus thuis een aantal edits gemaakt die ze dan draaien, aangepast met dus ook live keyboardspel. Dus het is niet helemaal live, maar wel veel meer moeite en werk dan een DJ set..Co-Zone wrote:Kan iemand mij is precies het verschil tussen gewoon draaien en live draaien uitleggen?
Een supervoorbeeld van een Live-set is die van Noisecontrollers @ Emporium 2008. Helaas opnieuw gedaan in de studio, maar wel 1 van de beste sets van 2008!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Idem, onze Khadber had het daar goed uitgelegd ik dacht kga het eventjes Copy Pasten hahaKryptica wrote: Staat trouwens ook al op de 1ste pagina
-Ontopic maar weer.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Edit- Opgelost 
Best of Q-Dance
is dat er nog wel steeds?
Tijdje niet geweest geloof ik! En het staat nog wel ingeroosterd. Dus ik gok dat ze met feesten die veel gelijkwaardige zalen (IQ Main & Hardcore, Defqon) wel wat in zullen plannen.Ravenwood wrote:Best of Q-Dance
Normaliter deden ze het draaischema van The Best of Q-Dance in hun nieuwsbrief, dus als er wat gebeurt zal het daar wel aangekondigd zijn.
Is er al iets bekent van de release van 2 Sidez - God ?
www.2sidez.nlEdwinn wrote:Is er al iets bekent van de release van 2 Sidez - God ?
RELEASES,
we receive a lot of questions about some of our tracks that have not been released. We will keep you updated through our site.
NEW TRACKS
We have finished two new tracks (2-SIDEZ VS. B-FRONT - ENEMIES) & (2-SIDEZ - XPERIMENTAL)
2-Sidez mag inderdaad wel weer eens met iets nieuws komen. De eerste vinyl van hun op A2 Records was namelijk ook heel erg dik!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
2-SIDEZ VS. B-FRONT - ENEMIES??
B-front is toch 2-sidez samen met Pulse? Waarom dan nog vs B-front
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
2-SIDEZ sounds + B-Front sounds, of B-Front komt nog met eigen remix bijvoorbeeldTimmer wrote:2-SIDEZ VS. B-FRONT - ENEMIES??
-
G
op Hardtraxx, welke rangen zijn er dan allemaal voor leden?
zo heb ik nu Elite
maar sommigen hebben ook Vriend van Hardtraxx
en ofc ook de Hardtraxx crew...
een lijstje pls?
zo heb ik nu Elite
een lijstje pls?
Vriend van Hardtraxx zijn de coolste mensen op het forumKSwoosh wrote:op Hardtraxx, welke rangen zijn er dan allemaal voor leden?
zo heb ik nu Elite
een lijstje pls?
Nee hoor, vrienden van hardtraxx zijn donateurs.
weet iemand of er al iets bekend is wanneer de qlimax dvd/blue-ray + cd staat gepland?? word langzaam wel eens tijd toch?
februari meestal toch?E-rik wrote:weet iemand of er al iets bekend is wanneer de qlimax dvd/blue-ray + cd staat gepland?? word langzaam wel eens tijd toch?
-
G
nog iemand een nuttige reactie?KSwoosh wrote:op Hardtraxx, welke rangen zijn er dan allemaal voor leden?
zo heb ik nu Elite
een lijstje pls?
vorig jaar was het februari zoals al werd gezegdE-rik wrote:weet iemand of er al iets bekend is wanneer de qlimax dvd/blue-ray + cd staat gepland?? word langzaam wel eens tijd toch?
View on YouTube
Ik weet dat het gebruikt is in een hardcore nummer, weet alleen niet welke
Wie kan mij helpen??
Ik weet dat het gebruikt is in een hardcore nummer, weet alleen niet welke
Wie kan mij helpen??