Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 551, 552, 553, 554, 555
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
SO naar onze eigen Unlocked


Sowieso eens! Dan wel de vraag voor dit topic: Waarom precies dit keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
_theon_ schreef:
SO naar onze eigen Unlocked


Sowieso eens! Dan wel de vraag voor dit topic: Waarom precies dit keer?


Omdat zijn plaat in die Hidden mix zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
03:52:11 Unlocked - Bounce Back (Extended Mix)

Happaaaa de Wonderboy z'n beste release tot nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
billieb15 schreef:
het gaat er ook niet om dat het er WEL uitziet toch?

Klopt, maar het gaat ook totaal niet vooruit.

Mark With A Tarrel schreef:
Drum & Bass is 174 BPM. Wordt ook altijd lekker doorgemixt in setjes. Aanrader voor hardlopen.

Dit was uiteindelijk de gouden tip, thanks!

Heb je linkje van SoundCloud of Mixcloud waar je zo’n setje kan vinden om te luisteren. Heb ook een 174 bpm nodig voor rustige runs
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2025 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Chroman schreef:
billieb15 schreef:
het gaat er ook niet om dat het er WEL uitziet toch?

Klopt, maar het gaat ook totaal niet vooruit.

Mark With A Tarrel schreef:
Drum & Bass is 174 BPM. Wordt ook altijd lekker doorgemixt in setjes. Aanrader voor hardlopen.

Dit was uiteindelijk de gouden tip, thanks!

Heb je linkje van SoundCloud of Mixcloud waar je zo’n setje kan vinden om te luisteren. Heb ook een 174 bpm nodig voor rustige runs


Gewoon een setje van Dimension ofzo op YouTube aanzetten via Brave browser op je telefoon (met Brave geen advertenties en je kan je screen locken en de video gaat door allemaal zonder YT amenement).

Anders zijn setjes van Liquicity events een goede start.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2025 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ik denk kees


Kees de autist Of Kees kankerkachel?

of Kees Flodder, de dochter of zoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Is er een groot Hardstyle feest dit najaar dat wel uitverkocht is?
Supremacy (beide edities), VWAB, Origins, Phuture Noize album party, IamHardstyle, melodic madness, 20years dbstf & spoontech fissa .. Allemaal nog kaarten beschikbaar.

Is de bubbel gebarsten? De te dure feesten die mensen opbreken? Verzadiging van Hardstyle? Combinatie van alle drie?

Ik kan mij eigenlijk geen periode herinneren sinds 2012 waarbij het zo overduidelijk was dat over de gehele breedte (classics/raw/euforisch) de feestjes niet meer uitverkocht raken.


Als ik voor mijzelf spreek heb ik ook gewoon geen kaarten nog voor feesten dit jaar ivm financiën, maar ook mijn interesse is aanzienlijk minder geworden in het laatste half jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezoekers kopen tegenwoordig pas heel laat hun kaartjes.

https://festivalfans.nl/kopen-festivalg ... -kaartjes/

Had gehoord dat WiSH bijna de helft van hun kaarten pas in de laatste 2 weken voor het evenement had verkocht, ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En er zijn gewoon teveel feestjes imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



heeft iemand deze toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2025 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij staat op Soulseek, ben zelf alleen te lui om hem daaraf te halen en voor je te uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2025 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hij staat op Soulseek, ben zelf alleen te lui om hem daaraf te halen en voor je te uploaden


Ah ken ik nog niet, ga het even checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of er ook een extended versie van Ghost Stories - Ready or Not verkrijgbaar is?
Ik zag wel dat de edit gereleased was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik draai op Denon thuis (SC4). Alles overgezet naar Rekordbox, maar toen ik gister bij een maat ging testen op zijn XDJ-RX2, wilde die de WAV files niet afspelen (kreeg een error).

Zal dit ook zo zijn op een cdj3000? Zo ja, alles converteren naar mp3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 19:19 
 
Hardtraxxer

Deuntje schreef:
Ik draai op Denon thuis (SC4). Alles overgezet naar Rekordbox, maar toen ik gister bij een maat ging testen op zijn XDJ-RX2, wilde die de WAV files niet afspelen (kreeg een error).

Zal dit ook zo zijn op een cdj3000? Zo ja, alles converteren naar mp3?



Voor zover ik weet zal WAV wel werken maar zijn het de audio tags die het verpesten. Oftewel testen met alle tags verwijderd. Wav hoort officieel ook helemaal geen tags te ondersteunen.

Daarnaast zou ook alleen 16 bit 44.1khz wav werken (dus Cd kwaliteit). Hoger werkt niet.

Voor cdj3000 zou je ook FLAC kunnen gebruiken.

AIFF is ook ondersteund voor zover ik weet. ook voor de XDJ-RX2


opzich was dit ook wel een 5 min google search weg van een antwoord krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 08:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
Deuntje schreef:
Ik draai op Denon thuis (SC4). Alles overgezet naar Rekordbox, maar toen ik gister bij een maat ging testen op zijn XDJ-RX2, wilde die de WAV files niet afspelen (kreeg een error).

Zal dit ook zo zijn op een cdj3000? Zo ja, alles converteren naar mp3?



Voor zover ik weet zal WAV wel werken maar zijn het de audio tags die het verpesten. Oftewel testen met alle tags verwijderd. Wav hoort officieel ook helemaal geen tags te ondersteunen.

Daarnaast zou ook alleen 16 bit 44.1khz wav werken (dus Cd kwaliteit). Hoger werkt niet.

Voor cdj3000 zou je ook FLAC kunnen gebruiken.

AIFF is ook ondersteund voor zover ik weet. ook voor de XDJ-RX2


opzich was dit ook wel een 5 min google search weg van een antwoord krijgen.


Dankjewel!! Naar mp3 converten is dan wel het veiligst denk ik. Voor de geïnteresseerden: van Engine DJ naar Rekordbox kon heel makkelijk met Lexicon (van rekordcloud).

Haha laatste klopt idd, maar dit specifieke scenario (van Engine DJ wav naar Rekordbox) kon ik moeilijk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
Deuntje schreef:
Ik draai op Denon thuis (SC4). Alles overgezet naar Rekordbox, maar toen ik gister bij een maat ging testen op zijn XDJ-RX2, wilde die de WAV files niet afspelen (kreeg een error).

Zal dit ook zo zijn op een cdj3000? Zo ja, alles converteren naar mp3?



Voor zover ik weet zal WAV wel werken maar zijn het de audio tags die het verpesten. Oftewel testen met alle tags verwijderd. Wav hoort officieel ook helemaal geen tags te ondersteunen.

Daarnaast zou ook alleen 16 bit 44.1khz wav werken (dus Cd kwaliteit). Hoger werkt niet.

Voor cdj3000 zou je ook FLAC kunnen gebruiken.

AIFF is ook ondersteund voor zover ik weet. ook voor de XDJ-RX2


opzich was dit ook wel een 5 min google search weg van een antwoord krijgen.


Nee, dit ligt idd aan de bit depth van de .WAV, die is waarschijnlijk te hoog. Enkele pioneer apparaten supporten hogere.
.FLAC is leuk maar niet voor je usb stick :lol: gewoon MP3 conversie doen of .Wav naar 16 bits omzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de authentieke ervaring zou ik persoonlijk kiezen voor die spicey 128/192kbps mp3 vinylrips.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Voor de authentieke ervaring zou ik persoonlijk kiezen voor die spicey 128/192kbps mp3 vinylrips.

Graag wel met de fearfm vocal en compressie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 21:43 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn er meer nummers met zo'n soort lead/sound?
Zijn er meer mensen die deze vergelijking horen?

Lead/sound van:
Ecstatic - Brand_New_Funk 1:34
Ecstatic - Hey_DJ 2:14

Doet mij denken aan G4H, Armed and Dangerous & Bolivia.
(of iets van E-force / Frequencerz)

Echt top album van Ecstatic btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn flink detuned zaagjes, met beetje pitch envelope aan de voorkant en wat lfo pitch. Kan je zo zelf maken en komen idd in veel tracks voor.

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu release niet meer wordt bijgehouden, hoe lang geven jullie HT nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het forum sterft nooit teup!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Nu release niet meer wordt bijgehouden, hoe lang geven jullie HT nog?


Kijkt iemand daar ooit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2026 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://releasehardstyle.nl/releases/

:x
Vorige  1 ... 551, 552, 553, 554, 555
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen