Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 541, 542, 543, 544, 545, 546  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2020, 20:44 

Hardtraxx Newbie

Hoi Allemaal,

Heeft iemand Ran-D - Escapism op zijn PC'tje staan? Ben hier al ettelijke jaren naar op zoek..

Je zou me enorm blij maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2020, 09:09 

Hardtraxx Veteran

RVBZ schreef:
Hoi Allemaal,

Heeft iemand Ran-D - Escapism op zijn PC'tje staan? Ben hier al ettelijke jaren naar op zoek..

Je zou me enorm blij maken :thumbsup:

Beleid schreef:
MP3 Sharing
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Om je even op weg te helpen: In dit topic hebben wij een overzicht van handige sites waar je tracks kan kopen.

Let op! Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks zal resulteren in een waarschuwing. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiële download portals kan je tracks downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-01-2020, 14:25 

Hardtraxxer

Een paar jaar geleden moest Angerfist draaien op de mainstage van een EDM festival in Azië volgens mij. Was toen een livestream van, weet iemand nog waar dat was (of beter nog: waar die beelden zijn)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-01-2020, 14:48 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Een paar jaar geleden moest Angerfist draaien op de mainstage van een EDM festival in Azië volgens mij. Was toen een livestream van, weet iemand nog waar dat was (of beter nog: waar die beelden zijn)?

Bedoel je niet EDC in 2014?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-01-2020, 16:37 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Duke schreef:

Bedoel je niet EDC in 2014?

Nee dat was ‘m niet, weet vrij zeker dat het in Azië was. Stond toen tussen Garrix en Armin volgens mij op de timetable, en werd toen ook gelivestreamed met video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2020, 10:48 

Hardtraxxer

Weet iemand waar je oudere hardstyle albums kan kopen? (CD's) Op een enkeling (statement of intent op bol.com en all around op amazon) na kan ik online niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2020, 10:59 

Hardtraxx Veteran

Discogs marketplace?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2020, 11:18 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Discogs marketplace
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 09:46 

Hardtraxxer

Wat is precies het verschil tussen een anti climax en de mid intro?

Bijvoorbeeld het eerste stuk met de kick van Psyko Punkz & B-Front - Energy, noem je dat de mid intro of een anti climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 09:50 

Hardtraxx Elite

Een plaat bestaat vaak uit intro - mid intro - break - (anti)climax - evt. nog kleine break - evt. nog (anti) climax - outro.
Dus eigenlijk het verschil is dat een mid intro voor de break zit en de anti climax na de break. Anti climax is vaak het gevolg van een melodieuze opbouw in de break die in de climax overgaat op (vaak) screeches. Bekendste voorbeeld is uiteraard ons aller Shiverz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 10:41 

Hardtraxx Veteran

Bij een normale climax wordt de melodie in de opbouw doorgetrokken in de climax. Bij een anti-climax gebeurd dit niet en is de climax compleet anders dan je zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 10:47 

Hardtraxx Veteran

Zou zouden sommige mid-intros ook als anti kunnen worden gezien dan toch? Melodie voor de mid, dan de mid
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 11:00 

Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Zou zouden sommige mid-intros ook als anti kunnen worden gezien dan toch? Melodie voor de mid, dan de mid

Een anti mid!

Nee een mid is een mid, en een anti is een anti. Niet dat t verder wat uitmaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 11:06 

Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:

Precies waar mijn twijfel zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2020, 11:19 

Hardtraxx Veteran

Denk dat je uiteindelijk moet bedenken dat de mid het gedeelte is voor de break :P en het stuk na de climax heet de bridge ofzo toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2020, 02:54 

Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:

Ja

Muziek hoeft geen conventies te volgen. Die termen zijn handig, maar niet altijd toepasbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2020, 15:11 

Kraak... Piep...

Dat je alles een term oid moet geven moet je ook niet willen.

Kijk naar rock en metal, daar is zo veel elitair gejank over hokjes en mensen die hun eigen hokjes/smaak als feit aannemen dat het elke comment sectie van een nummer verpest. Dat moet je echt niet willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2020, 19:32 

Donateur

Dus we zijn eigenlijk anti term dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2020, 22:38 

Hardtraxx Veteran

vanaf nu: dat ene stukje is echt leuk

Moet je zelf maar achterkomen wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2020, 12:02 

Hardtraxxer

Weet iemand waarom het album van Ran-D zo lang op zich laat wachten? Volgens mij wachten we er al op sinds 2017 en is de pre-order inmiddels ook al 3 maanden gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2020, 14:02 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Weet iemand waarom het album van Ran-D zo achterlijk lang op zich laat wachten? Volgens mij wachten we er al op sinds 2017 en is de pre-order inmiddels ook al 3 maanden gaande.

Check de podcast van DBSTF waarin Ran-D te gast is. Daarin legt hij het uit. Weet het zelf ff niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2020, 14:09 

Hardtraxx Veteran

Ik zou mn geld inzetten op een release datum ergens rond Rebirth. Zoals de laatste jaren altijd is geweest, krijg je gratis kaarten bij de pre-order van het album van de zondag mainstage host. En aangezien Ran-d onderdeel is van G4H...

Waarom die pre-sale dan al zo vroeg geopend is, is weer een andere vraag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2020, 13:44 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Ik zou mn geld inzetten op een release datum ergens rond Rebirth. Zoals de laatste jaren altijd is geweest, krijg je gratis kaarten bij de pre-order van het album van de zondag mainstage host. En aangezien Ran-d onderdeel is van G4H...

Waarom die pre-sale dan al zo vroeg geopend is, is weer een andere vraag...

Volgens mij is de zondag inmiddels succesvol genoeg om zonder gratis tickets te kunnen. Afgelopen week de reguliere zondagtickets voor 61% uitverkocht, ik schat dat het nog wel richting de 90-95% gaat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2020, 19:39 

Donateur

Ik zou me onderhand wel een beetje genaaid voelen en nooit meer iets van Ran-D pre-orderen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2020, 19:48 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Volgens mij is de zondag inmiddels succesvol genoeg om zonder gratis tickets te kunnen.

Dat dacht ik vorig jaar ook met de verkoop percentages die toen gehaald werden, maar die gratis tickets kwamen er toen toch wel. En het is ook weer niet zo dat er duizenden albums verkocht worden natuurlijk.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 541, 542, 543, 544, 545, 546  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen