Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 540, 541, 542, 543, 544  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ik ben eigenlijk op zoek naar twee bepaalde stijlen, namelijk:

Platen zoals Zany - Goulish Delight en Dutch Masterz - Motion.
Kan iemand er een paar opnoemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 18:21 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik ben eigenlijk op zoek naar twee bepaalde stijlen, namelijk:

Platen zoals Zany - Goulish Delight en Dutch Masterz - Motion.
Kan iemand er een paar opnoemen?

Qua Dutch Masterz zeker kijken naar de oude Slim Shore platen, natuurlijk dezelfde persoon (toen) dus vergelijkbare stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-12-2018, 22:51 

Hardtraxxer

Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-12-2018, 01:53 

Hardtraxx Addict

broodjebeenham schreef:
Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.

Ben bang van niet. Ja op evenementen zelf hebben ze wel eens posters hangen van andere feesten die je mee kan jatten maar echt uitdelen doen ze niet meer nee.. Dan heb ik het over Q in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-12-2018, 02:01 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
broodjebeenham schreef:

Ben bang van niet. Ja op evenementen zelf hebben ze wel eens posters hangen van andere feesten die je mee kan jatten maar echt uitdelen doen ze niet meer nee.. Dan heb ik het over Q in ieder geval.

Aangezien je het over uitdelen hebt denk ik dat je reclameposters bedoelt (die inderdaad ook echt supercool zijn) maar ik bedoelde eerder posters die ze in de Q shop verkochten zoals Afbeelding. Eeuwig zonde dat ze daar mee zijn gestopt, zeker aangezien 2016 echt supercoole artwork had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-12-2018, 19:10 

Hardtraxx Addict

Zulke posters kregen we bij Qlimax 2014 ook mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-12-2018, 22:12 

Hardtraxxer

Ik weet nog wel dat ik die poster tijdens tha playah had gekocht, en dus die halve set met die poster in mn hand halfdronken stond te maaien. Een wonder dat ik die nog in een deel thuis heb gekregen. Volgens mij zijn posters een beetje vervangen door vlaggen, maar vind ik zelf toch een stuk minder vet :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-12-2018, 16:26 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij briefen over Destructive Tendencies? Nooit heel veel aandacht aan besteed en toch een van de grootste(?) Uptempo artiesten. Eerste nummer dat ik van ze ken is Sound Becomes One (wat volgens Discogs ook een van hun eerste plaat is). Push project van Partyraiser? Want "ineens" stonden ze "overal". In 2013 bijv. ineens Decibel en dan ook nog primetime.

thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-12-2018, 17:08 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Kan iemand mij briefen over Destructive Tendencies? Nooit heel veel aandacht aan besteed en toch een van de grootste(?) Uptempo artiesten. Eerste nummer dat ik van ze ken is Sound Becomes One (wat volgens Discogs ook een van hun eerste plaat is). Push project van Partyraiser? Want "ineens" stonden ze "overal". In 2013 bijv. ineens Decibel en dan ook nog primetime.

thx

DT begonnen op Megarave, zijn groot geworden bij Hardcore Blasters ofwel label van DJ D, Nitrogenetics en Hellsystem. Geen idee wie ze gepushed heeft (eerste twee zaten tegen die tijd volgens mij al niet meer op het label). Misschien boekingsagency, misschien MOH die opeens interesse toonden of Sound Becomes One idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2018, 17:19 

Hardtraxx Veteran

Imo zijn juist de platen van voor Sound Becomes One het meest interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-12-2018, 15:24 

Hardtraxx Newbie

Is dit pianostuk ooit ergens in een hardstyle plaat terug gekomen? Komt me heel bekend voor namelijk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-12-2018, 17:41 

Hardtraxxer

Zit met enige regelmaat in films, reclames of documentaires. In hardstyle ben ik niet van op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-12-2018, 12:59 

Hardtraxxer

Waarom zijn er dit jaar zo weinig Hardstylefeesten op oud en nieuw? Naast Wow Wow zijn er alleen wat halve feestjes of kleine kroegjes met hardstyle-artiesten, terwijl normaal een Aod, b2s of Fatality wel iets organiseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-12-2018, 14:03 

Hardtraxx Addict

broodjebeenham schreef:
Waarom zijn er dit jaar zo weinig Hardstylefeesten op oud en nieuw? Naast Wow Wow zijn er alleen wat halve feestjes of kleine kroegjes met hardstyle-artiesten, terwijl normaal een Aod, b2s of Fatality wel iets organiseert.

Zal wel merkbaar zijn geweest dat iedereen een feest organiseert
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-01-2019, 15:12 

Hardtraxxer

Ik heb echt geen idee of dit de goede plek is om dit te vragen, excuus alvast als dit het verkeerde topic is daarvoor.
Maaarrr ik wil dus al een hele lange tijd een dub versie van Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix). Niet volledig dub per se, maar dat stukje tekst net voor de 2 climaxes wil ik er graag uit hebben. Het is één van m'n favoriete nummers, maar die vocals verpesten het best wel heel erg en das doodzonde. Zou iemand dit voor me kunnen doen?

Nogmaals sorry als dit niet toegestaan is, dan weet ik dat iig voortaan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 13:00 

Hardtraxx Veteran

Adaro & E-force - Long Hard Summer doet me echt heel erg denken aan een track rond 2010-2011. Kan er totaal niet opkomen.
Iemand misschien suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 13:10 

Hardtraxxer

Op welke manier doet 'ie er aan denken? Melodie, vocals? Op basis van de titel zou ik Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle suggereren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 18:37 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand toevallig welke tracks van Black Mirror Society allemaal 'al' als Extended Version gereleased zijn? Scheelt mij zoek werk. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 18:54 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Weet iemand toevallig welke tracks van Black Mirror Society allemaal 'al' als Extended Version gereleased zijn? Scheelt mij zoek werk. :x

Geen 1 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 18:58 

Hardtraxx Veteran

Dat gevoel krijg ik wel een beetje nu ik zo aan het zoeken ben... Wel allemaal van die radio edits die dan weer een losse release krijgen. Waar je dus op zich geen kut aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 12:55 

Hardtraxx Veteran

nog geen idd, in de Q&a stond dit
Citaat:
3. Jazeker, maar ik heb helaas geen datum nog voor je.
5 maanden terug en ook zijn a new day ep heeft geen fulls
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 13:09 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Citaat:

Phuture Noize is een behoorlijk held qua tracks maar dit is natuurlijk gewoon triest. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2019, 17:58 

Hardtraxx Veteran

Hoe lang zal het duren voordat Zany moe word van het continue vragen krijgen wanneer 2 Divine eens een release krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2019, 18:20 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
jeffrey2107 schreef:
Citaat:

Phuture Noize is een behoorlijk held qua tracks maar dit is natuurlijk gewoon triest. :(

en het ergen is dat op het moment van de Q&A het album ook al 2 maanden uit was
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2019, 15:08 

Hardtraxxer

In welke oude italiaanse plaat is Van Halen - Jump ook al weer gesampled?
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 540, 541, 542, 543, 544  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen