Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus we zijn eigenlijk anti term dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

vanaf nu: dat ene stukje is echt leuk

Moet je zelf maar achterkomen wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waarom het album van Ran-D zo lang op zich laat wachten? Volgens mij wachten we er al op sinds 2017 en is de pre-order inmiddels ook al 3 maanden gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Weet iemand waarom het album van Ran-D zo achterlijk lang op zich laat wachten? Volgens mij wachten we er al op sinds 2017 en is de pre-order inmiddels ook al 3 maanden gaande.


Check de podcast van DBSTF waarin Ran-D te gast is. Daarin legt hij het uit. Weet het zelf ff niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou mn geld inzetten op een release datum ergens rond Rebirth. Zoals de laatste jaren altijd is geweest, krijg je gratis kaarten bij de pre-order van het album van de zondag mainstage host. En aangezien Ran-d onderdeel is van G4H...

Waarom die pre-sale dan al zo vroeg geopend is, is weer een andere vraag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik zou mn geld inzetten op een release datum ergens rond Rebirth. Zoals de laatste jaren altijd is geweest, krijg je gratis kaarten bij de pre-order van het album van de zondag mainstage host. En aangezien Ran-d onderdeel is van G4H...

Waarom die pre-sale dan al zo vroeg geopend is, is weer een andere vraag...


Volgens mij is de zondag inmiddels succesvol genoeg om zonder gratis tickets te kunnen. Afgelopen week de reguliere zondagtickets voor 61% uitverkocht, ik schat dat het nog wel richting de 90-95% gaat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou me onderhand wel een beetje genaaid voelen en nooit meer iets van Ran-D pre-orderen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Volgens mij is de zondag inmiddels succesvol genoeg om zonder gratis tickets te kunnen.

Dat dacht ik vorig jaar ook met de verkoop percentages die toen gehaald werden, maar die gratis tickets kwamen er toen toch wel. En het is ook weer niet zo dat er duizenden albums verkocht worden natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er al wat bekend over de vervanging voor Hard Bass?
Dat feest was rond deze tijd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Is er al wat bekend over de vervanging voor Hard Bass?
Dat feest was rond deze tijd toch?


Ja heel toevallig is dat morgen! Misschien had je er al wat over gelezen, maar Dediqated is morgen. Dat is de vervanger voor Hard Bass dit jaar. Mogelijk komt volgend jaar een nieuw concept van B2S, maar B2S kennende zouden ze ook zomaar met niks kunnen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nuracore schreef:
Is er al wat bekend over de vervanging voor Hard Bass?
Dat feest was rond deze tijd toch?


Ja heel toevallig is dat morgen! Misschien had je er al wat over gelezen, maar Dediqated is morgen. Dat is de vervanger voor Hard Bass dit jaar. Mogelijk komt volgend jaar een nieuw concept van B2S, maar B2S kennende zouden ze ook zomaar met niks kunnen komen!


Jij zit toch in het b2s panel. Doe ook eens wat daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voel me net een digibeet als ik deze vraag stel, maar hoe voeg ik een afbeelding toe?

En waar vind ik de CATID van een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Voel me net een digibeet als ik deze vraag stel, maar hoe voeg ik een afbeelding toe?

En waar vind ik de CATID van een track?


De eerste vraag heb je al gevonden zie ik. Tenzij je een ander soort afbeelding bedoeld dan je avatar.

Voor CATID is Discogs het eerste wat in mij opkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks, Discogs is inderdaad wat ik zoek!

Maar zou graag een afbeelding willen toevoegen aan een post, alleen heb geen flauw idee hoe. Ik krijg zo'n raar icoontje in m'n post als ik een link plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Thanks, Discogs is inderdaad wat ik zoek!

Maar zou graag een afbeelding willen toevoegen aan een post, alleen heb geen flauw idee hoe. Ik krijg zo'n raar icoontje in m'n post als ik een link plaats.


Uploaden op Imgur

Klik op de ... naast 'Copy Link'
Klik op 'Get Share Links'
Afbeelding

Klik op 'Copy Link' naast 'BBCode (Forums)'
Afbeelding

Plakken in je post.


Protip: als je een post ziet en je vraagt je af hoe iemand iets gedaan heeft, klik even op quote. Dan zie je zijn post inclusief de opmaak en met een beetje denkvermogen moet het dan wel lukken :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top! Many thanks :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi mensen,

Heeft iemand hier toevallig kennis over hometrainers?

Ik wil er één aanschaffen omdat ik dermate veel last heb van mijn rug over een lange termijn dat het onderhand wel chronisch is te noemen. Via fysio krijg ik goede begeleiding maar die behandelingen liggen nu stil op een telefonisch consult zo nu en dan na.

Fitnessen is nu geen optie door de pijn maar elke dag 20 minuten cardio is wel belangrijk om het allemaal soepel te houden. Hardlopen vind ik best prima om te doen maar er zijn ook genoeg momenten dat ik er simpelweg niet aan begin. Met een hometrainer binnen handbereik is even 20 minuten of meer fietsen met een lekker setje op de achtergrond een kleine moeite.

Nou heb ik net wat rondgekeken maar ik zie er van €100,- tot apparaten die boven de €1000,- uitkomen.
Ik wil eigenlijk onder de €500,- besteden maar het moet niet een apparaat zijn dat van ellende uit elkaar valt of op en neer gaat omdat het niks weegt of slecht is uitgebalanceerd.

Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb nu een slimme trainer die je kan gebruiken met je eigen fiets van boven de 1000 euro aangeschaft om evidente redenen. Een flinke investering maar dan heb je natuurlijk ook echt het beste. (zie: laatste aankoop topic)

Ik ben geen voorstander van een hometrainer waar je een rol op je band hebt om weerstand na te bootsen, maar je hebt er nog wel redelijk wat op de markt. (Zolang de voorraad strekt natuurlijk). Veel trainers zijn uitverkocht helaas. Maar aangezien je rugklachten hebt lijkt statisch fietsen misschien niet heb beste idee, of heb je dan geen last?

Met een klassieke hometrainer heb ik helaas geen ervaring.

Gek genoeg is dit blijkbaar een ideale periode om met z'n allen buiten te fietsen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Heeft iemand hier toevallig kennis over hometrainers?

off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html

Lijkt me een betere plaats voor deze vraag. Verder heb ik geen idee, want ik ben een vatsige vent die niet sport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@simon hmm mijn fiets heb ik voor twee tientjes gekocht en zit letterlijk met ductape en ijzerdraad aan elkaar. Op een hometrainer bij mijn sportschool heb ik nooit last van mijn rug dus dat zou moeten lukken.

@vatsige vent. Ahja, dat topic zocht ik eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
@vatsige vent. Ahja, dat topic zocht ik eigenlijk.


Ik stel voor om de ondertitel van Helicaze te wijzigen. Hardtraxx veteran --> vatsige vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 18:18 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het in deze tijd niet een idee om één of twee artiesten te regelen voor een Q&A? Men heeft er nu ruim tijd voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Is het in deze tijd niet een idee om één of twee artiesten te regelen voor een Q&A? Men heeft er nu ruim tijd voor!


Ben nu bezig om Hard Driver en Noisecontrollers te regelen. Meer informatie komt er nog aan :)
Vorige  1 ... 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen