T
New member
1 posts member since 2011
last seen May 2021

Is dit pianostuk ooit ergens in een hardstyle plaat terug gekomen? Komt me heel bekend voor namelijk :huh:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Zit met enige regelmaat in films, reclames of documentaires. In hardstyle ben ik niet van op de hoogte.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Waarom zijn er dit jaar zo weinig Hardstylefeesten op oud en nieuw? Naast Wow Wow zijn er alleen wat halve feestjes of kleine kroegjes met hardstyle-artiesten, terwijl normaal een Aod, b2s of Fatality wel iets organiseert.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
broodjebeenham wrote:Waarom zijn er dit jaar zo weinig Hardstylefeesten op oud en nieuw? Naast Wow Wow zijn er alleen wat halve feestjes of kleine kroegjes met hardstyle-artiesten, terwijl normaal een Aod, b2s of Fatality wel iets organiseert.
Zal wel merkbaar zijn geweest dat iedereen een feest organiseert
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Ik heb echt geen idee of dit de goede plek is om dit te vragen, excuus alvast als dit het verkeerde topic is daarvoor.
Maaarrr ik wil dus al een hele lange tijd een dub versie van Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix). Niet volledig dub per se, maar dat stukje tekst net voor de 2 climaxes wil ik er graag uit hebben. Het is één van m'n favoriete nummers, maar die vocals verpesten het best wel heel erg en das doodzonde. Zou iemand dit voor me kunnen doen?

Nogmaals sorry als dit niet toegestaan is, dan weet ik dat iig voortaan :p
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Adaro & E-force - Long Hard Summer doet me echt heel erg denken aan een track rond 2010-2011. Kan er totaal niet opkomen.
Iemand misschien suggesties?
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Op welke manier doet 'ie er aan denken? Melodie, vocals? Op basis van de titel zou ik Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle suggereren xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Weet iemand toevallig welke tracks van Black Mirror Society allemaal 'al' als Extended Version gereleased zijn? Scheelt mij zoek werk. :x
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Parvuz wrote:Weet iemand toevallig welke tracks van Black Mirror Society allemaal 'al' als Extended Version gereleased zijn? Scheelt mij zoek werk. :x
Geen 1 toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Dat gevoel krijg ik wel een beetje nu ik zo aan het zoeken ben... Wel allemaal van die radio edits die dan weer een losse release krijgen. Waar je dus op zich geen kut aan hebt.
J
nog geen idd, in de Q&a stond dit
3. Jazeker, maar ik heb helaas geen datum nog voor je.
5 maanden terug en ook zijn a new day ep heeft geen fulls
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
jeffrey2107 wrote:nog geen idd, in de Q&a stond dit
Phuture Noize is een behoorlijk held qua tracks maar dit is natuurlijk gewoon triest. :(
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 51 minutes ago
Hoe lang zal het duren voordat Zany moe word van het continue vragen krijgen wanneer 2 Divine eens een release krijgt?
J
Parvuz wrote:
jeffrey2107 wrote:nog geen idd, in de Q&a stond dit
Phuture Noize is een behoorlijk held qua tracks maar dit is natuurlijk gewoon triest. :(
en het ergen is dat op het moment van de Q&A het album ook al 2 maanden uit was
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
In welke oude italiaanse plaat is Van Halen - Jump ook al weer gesampled?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Mark With A Tarrel wrote:In welke oude italiaanse plaat is Van Halen - Jump ook al weer gesampled?
2 Best Enemies - Unity?

Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Thanks!
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Gezien veel mixes op Mixcloud worden geplaatst: in de app is het niet mogelijk de knop 'View tracklist' te gebruiken wegens zogenaamde restricties. Hoe komt dit en waarom staat de functie er na vele updates nog steeds in?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Is er een mogelijkheid om q-dance te volgen zonder alle merchandise berichten te krijgen? Momenteel ontvang ik de nieuwsbrief, maar ongeveer de helft van de mails gaat om verkopen van merch. Dat snap ik wel, want extra inkomsten, maar ik ben totaal niet van plan om iets van kleding of ander spul te kopen. Ik wil echter wel op de hoogte blijven van evenementen en dergelijke. Kent iemand een kanaal wat qua die nieuwsvoorziening daar bij past?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Khadber wrote:Kent iemand een kanaal wat qua die nieuwsvoorziening daar bij past?
Hardtraxx?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Mark With A Tarrel wrote:
Khadber wrote:Kent iemand een kanaal wat qua die nieuwsvoorziening daar bij past?
Hardtraxx?
Inderdaad :P Precies waar het WJD topic en de Feesten-sectie nuttig voor zijn.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
RomanAnthony wrote:Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S
Hoop ik wel op! Zoveel mooie euforische namen op dit moment! :D
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
RomanAnthony wrote:Iemand enig idee of er dit jaar weer een editie van Euphoria komt? @B2S
Daar hoop ik op, die sfeer kan daar ook echt geweldig zijn. Nog eens meepikken als ik kan. ^^
Sound Rush zou wel een goede resident zijn voor Euphoria, die brengen ook wel hun fanbase mee.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
simon10pont wrote:
Daar hoop ik op, die sfeer kan daar ook echt geweldig zijn. Nog eens meepikken als ik kan. ^^
Sound Rush zou wel een goede resident zijn voor Euphoria, die brengen ook wel hun fanbase mee.
Ja top. Doe er nog namen als Demi Kanon, Jay Reeve en D-Block & S-Te-Fan bij en je hebt echt een topavond.