Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 550, 551, 552, 553, 554
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2024 12:05 

Hardtraxx Veteran

Beatport heeft zo'n abo en veel HS. Misschien dat Hardtunes ook zoiets heeft maar geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2024 14:19 

ErikZ schreef:
Beatport heeft zo'n abo en veel HS. Misschien dat Hardtunes ook zoiets heeft maar geen idee

Klinkt goed thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 18:28 

Hardtraxx Veteran

Iemand die nog meer platen kent als Showtek Real One?
Ik vind dit type hardstyle stiekem erg lekker

Adrenalize - feeling fly
Adrenalize - groove right now
Zatox & Luca Antolini - Open Your Mind
Sub Zero Project & Phuture Noize - We Are The Fallen

Dit zijn denk ik soortgelijke tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 19:18 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Iemand die nog meer platen kent als Showtek Real One?
Ik vind dit type hardstyle stiekem erg lekker

Adrenalize - feeling fly
Adrenalize - groove right now
Zatox & Luca Antolini - Open Your Mind
Sub Zero Project & Phuture Noize - We Are The Fallen

Dit zijn denk ik soortgelijke tracks

Echt een mega plaat ja <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 15:17 

Hardtraxx Veteran

Dat hele album heeft me in positieve zin verbaasd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2025 13:23 

Wie is eigenaar nu van hardtraxx/wie is contactpersoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2025 14:31 

Hardtraxx Elite

Ik denk kees
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 00:32 

Hardtraxx Elite

waar kan ik catalog id's van releases vinden om ze te posten? gebruikte altijd junodownload maar 9 van de 10x niet up to date.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 00:45 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
waar kan ik catalog id's van releases vinden om ze te posten? gebruikte altijd junodownload maar 9 van de 10x niet up to date.

Junodownload update over een uurtje of 2 dacht ik. Klein beetje moeite, maar Hardstyle.com als je een track opent (bijvoorbeeld https://hardstyle.com/en/tracks/0614263d-53d3-4176-bcb5-14099cd71e2a/it-will-be-ok) en dan rechter muisknop -> inspecteren -> CTRL+F -> en dan 'catalognumber' (catalog zou ook moeten werken I guess) typen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 00:47 

Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Junodownload update over een uurtje of 2 dacht ik. Klein beetje moeite, maar Hardstyle.com als je een track opent (bijvoorbeeld https://hardstyle.com/en/tracks/0614263d-53d3-4176-bcb5-14099cd71e2a/it-will-be-ok) en dan rechter muisknop -> inspecteren -> CTRL+F -> en dan 'catalognumber' (catalog zou ook moeten werken I guess) typen :P

Ahaa, bedankt man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 16:37 

Hardtraxx Newbie

werkt die truc ook voor EAN codes? Ja ook digitale releases hebben een EAN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 20:17 

Hardtraxx Addict

Waarom zijn er zo vaak b2b sets? Twee artiesten lijkt me duurder en het zijn vaak niet betere sets dan solo*. Is het alleen omdat line-up veel invloed heeft op verkoopaantallen?

*er zijn natuurlijk uitzonderingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 11:31 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Waarom zijn er zo vaak b2b sets? Twee artiesten lijkt me duurder en het zijn vaak niet betere sets dan solo*. Is het alleen omdat line-up veel invloed heeft op verkoopaantallen?

*er zijn natuurlijk uitzonderingen

Gok dat laatste idd, een semi-unieke b2b geeft de bezoeker meer een "dit mag je niet missen" idee lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ben de laatste tijd meer hardlooptrainingen aan het doen, maar mijn cadans is te laag. Ik ben daarom op zoek naar sets van 170-175 BPM.

Het liefst niet met opbouw van langzaam naar uptempo, maar zo constant mogelijk. Weinig breaks (of breaks waarin het ritme wel blijft doorgaan) is ook een pré.

Iemand een goed hardcore-setje hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:17 

Hardtraxx Addict

Je cadans trainen kan je beter zonder muziek doen (heel hardlopen zonder muziek is beter voor je progressie; meer controle over de run)
Maar mocht je toch willen beteren heb ik geen lijst voor je, maar wel n tip.
Verlaag je tempo drastisch, zodat je in zone 1 zit (laagste zone -> praatniveau) en forceer je zelf sneller te rennen met je cadans tov grootte van je stappen.
Als in, stel je rent normaliter 5:30 gemiddeld de kilomter -> probeer eens 6:10~ en hou je stappen klein en tempo hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 10:14 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ben de laatste tijd meer hardlooptrainingen aan het doen, maar mijn cadans is te laag. Ik ben daarom op zoek naar sets van 170-175 BPM.

Het liefst niet met opbouw van langzaam naar uptempo, maar zo constant mogelijk. Weinig breaks (of breaks waarin het ritme wel blijft doorgaan) is ook een pré.

Iemand een goed hardcore-setje hiervoor?

Geen antwoord op je vraag, maar ik voel je :cry: Ik ben zelf ergens afgelopen jaar per ongeluk mee gaan rennen op hardstyle setjes tussen 150-160 bpm waardoor ik een lopersknie kreeg vanwege te lage cadans :/

Na fysiobezoek even de metronoom erbij gepakt en zit nu weer op 170-175 en het gaat weer beter met de blessure. Maar rennen op hardstyle doe ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 14:14 

Hardtraxxer

Als je echt plezier aan rennen beleeft en jezelf wilt verbeteren (lees: betere tijden lopen) dan zou ik je aanraden zonder muziek te gaan lopen. Zo kom je sneller in een bepaalde cadans en kun je je beter concentreren.
Hardlopen doe ik altijd zonder dopjes en in en fietsen met.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 14:58 

Hardtraxx Veteran

Ik train eigenlijk altijd zonder muziek. Ik ben dus vrij lang en heb daardoor van nature een lagere cadans. Als ik op laag tempo kleinere stapjes neem, ziet dat er echt niet uit. Op hoger tempo lukt het wel, maar tijdens het lopen op het horloge kijken en een constante snelheid aanhouden lukt niet. Vaak zie ik pas achteraf hoe mijn cadans was tijdens de run. Het is dus ook de bedoeling om een keer of 2 met muziek te lopen, om zo een beter gevoel te krijgen bij het juiste tempo, zodat ik het daarna zonder muziek kan.

Heb ondertussen deze al gevonden (van Broken Balance, wie anders) en ik zie dat op Spotify ook gewoon lijstjes staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 16:24 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ik train eigenlijk altijd zonder muziek. Ik ben dus vrij lang en heb daardoor van nature een lagere cadans. Als ik op laag tempo kleinere stapjes neem, ziet dat er echt niet uit. Op hoger tempo lukt het wel, maar tijdens het lopen op het horloge kijken en een constante snelheid aanhouden lukt niet. Vaak zie ik pas achteraf hoe mijn cadans was tijdens de run. Het is dus ook de bedoeling om een keer of 2 met muziek te lopen, om zo een beter gevoel te krijgen bij het juiste tempo, zodat ik het daarna zonder muziek kan.

Heb ondertussen deze al gevonden (van Broken Balance, wie anders) en ik zie dat op Spotify ook gewoon lijstjes staan.

het gaat er ook niet om dat het er WEL uitziet toch?
Maar nice dat je iets hebt kunnen vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 09:45 

Hardtraxx Veteran

Drum & Bass is 174 BPM. Wordt ook altijd lekker doorgemixt in setjes. Aanrader voor hardlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2025 11:59 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

Op Mixcloud de resonate megamix 2018 & 2019! Is 1 minuut per nummer ongeveer en heerlijk voor hardlopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 10:17 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
het gaat er ook niet om dat het er WEL uitziet toch?

Klopt, maar het gaat ook totaal niet vooruit.

Mark With A Tarrel schreef:
Drum & Bass is 174 BPM. Wordt ook altijd lekker doorgemixt in setjes. Aanrader voor hardlopen.

Dit was uiteindelijk de gouden tip, thanks!
Vorige  1 ... 550, 551, 552, 553, 554
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen