Komt Crypsis met een album of remix EP misschien? Hebben nu de Revelotion remix van Deluzion en zou zweren dat ik Adaro een remix hoorde draaien op DQ van Lost in the Mist
Ik herinner mij dat voor de corona tijd er wel een aantal previews waren van nieuwe Crypsis nrs die volgens mij ook nog niet uitgekomen zijn. Denk dat het plan was om weer met een album te komen maar dat dat door alles van de baan/ of vooruit geschoven is. Volgens mij is hij ook druk bezig met zijn gezin dus wellicht niet echt de drive meer om met een nieuw album te komen? Dit is trouwens allemaal pure speculatie van mijn kant Zolang hij af en toe nog een plaat uitbrengt die de typische (ouderwetse) Crypsis vibe bevat ben ik al gelukkig.
Was die remix van Lost in the Mist trouwens niet gewoon deze misschien?
Nuracore schreef:
Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks. Heb al een aardig lijstje maar voel je vrij nog wat te posten.
Wat zijn nou echt goede collabs?
Myst & Sound Rush - Echo Adaro & Myst - When the stars connect in space B-Front & Myst - Power of dreams
Delt-A schreef:
Chroman schreef:
Decibel heeft een soort exclusiviteitsregeling met Dance Valley, hier staan nooit dezelfde artiesten.
Galactixx staat wel op beide
Op de officiele Dance Valley site staat Galactixx er niet bij, dus wellicht dat het niet klopt wat je zegt.
Ik meen gelezen te hebben dat meestal de artiest is in wiens studio ze de track geproduceerd hebben.
Ik geloof dat dit het ook is.
Ik denk dat het ook meespeelt waar de track op released word. Bijvoorbeeld als het op roughstate komt dan is het logisch dat B-Front de eerste naam is. Tenminste, in mijn hoofd
Vandaag voor het eerst een ticket gekocht via Ticketswap (voor Art of Creation). Nu staat er dat de barcode nog niet beschikbaar is en dat je het ticket kort voor het evenement krijgt. Weet iemand wat "kort voor het evenement" is? Ik wordt er lichtelijk kriebelig van dat je één dag voor het evenement nog niet eens bij je ticket kan
Vandaag voor het eerst een ticket gekocht via Ticketswap (voor Art of Creation). Nu staat er dat de barcode nog niet beschikbaar is en dat je het ticket kort voor het evenement krijgt. Weet iemand wat "kort voor het evenement" is? Ik wordt er lichtelijk kriebelig van dat je één dag voor het evenement nog niet eens bij je ticket kan
Dat heb ik ook bij mijn Reactivate tickets, vgm is dat 24 uur van te voren?
Ik had gister sinds een tijd weer een ticket verkocht met TS. Nieuw is dat een organisatie er voor kan kiezen dat je “winst” wordt verdeeld tussen jou en de organisatie. Je kunt dat dan niet uitzetten, de organisatie zet dat vinkje voor jou.
Dat heb ik ook bij mijn Reactivate tickets, vgm is dat 24 uur van te voren?
Ticket sinds 3 uur vanmiddag zichtbaar . Dus zal wel plus minus 24 uur van te voren zijn ja.
Waarom zien we Digital Mindz nooit optreden in NL (of uberhaupt ergens). Hij is de laatste tijd best wel weer aan het produceren maar je ziet het niet terug in boekingen.