Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker janken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegenwoordig ben je uniek als je in je normale hoedanigheid het podium opstapt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Echt kenker uniek ja!1!11!! 'Texcore Chainsaw Massacre'

Kut coyboy

Verder goed geslapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Niet zo serieus nemen hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

200+ BPM Texcore rawphoric legend
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Echt kenker uniek ja!1!11!! 'Texcore Chainsaw Massacre'

Kut coyboy


Pedaalemre schreef:
Niet zo serieus nemen hè.


Ga hier dan niet met k. zitten vloeken, idioot. Bannetje lijkt mij op zijn plaats, mods. Lekker rustig.

Edit:

Citaat:
Dit bericht is reeds gemeld.


Iemand was me al voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan het zo zijn dat op een feest de kwaliteit van het geluid schommeld.
Soms een half uur strak zuiver geluid en kwartier later dikke bagger zonder bass.
Ook soms als de zaal gewoon vol staat dat het blijft veranderen.

Je zou toch denken, vooraf afstellen en klaar. Als de zaal volstaat met mensen een beetje bijstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeie, vraag ik me ook vaak af. Volgens mij kunnen atmosferische omstandigheden ook invloed hebben. Ik kan me voorstellen dat de druk, maar ook warmte en luchtvochtigheid, in het Gelredome met 50k mensen op ten duur veel zal veranderen.

Daarnaast merk je ook vaak verschil in producties (artiesten/labels). Voor early/classics heb je waarschijnlijk toch een andere instelling nodig dan nieuwere Hardstyle. Radical live vergt ook altijd minimaal een kwartier voordat het 'goed' afgesteld staat. Naderhand is ook weer een periode nodig om weer naar een normale modus terug te keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Hoe kan het zo zijn dat op een feest de kwaliteit van het geluid schommeld?


Hoe krijg je het in B-Frontsnaam voor elkaar om schommelt met een d te schrijven? Waar komt die vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:02 
 

Chroman schreef:
Martin Waus schreef:
Hoe kan het zo zijn dat op een feest de kwaliteit van het geluid schommeld?


Hoe krijg je het in B-Frontsnaam voor elkaar om schommelt met een d te schrijven? Waar komt die vandaan?

De L zit in 't xtc kofschip toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goeie, vraag ik me ook vaak af. Volgens mij kunnen atmosferische omstandigheden ook invloed hebben. Ik kan me voorstellen dat de druk, maar ook warmte en luchtvochtigheid, in het Gelredome met 50k mensen op ten duur veel zal veranderen.


Interessant, maar ik denk niet dat dit op zeeniveau heel significant is. Ik denk dat wat er achter de schermen gebeurt veel belangrijker is.

TiMOTHYb schreef:
Daarnaast merk je ook vaak verschil in producties (artiesten/labels). Voor early/classics heb je waarschijnlijk toch een andere instelling nodig dan nieuwere Hardstyle. Radical live vergt ook altijd minimaal een kwartier voordat het 'goed' afgesteld staat. Naderhand is ook weer een periode nodig om weer naar een normale modus terug te keren.


bij LIVE acts heb je sowieso verschillende apperatuur / plugins waar het geluid doorheen gejaagd wordt, dus van daaaruit kan je een verschil makkelijk verklaren. Verder natuurlijk de afmix stijl van platen wat invloed kan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Chroman schreef:
Martin Waus schreef:
Hoe kan het zo zijn dat op een feest de kwaliteit van het geluid schommeld?


Hoe krijg je het in B-Frontsnaam voor elkaar om schommelt met een d te schrijven? Waar komt die vandaan?

De L zit in 't xtc kofschip toch?


Schommelde xd nou boeie ook, zit al op de pre-party van Qlimaks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
bierislekker schreef:
Chroman schreef:

Hoe krijg je het in B-Frontsnaam voor elkaar om schommelt met een d te schrijven? Waar komt die vandaan?

De L zit in 't xtc kofschip toch?


Schommelde xd nou boeie ook, zit al op de pre-party van Qlimaks


Hoe krijg je het in B-Frontsnaam voor elkaar om Qlimax met ks te schrijven? Waar komt die vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 00:21 
 

ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Schommelde xd nou boeie ook, zit al op de pre-party van Qlimaks


Hoe krijg je het in B-Frontsnaam voor elkaar om Qlimax met ks te schrijven? Waar komt die vandaan?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 09:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:

Schommelde xd nou boeie ook, zit al op de pre-party van Qlimaks

After van vorig jaar is nog gaande man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 10:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe denk jij dan dat het kan MWAT? Vooral de situatie waarin een zaal vol is bij binnenkomst (Qlimax bijvoorbeeld) en dat eigenlijk de gehele nacht wel blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 20:03 
 

Waarom hebben sommige intro's een clap die rechts harder gaat dan links? Om een voorbeeld te noemen: Krusaders - Destructive acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 02:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Waarom hebben sommige intro's een clap die rechts harder gaat dan links? Om een voorbeeld te noemen: Krusaders - Destructive acts.


Om het stereoveld te vullen / ruimte te geven in de mixdown.

Meestal zit de clap bij hardstyle gewoon in het midden. Bij andere muziekstijlen hoor je meestal meer variatie in de panning van percussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 02:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe denk jij dan dat het kan MWAT? Vooral de situatie waarin een zaal vol is bij binnenkomst (Qlimax bijvoorbeeld) en dat eigenlijk de gehele nacht wel blijft.


Moet je toch echt aan een geluidstechnicus vragen. Heb in mijn studie veel te maken gehad met 'lucht' (want doe climate studies) maar niet hoe geluid zich daar in voortplant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
bierislekker schreef:
Waarom hebben sommige intro's een clap die rechts harder gaat dan links? Om een voorbeeld te noemen: Krusaders - Destructive acts.


Om het stereoveld te vullen / ruimte te geven in de mixdown.

Meestal zit de clap bij hardstyle gewoon in het midden. Bij andere muziekstijlen hoor je meestal meer variatie in de panning van percussie.

De redenen die je aangeven lijken mij in dit geval niet echt van toepassing. Betreft gewoon een kale clap met meer dan voldoende ruimte en er hoeft ook geen stereoveld gevuld te worden. Denk gewoon een gevalletje 'ff wat anders doen'

Mark With A Tarrel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoe denk jij dan dat het kan MWAT? Vooral de situatie waarin een zaal vol is bij binnenkomst (Qlimax bijvoorbeeld) en dat eigenlijk de gehele nacht wel blijft.


Moet je toch echt aan een geluidstechnicus vragen. Heb in mijn studie veel te maken gehad met 'lucht' (want doe climate studies) maar niet hoe geluid zich daar in voortplant.

Q&A Geluidsvent
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
bierislekker schreef:
Waarom hebben sommige intro's een clap die rechts harder gaat dan links? Om een voorbeeld te noemen: Krusaders - Destructive acts.


Om het stereoveld te vullen / ruimte te geven in de mixdown.

Meestal zit de clap bij hardstyle gewoon in het midden. Bij andere muziekstijlen hoor je meestal meer variatie in de panning van percussie.

De redenen die je aangeven lijken mij in dit geval niet echt van toepassing. Betreft gewoon een kale clap met meer dan voldoende ruimte en er hoeft ook geen stereoveld gevuld te worden. Denk gewoon een gevalletje 'ff wat anders doen'


Inderdaad, gewoon 'creatieve keuze' hier. Maar had het ook niet specifiek over de track van Krusaders.




TiMOTHYb schreef:
Q&A Geluidsvent


Of gewoon even mailen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die nieuwe (radio) commercial van KWF, is dat niet een melodie van een hardstyle nummer (van ik meen Brennan Heart)?

https://youtu.be/rmimq46VWxY

Dan bedoel ik het piano stukje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Die nieuwe (radio) commercial van KWF, is dat niet een melodie van een hardstyle nummer (van ik meen Brennan Heart)?

https://youtu.be/rmimq46VWxY

Dan bedoel ik het piano stukje


Na het pianodeuntje schoot 'hold oooooon' opeens in mijn hoofd :lol: Toen was het makkelijk terug te vinden via lololyrics.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ULTIMO schreef:
Die nieuwe (radio) commercial van KWF, is dat niet een melodie van een hardstyle nummer (van ik meen Brennan Heart)?

https://youtu.be/rmimq46VWxY

Dan bedoel ik het piano stukje


Na het pianodeuntje schoot 'hold oooooon' opeens in mijn hoofd :lol: Toen was het makkelijk terug te vinden via lololyrics.



Zou bijna zeggen dat ze de Hardstyle Pianist hebben geript :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Die nieuwe (radio) commercial van KWF, is dat niet een melodie van een hardstyle nummer (van ik meen Brennan Heart)?

https://youtu.be/rmimq46VWxY

Dan bedoel ik het piano stukje


Is niet alleen het piano stukje, ze hebben het met het het Metropool Orkerst opgenomen

Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen