Galactixx staat wel op beideChroman wrote: Decibel heeft een soort exclusiviteitsregeling met Dance Valley, hier staan nooit dezelfde artiesten.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks.
Heb al een aardig lijstje maar voel je vrij nog wat te posten.
Wat zijn nou echt goede collabs?
Om er ff een paar te noemen die direct in mij opkwamenNuracore wrote:Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks.
- Frontliner & Radical
- alle B-Front - PN
- beide B-Front - Adrenalize
- wold of madness
Zany & CrypsisNuracore wrote:Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks.
-
SHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2022
Een wat oudere plaat maar: Atmozfears & Adrenalize - She GoesNuracore wrote:Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks.
Qua feelgood moet ik gelijk denken aan:Nuracore wrote:Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks.
Frontliner & Wasted Penguinz - T.M.M.O.
Wasted Penguinz & Chris One - I Miss You
Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ik ben opzoek naar lekkere mee blér (RAW) hardstyle voor een uurtje Silent Disco.
Kom er maar in!
Kom er maar in!
Ran-D, Frequencerz, Adaro, B-Front.
Graag gedaan
Graag gedaan
Broken Balance wrote:Ran-D, Frequencerz, Adaro, B-Front.
Graag gedaan
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hahaha thanksBroken Balance wrote:Ran-D, Frequencerz, Adaro, B-Front.
Graag gedaan
Komt Crypsis met een album of remix EP misschien?
Hebben nu de Revelotion remix van Deluzion en zou zweren dat ik Adaro een remix hoorde draaien op DQ van Lost in the Mist
Hebben nu de Revelotion remix van Deluzion en zou zweren dat ik Adaro een remix hoorde draaien op DQ van Lost in the Mist
Ik herinner mij dat voor de corona tijd er wel een aantal previews waren van nieuwe Crypsis nrs die volgens mij ook nog niet uitgekomen zijn. Denk dat het plan was om weer met een album te komen maar dat dat door alles van de baan/ of vooruit geschoven is. Volgens mij is hij ook druk bezig met zijn gezin dus wellicht niet echt de drive meer om met een nieuw album te komen? Dit is trouwens allemaal pure speculatie van mijn kant
Zolang hij af en toe nog een plaat uitbrengt die de typische (ouderwetse) Crypsis vibe bevat ben ik al gelukkig.
Was die remix van Lost in the Mist trouwens niet gewoon deze misschien?
View on YouTube
Adaro & Myst - When the stars connect in space
B-Front & Myst - Power of dreams
Was die remix van Lost in the Mist trouwens niet gewoon deze misschien?
View on YouTube
Myst & Sound Rush - EchoNuracore wrote:Voor mijn volgende Feel Good set ben ik op zoek naar hele goede collab tracks.
Adaro & Myst - When the stars connect in space
B-Front & Myst - Power of dreams
Op de officiele Dance Valley site staat Galactixx er niet bij, dus wellicht dat het niet klopt wat je zegt.Delt-A wrote:Galactixx staat wel op beideChroman wrote: Decibel heeft een soort exclusiviteitsregeling met Dance Valley, hier staan nooit dezelfde artiesten.
Digital Punk heeft een nieuwe remix gemaakt van Lost In The Mist, die zal het zijn geweest.
Een vraag uit nieuwsgierigheid
Hoe wordt bepaald in een collab welke artiest er als eerste genoemd word in de naam van de release.
Hoe wordt bepaald in een collab welke artiest er als eerste genoemd word in de naam van de release.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Steen papier schaarMartin Waus wrote:Een vraag uit nieuwsgierigheid
Ik meen gelezen te hebben dat meestal de artiest is in wiens studio ze de track geproduceerd hebben.
Ik geloof dat dit het ook is.Joey wrote:Ik meen gelezen te hebben dat meestal de artiest is in wiens studio ze de track geproduceerd hebben.
Ik denk dat het ook meespeelt waar de track op released word. Bijvoorbeeld als het op roughstate komt dan is het logisch dat B-Front de eerste naam is. Tenminste, in mijn hoofdBroken Balance wrote:Ik geloof dat dit het ook is.Joey wrote:Ik meen gelezen te hebben dat meestal de artiest is in wiens studio ze de track geproduceerd hebben.
Ik kreeg vraagtekens bij het zien van de plaat Mind Of A Warrior. SZP voorop en bij Face Of A
Champion het andersom was
Champion het andersom was
Vandaag voor het eerst een ticket gekocht via Ticketswap (voor Art of Creation). Nu staat er dat de barcode nog niet beschikbaar is en dat je het ticket kort voor het evenement krijgt. Weet iemand wat "kort voor het evenement" is? Ik wordt er lichtelijk kriebelig van dat je één dag voor het evenement nog niet eens bij je ticket kan 
Dat heb ik ook bij mijn Reactivate tickets, vgm is dat 24 uur van te voren?Svbtwee wrote:Vandaag voor het eerst een ticket gekocht via Ticketswap (voor Art of Creation). Nu staat er dat de barcode nog niet beschikbaar is en dat je het ticket kort voor het evenement krijgt. Weet iemand wat "kort voor het evenement" is? Ik wordt er lichtelijk kriebelig van dat je één dag voor het evenement nog niet eens bij je ticket kan
Ik had gister sinds een tijd weer een ticket verkocht met TS.
Nieuw is dat een organisatie er voor kan kiezen dat je “winst” wordt verdeeld tussen jou en de organisatie.
Je kunt dat dan niet uitzetten, de organisatie zet dat vinkje voor jou.
Nieuw is dat een organisatie er voor kan kiezen dat je “winst” wordt verdeeld tussen jou en de organisatie.
Je kunt dat dan niet uitzetten, de organisatie zet dat vinkje voor jou.
Ticket sinds 3 uur vanmiddag zichtbaarjaron123 wrote:Dat heb ik ook bij mijn Reactivate tickets, vgm is dat 24 uur van te voren?Svbtwee wrote:Vandaag voor het eerst een ticket gekocht via Ticketswap (voor Art of Creation). Nu staat er dat de barcode nog niet beschikbaar is en dat je het ticket kort voor het evenement krijgt. Weet iemand wat "kort voor het evenement" is? Ik wordt er lichtelijk kriebelig van dat je één dag voor het evenement nog niet eens bij je ticket kan
Waarom zien we Digital Mindz nooit optreden in NL (of uberhaupt ergens). Hij is de laatste tijd best wel weer aan het produceren maar je ziet het niet terug in boekingen.