Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
DonnyD schreef:
Is het in deze tijd niet een idee om één of twee artiesten te regelen voor een Q&A? Men heeft er nu ruim tijd voor!


Ben nu bezig om Hard Driver en Noisecontrollers te regelen. Meer informatie komt er nog aan :)


Heeeel vet zeg! :surrender: Hopen dat het lukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een beetje moeite met deze zin begrijpen:

Citaat:
In accordance with the new regulation reach by various trade organizations in the cultural sector, the Dutch Ministry of Education, Culture and Science, the Dutch Ministry of Economic Affairs and the Dutch Authority for Consumers & Markets, refunds will be processed ultimately a month after the new date of Beyond Sensation. For more information about this regulation, please visit: saveyourticket.nl.


Hoe ik het lees is dat je het geld pas een maand na de nieuwe datum van het event terug krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heb een beetje moeite met deze zin begrijpen:

Citaat:
In accordance with the new regulation reach by various trade organizations in the cultural sector, the Dutch Ministry of Education, Culture and Science, the Dutch Ministry of Economic Affairs and the Dutch Authority for Consumers & Markets, refunds will be processed ultimately a month after the new date of Beyond Sensation. For more information about this regulation, please visit: saveyourticket.nl.


Hoe ik het lees is dat je het geld pas een maand na de nieuwe datum van het event terug krijgt


Dit klopt ook, meerdere festivals hebben het aangegeven de refunds pas te kunnen doen na het plaatsvinden van het evenement. Ik ben hier ook niet verbaasd over om eerlijk te zijn. De meeste kosten moeten voor het evenement al betaald worden, dus voor het evenement redden ze het gewoon niet restituties te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
DonnyD schreef:
Is het in deze tijd niet een idee om één of twee artiesten te regelen voor een Q&A? Men heeft er nu ruim tijd voor!


Ben nu bezig om Hard Driver en Noisecontrollers te regelen. Meer informatie komt er nog aan :)

Hard Driver... oei haha Ik weet al een beetje welk risico er aan een Q&A met hem zit. :P Maar wel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:
DonnyD schreef:
Is het in deze tijd niet een idee om één of twee artiesten te regelen voor een Q&A? Men heeft er nu ruim tijd voor!


Ben nu bezig om Hard Driver en Noisecontrollers te regelen. Meer informatie komt er nog aan :)

Hard Driver... oei haha Ik weet al een beetje welk risico er aan een Q&A met hem zit. :P Maar wel nice!


uhum.... ja best wel een risico maar we houden het netjes hier!

Hard Driver heeft al aangegeven het op een latere datum in het jaar te willen doen. Hoogst waarschijnlijk rond augustus ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand enig idee waar vandaag de dag nog fysieke ep’s aangeschaft kunnen worden?
Was aan ‘t googlen geslagen naar oudere fusion/scantraxx platen, maar kon zo snel niks recents vinden. Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Iemand enig idee waar vandaag de dag nog fysieke ep’s aangeschaft kunnen worden?
Was aan ‘t googlen geslagen naar oudere fusion/scantraxx platen, maar kon zo snel niks recents vinden. Iemand tips?


www.discogs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mannonymous schreef:
...


http://www.discogs.com

Helaas niets recents, of althans niet welke ik zoek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Helaas niets recents, of althans niet welke ik zoek :(


Mannonymous schreef:
Was aan 't googlen geslagen naar oudere fusion/scantraxx platenrecents vinden


Wat zoek je nou? Oud of recent aangezien recent (bijna) niet meer op EP wordt gedrukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mannonymous schreef:
Helaas niets recents, of althans niet welke ik zoek :(


Mannonymous schreef:
Was aan 't googlen geslagen naar oudere fusion/scantraxx platenrecents vinden


Wat zoek je nou? Oud of recent aangezien recent (bijna) niet meer op EP wordt gedrukt

Geen recent aanbod*
Kan je leuk discogs roepen, maar dat is natuurlijk de eerste plaats waar je kijkt, samen met marktplaats/eBay etc.

Edit: freakyrecords post bijv ongeveer 1000 stuks, maar daar staat n super gedateerd Hotmail adres bij en de vorige update in 2011 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
ErikZ schreef:
Mannonymous schreef:
Helaas niets recents, of althans niet welke ik zoek :(


Mannonymous schreef:
Was aan 't googlen geslagen naar oudere fusion/scantraxx platenrecents vinden


Wat zoek je nou? Oud of recent aangezien recent (bijna) niet meer op EP wordt gedrukt

Geen recent aanbod*
Kan je leuk discogs roepen, maar dat is natuurlijk de eerste plaats waar je kijkt

Ieder geval fijn om te lezen dat je erg dankbaar bent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Discogs marketplace vinyl moet je het toch wel kunnen vinden? :huh:

Welke tracks / EP's zoek je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste Fusion vinyl was Toneshifterz ‎– Angels & Demons EP Part 2, 3 juni 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke plaat is dit? Iig niet de phases zoals we hem kennen.

https://open.spotify.com/track/2DCgGabj ... 0DFkTZkE7w
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Welke plaat is dit? Iig niet de phases zoals we hem kennen.

https://open.spotify.com/track/2DCgGabj ... 0DFkTZkE7w

The Prophet - Dipswitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Welke plaat is dit? Iig niet de phases zoals we hem kennen.

https://open.spotify.com/track/2DCgGabj ... 0DFkTZkE7w

Dit is The Prophet - Dipswitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Welke plaat is dit? Iig niet de phases zoals we hem kennen.

https://open.spotify.com/track/2DCgGabj ... 0DFkTZkE7w


Klinkt als The Prophet met Dipswitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Welke plaat is dit? Iig niet de phases zoals we hem kennen.

https://open.spotify.com/track/2DCgGabj ... 0DFkTZkE7w


Klinkt als The Prophet met Dipswitch


Aha, dat is hem ja! Thanks allemaal! De kick was inderdaad herkenbaar als die van The Prophet, maar was te hard aan het genieten van italiaantjes om zijn discografie te doorspitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dat godsdienst karakter/thema van Audiofreq in al zijn online en offline uitlatingen? Een nieuwe richting of iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Wat is dat godsdienst karakter/thema van Audiofreq in al zijn online en offline uitlatingen? Een nieuwe richting of iets?

Volgens mij heeft hij het als "Church of Audiology" ingestoken, hij heeft ook vaak nu een priesterpak (volgens mij, gezien die witte band bij zijn nek) aan met optredens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Volgens mij heeft hij het als "Church of Audiology" gestoken, hij heeft ook vaak nu een priesterpak (volgens mij, gezien die witte band bij zijn nek) aan met optredens..


Nou vreemde keus dan.. Zal niemand storen denk ik maar ik zie het nut er ook echt nie van in, slaat kant nog wal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, persoonlijk vind ik het niet veel anders dan de leren jasjes die bij iedere live-act schijnen te horen. Het is niet super uitgesproken, maar wel iets unieks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
DonnyD schreef:
Wat is dat godsdienst karakter/thema van Audiofreq in al zijn online en offline uitlatingen? Een nieuwe richting of iets?

Volgens mij heeft hij het als "Church of Audiology" ingestoken, hij heeft ook vaak nu een priesterpak (volgens mij, gezien die witte band bij zijn nek) aan met optredens..


Hij is ook nog eens officieel priester, heeft al meerdere hardstyle-huwelijken officieel bezegend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is denk ik allemaal begonnen met Audiofreq - The Gospel en vanuit daar is ie een beetje die kant op gegaan. Je kunt zeggen wat je wil maar hij is wat dat betreft wel uniek.

Artiesten/groepen met een hoog 'motherfucker I'll kill you' gehalte met agressieve kleding/maskers/nummers/MC's hebben we al genoeg toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand waar de vocalen uit 2-Sidez - Sound (Is not just Noise) vandaan komen?

Heb hem ook ergens gehoord in een Drum & Bass plaat.
Vorige  1 ... 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen