Heeft iemand misschien de opname nog van Thilo & Evanti op Defqon 2010? Staan niet meer online helaas!
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
Na mee te hebben gedaan aan de spoontech contest smaakt het voor mij naar meer. Iemand die iets heeft van een pagina met overzichten van dj contests?
Daar hebben we een topic voor: Algemeen DJ/Producer Contests Topic (page 15)Anonymous wrote:Na mee te hebben gedaan aan de spoontech contest smaakt het voor mij naar meer. Iemand die iets heeft van een pagina met overzichten van dj contests?
Maar dat wordt helaas niet zo goed bijgehouden.
Er is ook een facebook groep waarin contests worden/werden gedeeld. Als je me ff een DM stuurt kan ik wel zorgen dat je daar in komt (is momenteel alleen niet zo actief)Anonymous wrote:Na mee te hebben gedaan aan de spoontech contest smaakt het voor mij naar meer. Iemand die iets heeft van een pagina met overzichten van dj contests?
-
A
thanks beide
1. Ben op zoek naar energieke Cyber achtige tracks. Iemand die tracks als dit weet?
2. Waar komt de gerucht nou vandaan dat Aftershock een alias van Hardwell is????
Zie het nu in die atmozfears react vid, zag het al ergens op Hardtraxx geloof ik en ook op Facebook.
2. Waar komt de gerucht nou vandaan dat Aftershock een alias van Hardwell is????
Zie het nu in die atmozfears react vid, zag het al ergens op Hardtraxx geloof ik en ook op Facebook.
Iemand enig idee waarom HHZ gestopt is met Hard With Style?
Had er geen tijd meer voor/zin meer in geloof ik. Het was een podcast vanuit zijn gelijknamige label toen de tijd, nu is het AoC.Sarabande wrote:Iemand enig idee waarom HHZ gestopt is met Hard With Style?
Ik stel ook hier de vraag even:
Is er iemand die me in contact kan brengen met Josh & Wesz? Via mail en Facebook reageren ze niet. Gaat om een eventuele booking.
Is er iemand die me in contact kan brengen met Josh & Wesz? Via mail en Facebook reageren ze niet. Gaat om een eventuele booking.
Misschien via Dirty Workz? Volgens mij zitten ze daar nog wel?Remi wrote:Ik stel ook hier de vraag even:
NopeGoldenstyle wrote:Misschien via Dirty Workz? Volgens mij zitten ze daar nog wel?Remi wrote:Ik stel ook hier de vraag even:
ofja, niet meer bij platinum dat ik weet, foutje.
^ MwaT heeft me al geholpen dus als het goed is kan ik in contact komen met ze. Thanks!
Hmm, dacht dat het label er later was dan de podcast. Zag ineens dat de laatste aflevering super lang geleden was zonder afkondiging. Nja. Jammer.Broken Balance wrote:Had er geen tijd meer voor/zin meer in geloof ik. Het was een podcast vanuit zijn gelijknamige label toen de tijd, nu is het AoC.Sarabande wrote:Iemand enig idee waarom HHZ gestopt is met Hard With Style?
De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Zover ik weet is Witlof Gerhard. Samen met onze Rick hier vormt hij 2FacedVelocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Check zijn SoundCloud zou ik zeggen
Das idd die langeErikZ wrote:Zover ik weet is Witlof Gerhard. Samen met onze Rick hier vormt hij 2FacedVelocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!![]()
-
WHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2014
- last seen Apr 2021
Klopt inderdaad!ErikZ wrote:Zover ik weet is Witlof Gerhard. Samen met onze Rick hier vormt hij 2FacedVelocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!![]()
Mooi om te lezen! Ik durf niet te zeggen of ik ze allemaal nog heb. Op een gegeven moment is mn oude laptop gecrasht.. Zal voor je nakijken of ik ze nog ergens kan terugvinden!Velocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Top, thanks voor de snelle reactie en het checken!Velocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Mooi om te lezen! Ik durf niet te zeggen of ik ze allemaal nog heb. Op een gegeven moment is mn oude laptop gecrasht.. Zal voor je nakijken of ik ze nog ergens kan terugvinden!
Anders hoog tijd om een aantal nieuwe setjes in dezelfde stijl op te nemen
Ik kreeg laatst al een vergelijkbaar verzoek vanaf een andere kant. Ik zou er tijd voor moeten zoeken, maar ik zou wel wat op dit gebied kunnen doen.Velocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Tracksuggesties kunnen helpen
Appreciate de reactie! Het probleem is nou juist dat ik zelf niet veel tracks ken haha!Steffnov wrote:Ik kreeg laatst al een vergelijkbaar verzoek vanaf een andere kant. Ik zou er tijd voor moeten zoeken, maar ik zou wel wat op dit gebied kunnen doen.Velocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Tracksuggesties kunnen helpen
Maar mocht je aangeven dat je set in deze stijl is dan zet ik m meteen op
-
SHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2020
- last seen Oct 2025
Bulletproof... ik kwam deze "dame" tegen in mn youtube feed .. is ze legit of meer van de nederlands Mandy ?
-
A
Chickie van Partyraiser volgens mij
Ja is zijn vrouw en push projectAnonymous wrote:Chickie van Partyraiser volgens mij
View on SoundCloudVelocity wrote:Top, thanks voor de snelle reactie en het checken!Velocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Mooi om te lezen! Ik durf niet te zeggen of ik ze allemaal nog heb. Op een gegeven moment is mn oude laptop gecrasht.. Zal voor je nakijken of ik ze nog ergens kan terugvinden!
Anders hoog tijd om een aantal nieuwe setjes in dezelfde stijl op te nemen.
Zag dat er nog 3 setjes van 'm online stonden, 4 jaar oud alweer haha. Zelf ook weer eens aangeslingerd
Bedankt! Zet 'm gelijk op.Rickzel wrote:View on SoundCloudVelocity wrote:Top, thanks voor de snelle reactie en het checken!Velocity wrote:De laatste tijd luister ik steeds meer mainstream hardcore, vooral periode 2006-2014. In het verleden heb ik erg genoten van de setjes van Witlof - Los met lof. Heeft iemand deze setjes nog? Zou een linkje erg waarderen!
Anders hoog tijd om een aantal nieuwe setjes in dezelfde stijl op te nemen.
Zag dat er nog 3 setjes van 'm online stonden, 4 jaar oud alweer haha. Zelf ook weer eens aangeslingerd