Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2019 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
simon10pont schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S

Daar hoop ik op, die sfeer kan daar ook echt geweldig zijn. Nog eens meepikken als ik kan. ^^
Sound Rush zou wel een goede resident zijn voor Euphoria, die brengen ook wel hun fanbase mee.


Ja top. Doe er nog namen als Demi Kanon, Jay Reeve en D-Block & S-Te-Fan bij en je hebt echt een topavond.


:yes: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een ander vergelijkbaar platform voor Mixcloud (naast Soundcloud uiteraard)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Is er een ander vergelijkbaar platform voor Mixcloud (naast Soundcloud uiteraard)?

Hearthis.at kwam ik laatst achter. Maar heeft nog niet het niveau van Mixcloud en Soundcloud qua afwerking van site en app vind ik. Maar wel gratis goed te doen. Alleen nog niet echt hardstyle sets te vinden zoals bij Mixcloud en Soundcloud.

Straks is het gewoon weer beter om sets van Hardtraxx te downloaden via Zippy en op je telefoon te zetten (of zelfs USB stickie in de auto). Volgens mij kun je die sets dan wel in afspeellijsten zetten van Spotify. Daar betaal ik dan wel weer voor... de mens zit raar in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
pim0412 schreef:
Is er een ander vergelijkbaar platform voor Mixcloud (naast Soundcloud uiteraard)?

Hearthis.at kwam ik laatst achter. Maar heeft nog niet het niveau van Mixcloud en Soundcloud qua afwerking van site en app vind ik. Maar wel gratis goed te doen. Alleen nog niet echt hardstyle sets te vinden zoals bij Mixcloud en Soundcloud.


Meteen maar even een profiel gemaakt. Vind 'm persoonlijk tot nu toe beter dan Mixcloud. Best veel functionaliteiten ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit het nieuwe Qlimax anthem topic:
Mark With A Tarrel schreef:
What de fuk is dat toch voor een achterlijke bedoeling die pre-save?

Kan iemand uitleggen wat het voordeel van een presave is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien is dit inderdaad wel een betere topic voor die vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 07:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk hype en het gevoel hebben alsof je hem als eerste heb etc, net als premiere op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik denk hype en het gevoel hebben alsof je hem als eerste heb etc, net als premiere op youtube

Jep, lijkt mij ook.. Krijg je als je hem pre-saved geen melding als ie daadwerkelijk beschikbaar is, en als je hem niet pre-saved niet? Dus dan je indd de eerste bent die hoort als ie echt online staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Uit het nieuwe Qlimax anthem topic:
Mark With A Tarrel schreef:
What de fuk is dat toch voor een achterlijke bedoeling die pre-save?

Kan iemand uitleggen wat het voordeel van een presave is?


Voor een artiest is presaven en liken belangrijk, dit betekent dat je nummer wordt toegevoegd in een afspeellijst waar al je presaves komen. Hoe vaker een artiest voorkomt in een afspeellijst, en geliked wordt des te groter de kans dat de artiest voorkomt in officiële afspeellijsten van Spotify die mega veel volgers hebben. Een lijst waar je dus wilt inkomen want daar gaan je nummers een flinke boost van krijgen wat betekent dat je meer gaat cashen. Buiten dat ontvangen ze volgens mij ook gegevens (mail adressen), maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
JeftaElachouri schreef:
Uit het nieuwe Qlimax anthem topic:
Mark With A Tarrel schreef:
What de fuk is dat toch voor een achterlijke bedoeling die pre-save?

Kan iemand uitleggen wat het voordeel van een presave is?


Voor een artiest is presaven en liken belangrijk, dit betekent dat je nummer wordt toegevoegd in een afspeellijst waar al je presaves komen. Hoe vaker een artiest voorkomt in een afspeellijst, en geliked wordt des te groter de kans dat de artiest voorkomt in officiële afspeellijsten van Spotify die mega veel volgers hebben. Een lijst waar je dus wilt inkomen want daar gaan je nummers een flinke boost van krijgen wat betekent dat je meer gaat cashen. Buiten dat ontvangen ze volgens mij ook gegevens (mail adressen), maar dat weet ik niet 100% zeker.


Zal wel deels zo zijn, maar het werkt ook de andere kant op. Met de juiste connecties kom je makkelijk in die playlist en dat zorgt voor een ontzettende boost. Zo zitten op de een of andere manier ook van die strontlelijke nummers in die officiële spotify hardstyle playlist zoals GVBBS - Look at the Sky of Shinzo - Jaipur, Young Glacko - Prediction (1,652 plays) en zo'n gedrocht van OJKB
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is er precies gated aan een gated kick? Heeft het iets te maken met een noise gate die je op de reverb zet, of zit ik er hierin helemaal naast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Wat is er precies gated aan een gated kick? Heeft het iets te maken met een noise gate die je op de reverb zet, of zit ik er hierin helemaal naast?


Gated kicks zijn simpel weg kicks die een type Reverb heeft die de kick krachtiger maken zonder dat de sounds hieronder lijden. Vaak is de afmix schoon en transparant..

Ergens zit je wel aardig in de buurt. Je hebt vaak een noise gate die je isoleert en op de tail van je kick los laat geloof ik. Dit mag met of zonder Delay al vind ik zonder vaak iets beter klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar komt het inderdaad vandaan. Phil Collins staat erg bekend om het gebruik van 'echte' gated drums in zijn. Tracks.

Tegenwoordig wordt er niet echt meer een noise gate voor gebruikt
Hier kan je zien hoe ze worden gemaakt.

https://youtu.be/k2ncwqN7hjA
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Daar komt het inderdaad vandaan. Phil Collins staat erg bekend om het gebruik van 'echte' gated drums in zijn. Tracks.

Tegenwoordig wordt er niet echt meer een noise gate voor gebruikt
Hier kan je zien hoe ze worden gemaakt.

https://youtu.be/k2ncwqN7hjA


Thanks voor de uitleg! De vraag kwam ook deels door de tutorial van Frontliner, aangezien ik die had gevolgd voor m'n eigen gated kick maar hij hierin geen gate gebruikte. Daarnaast vond ik nog een filmpje over het ontstaan van gated reverb voor de geinteresseerden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag laatst dat Lil Texas bij Most Wanted heeft getekend.. Is dit de Lil Texas van Old Town Road? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik zag laatst dat Lil Texas bij Most Wanted heeft getekend.. Is dit de Lil Texas van Old Town Road? :huh:

Maar dat is Lil Nas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik zag laatst dat Lil Texas bij Most Wanted heeft getekend.. Is dit de Lil Texas van Old Town Road? :huh:

Je haalt Lil Nas-X en Lil Texas door elkaar denk ik.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Je haalt Lil Nas-X en Lil Texas door elkaar denk ik.


Och.. :x Niks gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mocht Most Wanted willen :P

Nas X is een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardcorenews.nl/lil-texas-is ... dj-agency/

Wat een gast :lol:
Cowboyhoed op: unieke act
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Ik denk dat ik uniek ben omdat ik doe wat ik wil, dat is mijn visie!"

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niks unieks aan, gewoon het zelfde als alle andere hardcore act.

Dan zou Caine ook uniek zijn omdat hij denkt dat hij een Viking is met zn baard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

America fuck yeah
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Echt kenker uniek ja!1!11!! 'Texcore Chainsaw Massacre'

Kut coyboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Echt kenker uniek ja!1!11!! 'Texcore Chainsaw Massacre'



:aww:
Vorige  1 ... 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen