Is dit pianostuk ooit ergens in een hardstyle plaat terug gekomen? Komt me heel bekend voor namelijk
Is dit pianostuk ooit ergens in een hardstyle plaat terug gekomen? Komt me heel bekend voor namelijk
Zal wel merkbaar zijn geweest dat iedereen een feest organiseertbroodjebeenham wrote:Waarom zijn er dit jaar zo weinig Hardstylefeesten op oud en nieuw? Naast Wow Wow zijn er alleen wat halve feestjes of kleine kroegjes met hardstyle-artiesten, terwijl normaal een Aod, b2s of Fatality wel iets organiseert.
Geen 1 toch?Parvuz wrote:Weet iemand toevallig welke tracks van Black Mirror Society allemaal 'al' als Extended Version gereleased zijn? Scheelt mij zoek werk.
5 maanden terug en ook zijn a new day ep heeft geen fulls3. Jazeker, maar ik heb helaas geen datum nog voor je.
Phuture Noize is een behoorlijk held qua tracks maar dit is natuurlijk gewoon triest.jeffrey2107 wrote:nog geen idd, in de Q&a stond dit5 maanden terug en ook zijn a new day ep heeft geen fulls3. Jazeker, maar ik heb helaas geen datum nog voor je.
en het ergen is dat op het moment van de Q&A het album ook al 2 maanden uit wasParvuz wrote:Phuture Noize is een behoorlijk held qua tracks maar dit is natuurlijk gewoon triest.jeffrey2107 wrote:nog geen idd, in de Q&a stond dit5 maanden terug en ook zijn a new day ep heeft geen fulls3. Jazeker, maar ik heb helaas geen datum nog voor je.
2 Best Enemies - Unity?Mark With A Tarrel wrote:In welke oude italiaanse plaat is Van Halen - Jump ook al weer gesampled?
Hardtraxx?Khadber wrote:Kent iemand een kanaal wat qua die nieuwsvoorziening daar bij past?
InderdaadMark With A Tarrel wrote:Hardtraxx?Khadber wrote:Kent iemand een kanaal wat qua die nieuwsvoorziening daar bij past?
Hoop ik wel op! Zoveel mooie euforische namen op dit moment!RomanAnthony wrote:Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S
Daar hoop ik op, die sfeer kan daar ook echt geweldig zijn. Nog eens meepikken als ik kan.RomanAnthony wrote:Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S
Ja top. Doe er nog namen als Demi Kanon, Jay Reeve en D-Block & S-Te-Fan bij en je hebt echt een topavond.simon10pont wrote:Daar hoop ik op, die sfeer kan daar ook echt geweldig zijn. Nog eens meepikken als ik kan.RomanAnthony wrote:Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S![]()
Sound Rush zou wel een goede resident zijn voor Euphoria, die brengen ook wel hun fanbase mee.