Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528 ... 540  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-10-2017, 15:02 

Hardtraxxer

Of nog erger, wat als je een duo bent?

videos als deze vind ik vandaar zo naar

Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 00:55 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Kun je beter je tijd en energie tijdens de set gebruiken voor volgende track(s) uitzoeken, vlugge / gekke / megastrakke overgangen maken, etc.

Volgende vraag: wat doe je als DJ zijnde een uur lang als je de sync-button gebruikt, maar je tijd niet spendeert aan het bovenstaande?

Tja. Filmpjes maken voor social media? Crowd entertainen? Beetje genieten van t uitzicht? Hangt best wel samen met de discussie in WJD - de meeste DJ's in de hardstyle scene zijn niet écht DJ's. Zou 't fijn vinden als er op feestjes meer plek zou zijn voor echte DJ's en de producers op een andere manier centen zouden kunnen verdienen, maar het is niet anders. Het publiek zou er meer om moeten geven en dat is gewoon niet zo. Voor DJ's kun je beter naar een technofeestje gaan, of The Funky Cat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 11:34 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Voor DJ's kun je beter The Funky Cat :P

I see what you did there :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 18:30 

Hardtraxx Veteran

Live-acts zoals die van MM en Warface, met wat voor software worden die gemaakt? Vaak gewoon de software waar zij ook met producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 18:31 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Live-acts zoals die van MM en Warface, met wat voor software worden die gemaakt? Vaak gewoon de software waar zij ook met producen?

Ableton
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 18:25 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Of nog erger, wat als je een duo bent?

videos als deze vind ik vandaar zo naar

Ligt ook wel beetje aan de situatie, voor zo'n camera lijkt me fucking onwennig, met z'n 2en voor de show "een feestje maken" zo kut >.<

Maar als je voor publiek staat en je staat een beetje met elkaar te ouwehoeren en los te gaan en bier te harken en tussendoor ff wat leuke dingetjes doen met de CDJ's, dat is hoe wij het doen iig haha.

Verder wel eens met wat PNXRMX zegt... Maar als ik thuis met de cdj's klooi gooi ik er hier en daar best een heel vet overgangetje uit, maar die paar keer voor publiek heb ik vaak best voor safe gekozen omdat ik bang was het toch op de een of andere manier te verkloten >.< Dat is denk ik ook wel een reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 19:23 

Hardtraxx Veteran

Je hebt thuis niet eens CDJ's oplichter! !!!

Tenzij je ze laatst hebt aangeschaft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 21:24 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:

Och Ricardo bijdehandje, de CDJ's bij mijn lieftallige collega thuis ook goed >.< je snapt m'n punt toch etter :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 23:27 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zamble schreef:

Och Ricardo bijdehandje, de CDJ's bij mijn lieftallige collega thuis ook goed >.< je snapt m'n punt toch etter :kiss2:

Sorry, kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 08:42 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zamble schreef:

:list:

Joey schreef:
Noem vrienden van forumleden gewoon 'vriend van forumlid X'. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 09:27 

Hardtraxx Veteran

Sinds wanneer zeikt iedereen zo op dit forum :oh: :lol:

oh wacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 09:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Sinds wanneer zeikt iedereen zo op dit forum :oh: :lol:

oh wacht

Haattraxx²

Grapje Rick :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 09:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb liever dat je me Rickzel noemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 10:15 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-10-2017, 17:10 

Hardtraxx Elite

Heeft er iemand verstand van platenspelers die mij zou willen helpen. Er is zoveel keus en kom er niet aan uit, heb nu deze twee op het oog..

https://www.homecinemacenter.nl/product/721960/sony-ps-lx300usb.html: Sony USB platenspeler PSLX300USB

https://www.homecinemacenter.nl/product/683007/nikkei-ntt01u.html: Nikkei platenspeler NTT01U

Alleen vinyl plaatjes afspelen via mijn boxen is genoeg.

THANKS! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-10-2017, 22:27 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
N-Vitral
4 hrs ·
Come on guys. Yes I play with a laptop and not with cdjs. Does that make me a lousy artist? Evidently to some it does..

OK wtf ik slowpoke 'm tering hard, maar KAN N-Vitral gewoon niet draaien, of kiest hij er voor om het niet te doen?

Vind hem zeker geen "lousy artist" als het zo is, maar wel benieuwd naar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-10-2017, 23:45 

Donateur

Als het over TD gaat: stond 'ie live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-10-2017, 23:57 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als het over TD gaat: stond 'ie live.

ja maar het ding is dus (als ik het goed begrijp) dat hij altijd "live" staat.

Dan vraag ik me af wat daar de reden voor is, vind hij dat hij gewoon vettere shit kan doen als hij met z'n laptop staat... of heeft hij gewoon nooit leren draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 00:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Citaat:
N-Vitral
4 hrs ·
Come on guys. Yes I play with a laptop and not with cdjs. Does that make me a lousy artist? Evidently to some it does..

OK wtf ik slowpoke 'm tering hard, maar KAN N-Vitral gewoon niet draaien, of kiest hij er voor om het niet te doen?

Vind hem zeker geen "lousy artist" als het zo is, maar wel benieuwd naar..

Kan hij niet. Bewuste keuze.

Citaat:
- Als liveact zien we je niet vaak achter de draaitafels. Heeft dit een bepaalde reden?
"Ik kan niet draaien. Ik heb het simpelweg nooit geleerd. Misschien dat de drang ooit komt om het te leren, maar tot op heden zie ik niet in op welke manier het mij op muzikaal gebied meer zou kunnen opleveren dan met mijn liveact."

Bron. Andere antwoorden zijn wat minder goed verjaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 00:37 

Hardtraxx Veteran

Als je te beroerd bent om te leren draaien, dan is dat wel 'lousy' ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 00:54 

Hardtraxx Addict

Sorry heb er geen verstand van, maar hoe deed hij het vroeger dan zonder laptop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 00:59 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Sorry heb er geen verstand van, maar hoe deed hij het vroeger dan zonder laptop?

Citaat:
Op Mystery Land 2002 werd je eigenlijk direct voor de leeuwen gegooid met je debuut. Je eerste optreden en gelijk op een feest met grote naam in de dancehistorie. Hoe waren de zenuwen?
Die gierden echt door mijn lichaam. Ik had überhaupt amper een hardcorefeest bezocht en vervolgens sta je voor meer dan duizend man, zonder enig idee hoe een mixer precies werkt, wat er van je verwacht wordt, hoe je moet reageren op het publiek, et cetera. Kun je nagaan hoe ik me voelde voorafgaand aan het optreden. Desalniettemin was het een mooie, naïeve en zeer eerlijke ervaring. Ik geloof niet dat ik ooit een natuurlijker en oprechter optreden heb gegeven dan op die dag.

Mijn gok: op goed geluk :lol: de muziek was toch al vaag genoeg toen, dus zou het toch minder opvallen. Had in het begin toch niet heel veel optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 07:57 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:

Hij is producer, geen DJ, als je kan optreden zonder te hoeven "draaien", en als je daar ook verder geen intresse in hebt, waarom zou dan leren draaien, als je zonder te draaien, wel gewoon kan optreden. Het gaat er toch om dat het eindresultaat goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 08:32 

Donateur

Zo zijn er ook zat mensen die niet geven om door wie een plaat (geghost) geproduceert is. Wat blijft er dan nog over? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2017, 09:07 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Daveytl schreef:

Hij is producer, geen DJ, als je kan optreden zonder te hoeven "draaien", en als je daar ook verder geen intresse in hebt, waarom zou dan leren draaien, als je zonder te draaien, wel gewoon kan optreden. Het gaat er toch om dat het eindresultaat goed klinkt.

Ja true, dan is het voor het publiek om te bepalen of dat een dingetje is, en dat is het blijkbaar dus niet.

Zelfde als met ghost producen.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528 ... 540  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen