Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als je meer vage maten wil, progressive metal. Ook enorm veel wissels naar 3, 5, 4 enz, vaak om de paar seconden. Wordt vaak ook niet aan maatsoorten gehouden, soms hebben instrumenten ook verschillende maatsoorten (drums 4 maats, gitaar 3 en zang op 7 oid.). Uiteindelijk komt het wel samen, kan het muzikale talent er achter in ieder geval enorm waarderen.

Of als je niet van screams houdt.

Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Als je meer vage maten wil
Nee dank je, heb al genoeg aan mijn vage kennissen.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 minutes ago
Chroman wrote:
Broken Balance wrote:Als je meer vage maten wil
Nee dank je, heb al genoeg aan mijn vage kennissen.
:lol:
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Oke goeiedag. Ik kan niet zo snel een topic vinden voor geluidssystemen, dus ik denk ik vraag het hier maar :innocent:
Ik heb sinds september mijn eerste controller gekocht, Hecules dj control air s met djay Pro als software en de Trust tytan 2.1 als speakers. Simpele dingen, ik weet het, maar ik ben er dik tevreden mee als beginner. Het probleem is alleen dat na een uur draaien m'n speakers ineens een enorme static sound maken en de muziek 5 keer langzamer wordt afgespeeld, super kut want je kan dan niets. Als ik de software afsluit en opnieuw opstart doen m'n speakers weer normaal en kan ik weer opnieuw beginnen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik lekker door kan draaien(letterlijk) of ligt het aan mijn (niet al te goede kwaliteit) software? :clap: :clap:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Kan verschillende oorzaken hebben, goedkope draaisoftware kan inderdaad de boosdoener zijn maar ook zeker de geluidskaart in je hercules, vaak zijn die niet van heel hoge kwaliteit en geeft dan issues
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Drivers al geüpdate? Anders ander software uitproberen. Als je zegt dat je de software opnieuw opstart ligt daar je probleem denk ik.
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Klinkt in ieder geval niet alsof je speakers het probleem zijn! Check inderdaad je software (drivers)!
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Oke top bedankt! :clap:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Ik heb zojuist m'n Qlimax tickets gepersonaliseerd. In de mail staat dat dat uiterlijk voor 21-11-18 23:30 gedaan moet zijn. Wat gebeurt er als het personaliseren van tickets niet gebeurt? Krijg je dan de tickets toegestuurd zonder namen erop of worden ze geannuleerd? Kan dit nergens terug vinden
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Zit Phuture Noize eigenlijk nog bij Dirty Workz,
Op youtube zendt Dirty Workz re-broadcasts uit van Coone, SZP en Tweekacore, maar niet van PN.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
geert3ssen wrote:Zit Phuture Noize eigenlijk nog bij Dirty Workz,
Op youtube zendt Dirty Workz re-broadcasts uit van Coone, SZP en Tweekacore, maar niet van PN.
BMS en de nieuwe platen gaan in ieder geval via Q-Dance, laatste solowerk via DW was the aftershock. Verder wordt ie nergens meer genoeg, het lijkt zo idd alsof alles nu via Q gaat
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Denk ook niet dat je die liveset zo snel online gaat zien door het aantal nieuwe platen.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Heeft er iemand nog een downloadlink van deze set?
The Magic Show Podcast 82 |Shockerz, Artic, Audiofreq & E-Force
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Svbtwee wrote:Heeft er iemand nog een downloadlink van deze set?
The Magic Show Podcast 82 |Shockerz, Artic, Audiofreq & E-Force
https://we.tl/t-AyEx5AHZAR
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Top, thanks!
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 minutes ago
Ik ben eigenlijk op zoek naar twee bepaalde stijlen, namelijk:

Platen zoals Zany - Goulish Delight en Dutch Masterz - Motion.
Kan iemand er een paar opnoemen?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Nuracore wrote:Ik ben eigenlijk op zoek naar twee bepaalde stijlen, namelijk:

Platen zoals Zany - Goulish Delight en Dutch Masterz - Motion.
Kan iemand er een paar opnoemen?
Qua Dutch Masterz zeker kijken naar de oude Slim Shore platen, natuurlijk dezelfde persoon (toen) dus vergelijkbare stijl :)
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
broodjebeenham wrote:Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.
Ben bang van niet. Ja op evenementen zelf hebben ze wel eens posters hangen van andere feesten die je mee kan jatten maar echt uitdelen doen ze niet meer nee.. Dan heb ik het over Q in ieder geval.
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Royvn_ wrote:
broodjebeenham wrote:Weet iemand waar je nog hardstyle posters kan krijgen? Q maakte eerst nog posters van Qlimax en Defqon maar daar zijn ze helaas mee gestopt, en ik kan weinig verder vinden van hoge kwaliteit. Natuurlijk kan je zelf iets uitprinten op posterpapier, maar is toch anders dan zo'n speciaal gemaakte poster.
Ben bang van niet. Ja op evenementen zelf hebben ze wel eens posters hangen van andere feesten die je mee kan jatten maar echt uitdelen doen ze niet meer nee.. Dan heb ik het over Q in ieder geval.
Aangezien je het over uitdelen hebt denk ik dat je reclameposters bedoelt (die inderdaad ook echt supercool zijn) maar ik bedoelde eerder posters die ze in de Q shop verkochten zoals Image. Eeuwig zonde dat ze daar mee zijn gestopt, zeker aangezien 2016 echt supercoole artwork had.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Zulke posters kregen we bij Qlimax 2014 ook mee!
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Ik weet nog wel dat ik die poster tijdens tha playah had gekocht, en dus die halve set met die poster in mn hand halfdronken stond te maaien. Een wonder dat ik die nog in een deel thuis heb gekregen. Volgens mij zijn posters een beetje vervangen door vlaggen, maar vind ik zelf toch een stuk minder vet :( .
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Kan iemand mij briefen over Destructive Tendencies? Nooit heel veel aandacht aan besteed en toch een van de grootste(?) Uptempo artiesten. Eerste nummer dat ik van ze ken is Sound Becomes One (wat volgens Discogs ook een van hun eerste plaat is). Push project van Partyraiser? Want "ineens" stonden ze "overal". In 2013 bijv. ineens Decibel en dan ook nog primetime.

thx
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:Kan iemand mij briefen over Destructive Tendencies? Nooit heel veel aandacht aan besteed en toch een van de grootste(?) Uptempo artiesten. Eerste nummer dat ik van ze ken is Sound Becomes One (wat volgens Discogs ook een van hun eerste plaat is). Push project van Partyraiser? Want "ineens" stonden ze "overal". In 2013 bijv. ineens Decibel en dan ook nog primetime.

thx
DT begonnen op Megarave, zijn groot geworden bij Hardcore Blasters ofwel label van DJ D, Nitrogenetics en Hellsystem. Geen idee wie ze gepushed heeft (eerste twee zaten tegen die tijd volgens mij al niet meer op het label). Misschien boekingsagency, misschien MOH die opeens interesse toonden of Sound Becomes One idd.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Imo zijn juist de platen van voor Sound Becomes One het meest interessant.