Dus we zijn eigenlijk anti term dan?
vanaf nu: dat ene stukje is echt leuk
Moet je zelf maar achterkomen wat ik bedoel
Check de podcast van DBSTF waarin Ran-D te gast is. Daarin legt hij het uit. Weet het zelf ff niet meer.Denkeleda wrote:Weet iemand waarom het album van Ran-D zo achterlijk lang op zich laat wachten? Volgens mij wachten we er al op sinds 2017 en is de pre-order inmiddels ook al 3 maanden gaande.
Volgens mij is de zondag inmiddels succesvol genoeg om zonder gratis tickets te kunnen. Afgelopen week de reguliere zondagtickets voor 61% uitverkocht, ik schat dat het nog wel richting de 90-95% gaat dan.Norther66 wrote:Ik zou mn geld inzetten op een release datum ergens rond Rebirth. Zoals de laatste jaren altijd is geweest, krijg je gratis kaarten bij de pre-order van het album van de zondag mainstage host. En aangezien Ran-d onderdeel is van G4H...
Waarom die pre-sale dan al zo vroeg geopend is, is weer een andere vraag...
Dat dacht ik vorig jaar ook met de verkoop percentages die toen gehaald werden, maar die gratis tickets kwamen er toen toch wel. En het is ook weer niet zo dat er duizenden albums verkocht worden natuurlijk.Delt-A wrote:Volgens mij is de zondag inmiddels succesvol genoeg om zonder gratis tickets te kunnen.
Ja heel toevallig is dat morgen! Misschien had je er al wat over gelezen, maar Dediqated is morgen. Dat is de vervanger voor Hard Bass dit jaar. Mogelijk komt volgend jaar een nieuw concept van B2S, maar B2S kennende zouden ze ook zomaar met niks kunnen komen!Nuracore wrote:Is er al wat bekend over de vervanging voor Hard Bass?
Dat feest was rond deze tijd toch?
Jij zit toch in het b2s panel. Doe ook eens wat daarPaultheone wrote:Ja heel toevallig is dat morgen! Misschien had je er al wat over gelezen, maar Dediqated is morgen. Dat is de vervanger voor Hard Bass dit jaar. Mogelijk komt volgend jaar een nieuw concept van B2S, maar B2S kennende zouden ze ook zomaar met niks kunnen komen!Nuracore wrote:Is er al wat bekend over de vervanging voor Hard Bass?
Dat feest was rond deze tijd toch?
De eerste vraag heb je al gevonden zie ik. Tenzij je een ander soort afbeelding bedoeld dan je avatar.Denkeleda wrote:Voel me net een digibeet als ik deze vraag stel, maar hoe voeg ik een afbeelding toe?
En waar vind ik de CATID van een track?
Uploaden op ImgurDenkeleda wrote:Thanks, Discogs is inderdaad wat ik zoek!
Maar zou graag een afbeelding willen toevoegen aan een post, alleen heb geen flauw idee hoe. Ik krijg zo'n raar icoontje in m'n post als ik een link plaats.

Stel je vraag..... off-topicRvD wrote: Heeft iemand hier toevallig kennis over hometrainers?
Ik stel voor om de ondertitel van Helicaze te wijzigen. Hardtraxx veteran --> vatsige ventRvD wrote:@vatsige vent. Ahja, dat topic zocht ik eigenlijk.