Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 545, 546, 547, 548, 549
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2020, 09:25 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Wat is dat godsdienst karakter/thema van Audiofreq in al zijn online en offline uitlatingen? Een nieuwe richting of iets?

Volgens mij heeft hij het als "Church of Audiology" ingestoken, hij heeft ook vaak nu een priesterpak (volgens mij, gezien die witte band bij zijn nek) aan met optredens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2020, 10:15 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Volgens mij heeft hij het als "Church of Audiology" gestoken, hij heeft ook vaak nu een priesterpak (volgens mij, gezien die witte band bij zijn nek) aan met optredens..

Nou vreemde keus dan.. Zal niemand storen denk ik maar ik zie het nut er ook echt nie van in, slaat kant nog wal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2020, 10:25 

Hardtraxx Veteran

Tja, persoonlijk vind ik het niet veel anders dan de leren jasjes die bij iedere live-act schijnen te horen. Het is niet super uitgesproken, maar wel iets unieks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2020, 13:30 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
DonnyD schreef:
Wat is dat godsdienst karakter/thema van Audiofreq in al zijn online en offline uitlatingen? Een nieuwe richting of iets?

Volgens mij heeft hij het als "Church of Audiology" ingestoken, hij heeft ook vaak nu een priesterpak (volgens mij, gezien die witte band bij zijn nek) aan met optredens..

Hij is ook nog eens officieel priester, heeft al meerdere hardstyle-huwelijken officieel bezegend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2020, 14:20 

Hardtraxx Elite

Is denk ik allemaal begonnen met Audiofreq - The Gospel en vanuit daar is ie een beetje die kant op gegaan. Je kunt zeggen wat je wil maar hij is wat dat betreft wel uniek.

Artiesten/groepen met een hoog 'motherfucker I'll kill you' gehalte met agressieve kleding/maskers/nummers/MC's hebben we al genoeg toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-06-2020, 13:37 

Hardtraxx Addict

Weet iemand waar de vocalen uit 2-Sidez - Sound (Is not just Noise) vandaan komen?

Heb hem ook ergens gehoord in een Drum & Bass plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-06-2020, 16:54 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand misschien de opname nog van Thilo & Evanti op Defqon 2010? Staan niet meer online helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2020, 06:54 

Hardtraxx Veteran

Na mee te hebben gedaan aan de spoontech contest smaakt het voor mij naar meer. Iemand die iets heeft van een pagina met overzichten van dj contests?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2020, 09:04 

Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Na mee te hebben gedaan aan de spoontech contest smaakt het voor mij naar meer. Iemand die iets heeft van een pagina met overzichten van dj contests?

Daar hebben we een topic voor: dj-s-corner/algemeen-dj-producer-contests-topic-t17954-350.html
Maar dat wordt helaas niet zo goed bijgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2020, 09:46 

Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:

Er is ook een facebook groep waarin contests worden/werden gedeeld. Als je me ff een DM stuurt kan ik wel zorgen dat je daar in komt (is momenteel alleen niet zo actief)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2020, 10:46 

Hardtraxx Veteran

thanks beide
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 545, 546, 547, 548, 549
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen