Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er tegenwoordig een nieuwe running gag waarbij we PNXRMX negeren ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is er tegenwoordig een nieuwe running gag waarbij we PNXRMX negeren ofzo?


Nee jong, discussie moet er wezen, het antwoord doet er niet toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is er tegenwoordig een nieuwe running gag waarbij we PNXRMX negeren ofzo?


Nee jong, discussie moet er wezen, het antwoord doet er niet toe!


Dat zij niet verdienen aan downloads maar wel aan advertenties, dat wist ik. Maar het gaat er mij om dat ik die regels ontzettend scheef vindt.

Jij mag niet verdienen aan je mix vanwege hun platen. Maar zij wel over jouw mix ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja pipo, maar over die fulls pakken ze dus reclame-inkomsten en over jou mixjes (indien gedownload en offline luisteren) niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is idd niet veel moeilijker dan e^(i\pi)+1=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het is idd niet veel moeilijker dan e^(i\pi)+1=0


Beetje raar vind ik dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die de app "appic" gebruikt? Wat zijn de voordelen hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iemand die de app "appic" gebruikt? Wat zijn de voordelen hiervan?


Tijdje geleden gebruikt maar werd helemaal gek van de reclame dus weer verwijderd. Zo vaak ga ik toch niet naar events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn de jaartallen die grofweg aangehouden worden bij de Gold stage op Defqon? Ik weet dat het bij de Magenta op zaterdag ongeveer <2005 is en op zondag 2005~2011 is, maar hoe zit dit bij Gold?

ja ik ga een warmup maken van iets waar ik geen verstand van heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op zaterdag is het 1991 - 2000 een beetje en zondag 1999 - 2011

Ze zijn bij millenium en early niet zo strikt met de jaren maar over het algemeen gaat het niet verder dan 2011/2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kan ik Max Enforcer - You and I niet vinden op spotify? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat dat nummer nooit een officiƫle of free release heeft gehad. Zonde, is een fijn nummertje namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Omdat dat nummer nooit een officiƫle of free release heeft gehad. Zonde, is een fijn nummertje namelijk.


Ai daar begint de ellende al. Pareltje van een track inderdaad, heerlijk toen ik hem voor het eerst in HWS hoorde :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi.
Het is misschien een stomme vraag, maar weet er iemand een site waar ik alle hardstyle albums kan op vinden/kopen? Nu kijk ik op verschillende sites zoals bol.com, hardsupply, etc... Maar ik kan niet alle albums vinden zoals bv. high voltage, donkey rollers, war force, etc,...
Het zou geweldig zijn als ik deze allemaal op 1 zelfde site kan terugvinden en kan kopen. Liefst op cd weliswaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.hardstyle.com. Weet alleen niet of je daar ook CD's kan halen. En anders moet je gewoon naar de webshop van het label, daar zijn ze altijd wel verkrijgbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bol.com wil trouwens ook nog wel eens wat oude voorraad hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 06:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle.com heeft een paar cd's in aanbod idd maar niet alles. En bol.com heeft meer cd's van festivals of events zoals defqon of reverze. Maar nie zoals high voltage, zatox, DBSTF,... ik kan veel cd's vinden bij de dj's hun label maar sommige vind ik gewoonweg nergens op cd. High voltage - signs of the apocalypse is hier een vb. van. Niemand die een site heeft waar elk hardstyle album op te koop staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoro schreef:
Hardstyle.com heeft een paar cd's in aanbod idd maar niet alles. En bol.com heeft meer cd's van festivals of events zoals defqon of reverze. Maar nie zoals high voltage, zatox, DBSTF,... ik kan veel cd's vinden bij de dj's hun label maar sommige vind ik gewoonweg nergens op cd. High voltage - signs of the apocalypse is hier een vb. van. Niemand die een site heeft waar elk hardstyle album op te koop staat?

Voor zover ik op internet kan terugvinden is Signs Of The Apocalypse nooit hardcopy gereleased, alleen digitaal. Zatox albums zijn nog op discogs te koop:
https://www.discogs.com/sell/release/10933516?ev=rb
https://www.discogs.com/sell/list?maste ... 0957&ev=mb

DBSTF nieuwste album is nog te koop op hardstyle.com:
https://www.hardstyle.com/merchandise/d ... tidote/885

MMA kan ik helaas nergens vinden, ook niet tweedehands. Ondertussen ook alweer 9 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je als het echt om een specifiek album gaat de betreffende DJ nog wel kan benaderen als laatste redmiddel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Negert schreef:
zoro schreef:
Hardstyle.com heeft een paar cd's in aanbod idd maar niet alles. En bol.com heeft meer cd's van festivals of events zoals defqon of reverze. Maar nie zoals high voltage, zatox, DBSTF,... ik kan veel cd's vinden bij de dj's hun label maar sommige vind ik gewoonweg nergens op cd. High voltage - signs of the apocalypse is hier een vb. van. Niemand die een site heeft waar elk hardstyle album op te koop staat?

Voor zover ik op internet kan terugvinden is Signs Of The Apocalypse nooit hardcopy gereleased, alleen digitaal. Zatox albums zijn nog op discogs te koop:
https://www.discogs.com/sell/release/10933516?ev=rb
https://www.discogs.com/sell/list?maste ... 0957&ev=mb

DBSTF nieuwste album is nog te koop op hardstyle.com:
https://www.hardstyle.com/merchandise/d ... tidote/885

MMA kan ik helaas nergens vinden, ook niet tweedehands. Ondertussen ook alweer 9 jaar oud.


DBSTF en zatox waren voorbeelden maar heb deze al. Maar wist niet dat high voltage's album alleen digitaal was gereleased. Wel jammer.

Is discogs te vertrouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Denk dat je als het echt om een specifiek album gaat de betreffende DJ nog wel kan benaderen als laatste redmiddel ;)


Heb jij hier al ervaring met?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
sonnebloem schreef:
Denk dat je als het echt om een specifiek album gaat de betreffende DJ nog wel kan benaderen als laatste redmiddel ;)


Heb jij hier al ervaring met?


Dat niet zozeer, maar soms kan je geluk hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
Is discogs te vertrouwen?


Discogs is natuurlijk gewoon een online marktplaats. Het is wel internationaal, dus bij buitenlandse verkopers kunnen leveringen wel een tijdje onderweg zijn afhankelijk van hoe de verkoper het verstuurt. Zolang je een verkoper hebt met een goede verkoop rating is het wel te vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
zoro schreef:
Is discogs te vertrouwen?


Discogs is natuurlijk gewoon een online marktplaats. Het is wel internationaal, dus bij buitenlandse verkopers kunnen leveringen wel een tijdje onderweg zijn afhankelijk van hoe de verkoper het verstuurt. Zolang je een verkoper hebt met een goede verkoop rating is het wel te vertrouwen.


Dus mensen die voor het eerst wat verkopen zijn niet te vertrouwen ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeg ik niet :P bij iemand zonder rating is het alleen wel moeilijker in te schatten in hoeverre het betrouwbaar is :P
Vorige  1 ... 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen