Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 546, 547, 548, 549, 550
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2023 14:35 

Hardtraxx Veteran

Waarom worden sommige edits van artiesten live edits genoemd? Waar komt dat live vandaan?
T is toch niet anders dan een gewone edit? Zie dit ook bij officiële youtube kanalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2023 15:32 

Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Waarom worden sommige edits van artiesten live edits genoemd? Waar komt dat live vandaan?
T is toch niet anders dan een gewone edit? Zie dit ook bij officiële youtube kanalen

Je hebt ook edits als Radio edits, kick edits en (jaartal) edits

Live edits zijn de versies van de track die de mensen van de shows kunnen herkennen. Vaak is dus een Kick edit en een live edit ongeveer hetzelfde, behalve dat live edits ooit in een show voorkwamen.

Denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 00:36 

Kraak... Piep...

Denk dat een live edit voornamelijk gewoon een edit is die ze voor hun "liveacts" gebruiken.

Echt een vaste betekenis zit er niet aan wanneer iemand een iets andere versie draait van een plaat, maar net wat het eerste in ze opkomt denk ik.

Tenzij je de edit bij het eerste moment opneemt en vervolgens telkens opnieuw draait of je de edit elke keer live opnieuw doet met een drum machine oid, moet je er de betekenis "ik edit het live" bij voorbaat niet aan hangen, bij hardstyle/core zeker niet (meer).

Neophyte deed dat wel vroegah, met een hele live band er bij, best tof om terug te zien. Sonar van Noize Suppressor is het technisch gezien ook.
Misschien dat een Mad Dog het wel kan terug brengen met zijn Downtempo act, bij een early hardcore of industrial feest vind je het mogelijk nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 01:30 

Hardtraxx Elite

Martin Waus schreef:

Zijn VIPs
Vorige  1 ... 546, 547, 548, 549, 550
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen