16 voor B-frontwrote:Ivm een discussie met CRO wil ik weten wie volgens jullie dé ultieme circlejerk aanbeden Hartraxx dj is, puur voor informatieve doeleinden.
https://strawpoll.com/dbogeed2k
Invullen wordt gewaardeerd
5 voor Ophidian
Case CROsed
16 voor B-frontwrote:Ivm een discussie met CRO wil ik weten wie volgens jullie dé ultieme circlejerk aanbeden Hartraxx dj is, puur voor informatieve doeleinden.
wrote:16 voor B-frontwrote:Ivm een discussie met CRO wil ik weten wie volgens jullie dé ultieme circlejerk aanbeden Hartraxx dj is, puur voor informatieve doeleinden.
5 voor Ophidian
Case CROsed
Frontliner - Self Depreciation mag absoluut niet ontbreken dan!wrote:Voor mijn warmup mix ben ik opzoek naar tracks met een hoge Qlimax sfeer.
Tracks zoals
Frequencerz - The Night
DBSTF - Revelation (Qlimax edit)
Tuurlijk wat anthems
NC - E=NC2
B-Front - Beyond Reality
Bass Modulators - Shadows
Noisecontrollers - Destroyer of Worldswrote:Voor mijn warmup mix ben ik opzoek naar tracks met een hoge Qlimax sfeer.
Tracks zoals
Frequencerz - The Night
DBSTF - Revelation (Qlimax edit)
Tuurlijk wat anthems
NC - E=NC2
B-Front - Beyond Reality
Bass Modulators - Shadows
Geck-o zit op Bandcamp, zit ook redelijk wat Hardtyle tussen. Verder ken ik er geen eerlijk gezegd.wrote:heeft iemand een idee of er hardstyle artiesten en labels op bandcamp zitten?
The DJ Producer - Future Incognitowrote:Ik zit door dat nieuwe Djipe album heen te luisteren en merk dat ik dit soort muziek echt meer en meer ga waarderen. Heb hier en daar wel wat industrial geluisterd, maar ben er nog altijd vrij onbekend mee.
Wat zijn nog meer legendarische albums die ik gemist heb?
(en ja @BrokenBalance ik heb regelmatig jouw mixjes + spotify playlist beluisterd, maar dat is altijd zo tering veel dat ik amper meer weet wie wat waar ik nou vet vind hahaha).
Het is heel vet gemaakt als fan van feestjes waardeer je dit zeker. Het is echter zeker geen vervanging van een feestje. Je kunt het het beste voor een nacht feesten bezoeken denk ik.wrote:Is iemand hier wel eens naar Amaze geweest? Is het wat? Lijkt me eigenlijk wel een toffe manier om herinneringen op te halen van feesten in de Elementenstraat.
View on SoundCloudwrote:Heeft iemand een mp3 van Arkaine - Voice Of Desire (Adrenalize Remix)?Kan m nergens meer vinden.
Headhunterz staat op vrijdag om 19:00 op de main van Defqon. Wildstylez staat er idd niet.wrote:Wildstylez en Headhunterz staan dit jaar niet op Intents, Defqon en Decibel; waarom zou dat zijn?
Hype creëren rondom Project One op Qlimax o.i.d.?
Wildstylez staat op donderdag op Defqon, Headhunterz op vrijdag.wrote:Wildstylez en Headhunterz staan dit jaar niet op Intents, Defqon en Decibel; waarom zou dat zijn?
Hype creëren rondom Project One op Qlimax o.i.d.?
Heh, die heb ik gemist dan, schema waar ik naar keek had alleen vrijdag t/m zondag.wrote:Wildstylez op donderdag 19:00 in de blue