Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ULTIMO schreef:
Die nieuwe (radio) commercial van KWF, is dat niet een melodie van een hardstyle nummer (van ik meen Brennan Heart)?

https://youtu.be/rmimq46VWxY

Dan bedoel ik het piano stukje


Is niet alleen het piano stukje, ze hebben het met het het Metropool Orkerst opgenomen



Bedankt voor het delen! :)

Geen toeval dus maar echt zijn muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/stories/djbfront/

Hoe heet die Wildstylez classic die hij draait, 100x gehoord maar simpelweg vergeten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ron schreef:
https://www.instagram.com/stories/djbfront/

Hoe heet die Wildstylez classic die hij draait, 100x gehoord maar simpelweg vergeten. :lol:


Push That Feeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is er geen topic voor het Phoenix festival of ben ik nou skeel? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Waarom is er geen topic voor het Phoenix festival of ben ik nou skeel? :huh:


Omdat niemand de moeite heeft genomen om er een topic voor aan te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Waarom is er geen topic voor het Phoenix festival of ben ik nou skeel? :huh:


Omdat niemand de moeite heeft genomen om er een topic voor aan te maken?


Ah zo. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zonde man. Maar ja, niks aan te doen.

OH JAWEL, ZELF EEN TOPIC AANMAKEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:44 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi Allemaal,

Heeft iemand Ran-D - Escapism op zijn PC'tje staan? Ben hier al ettelijke jaren naar op zoek..

Je zou me enorm blij maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 09:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RVBZ schreef:
Hoi Allemaal,

Heeft iemand Ran-D - Escapism op zijn PC'tje staan? Ben hier al ettelijke jaren naar op zoek..

Je zou me enorm blij maken :thumbsup:

Beleid schreef:
MP3 Sharing
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Om je even op weg te helpen: In dit topic hebben wij een overzicht van handige sites waar je tracks kan kopen.

Let op! Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks zal resulteren in een waarschuwing. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiële download portals kan je tracks downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een paar jaar geleden moest Angerfist draaien op de mainstage van een EDM festival in Azië volgens mij. Was toen een livestream van, weet iemand nog waar dat was (of beter nog: waar die beelden zijn)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Een paar jaar geleden moest Angerfist draaien op de mainstage van een EDM festival in Azië volgens mij. Was toen een livestream van, weet iemand nog waar dat was (of beter nog: waar die beelden zijn)?


Bedoel je niet EDC in 2014?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Duke schreef:
Een paar jaar geleden moest Angerfist draaien op de mainstage van een EDM festival in Azië volgens mij. Was toen een livestream van, weet iemand nog waar dat was (of beter nog: waar die beelden zijn)?


Bedoel je niet EDC in 2014?

Nee dat was ‘m niet, weet vrij zeker dat het in Azië was. Stond toen tussen Garrix en Armin volgens mij op de timetable, en werd toen ook gelivestreamed met video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je oudere hardstyle albums kan kopen? (CD's) Op een enkeling (statement of intent op bol.com en all around op amazon) na kan ik online niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Discogs marketplace?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Discogs marketplace
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is precies het verschil tussen een anti climax en de mid intro?

Bijvoorbeeld het eerste stuk met de kick van Psyko Punkz & B-Front - Energy, noem je dat de mid intro of een anti climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een plaat bestaat vaak uit intro - mid intro - break - (anti)climax - evt. nog kleine break - evt. nog (anti) climax - outro.
Dus eigenlijk het verschil is dat een mid intro voor de break zit en de anti climax na de break. Anti climax is vaak het gevolg van een melodieuze opbouw in de break die in de climax overgaat op (vaak) screeches. Bekendste voorbeeld is uiteraard ons aller Shiverz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een normale climax wordt de melodie in de opbouw doorgetrokken in de climax. Bij een anti-climax gebeurd dit niet en is de climax compleet anders dan je zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zou zouden sommige mid-intros ook als anti kunnen worden gezien dan toch? Melodie voor de mid, dan de mid
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zou zouden sommige mid-intros ook als anti kunnen worden gezien dan toch? Melodie voor de mid, dan de mid


Een anti mid!

Nee een mid is een mid, en een anti is een anti. Niet dat t verder wat uitmaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zou zouden sommige mid-intros ook als anti kunnen worden gezien dan toch? Melodie voor de mid, dan de mid


Precies waar mijn twijfel zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat je uiteindelijk moet bedenken dat de mid het gedeelte is voor de break :P en het stuk na de climax heet de bridge ofzo toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 02:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zou zouden sommige mid-intros ook als anti kunnen worden gezien dan toch? Melodie voor de mid, dan de mid


Ja

Muziek hoeft geen conventies te volgen. Die termen zijn handig, maar niet altijd toepasbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat je alles een term oid moet geven moet je ook niet willen.

Kijk naar rock en metal, daar is zo veel elitair gejank over hokjes en mensen die hun eigen hokjes/smaak als feit aannemen dat het elke comment sectie van een nummer verpest. Dat moet je echt niet willen.
Vorige  1 ... 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen