Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is er tegenwoordig een nieuwe running gag waarbij we PNXRMX negeren ofzo?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Is er tegenwoordig een nieuwe running gag waarbij we PNXRMX negeren ofzo?
Nee jong, discussie moet er wezen, het antwoord doet er niet toe!
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Exterkate wrote:
Broken Balance wrote:
TiMOTHYb wrote:Is er tegenwoordig een nieuwe running gag waarbij we PNXRMX negeren ofzo?
Nee jong, discussie moet er wezen, het antwoord doet er niet toe!
Dat zij niet verdienen aan downloads maar wel aan advertenties, dat wist ik. Maar het gaat er mij om dat ik die regels ontzettend scheef vindt.
Jij mag niet verdienen aan je mix vanwege hun platen. Maar zij wel over jouw mix ? :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja pipo, maar over die fulls pakken ze dus reclame-inkomsten en over jou mixjes (indien gedownload en offline luisteren) niet.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Het is idd niet veel moeilijker dan e^(i\pi)+1=0
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Mark With A Tarrel wrote:Het is idd niet veel moeilijker dan e^(i\pi)+1=0
Beetje raar vind ik dit.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Iemand die de app "appic" gebruikt? Wat zijn de voordelen hiervan?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Rickzel wrote:Iemand die de app "appic" gebruikt? Wat zijn de voordelen hiervan?
Tijdje geleden gebruikt maar werd helemaal gek van de reclame dus weer verwijderd. Zo vaak ga ik toch niet naar events.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Wat zijn de jaartallen die grofweg aangehouden worden bij de Gold stage op Defqon? Ik weet dat het bij de Magenta op zaterdag ongeveer <2005 is en op zondag 2005~2011 is, maar hoe zit dit bij Gold?

ja ik ga een warmup maken van iets waar ik geen verstand van heb
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Op zaterdag is het 1991 - 2000 een beetje en zondag 1999 - 2011

Ze zijn bij millenium en early niet zo strikt met de jaren maar over het algemeen gaat het niet verder dan 2011/2012
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Waarom kan ik Max Enforcer - You and I niet vinden op spotify? :x
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Omdat dat nummer nooit een officiële of free release heeft gehad. Zonde, is een fijn nummertje namelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Jordy wrote:Omdat dat nummer nooit een officiële of free release heeft gehad. Zonde, is een fijn nummertje namelijk.
Ai daar begint de ellende al. Pareltje van een track inderdaad, heerlijk toen ik hem voor het eerst in HWS hoorde :loving:
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Apr 2018
Hoi.
Het is misschien een stomme vraag, maar weet er iemand een site waar ik alle hardstyle albums kan op vinden/kopen? Nu kijk ik op verschillende sites zoals bol.com, hardsupply, etc... Maar ik kan niet alle albums vinden zoals bv. high voltage, donkey rollers, war force, etc,...
Het zou geweldig zijn als ik deze allemaal op 1 zelfde site kan terugvinden en kan kopen. Liefst op cd weliswaar.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
http://www.hardstyle.com. Weet alleen niet of je daar ook CD's kan halen. En anders moet je gewoon naar de webshop van het label, daar zijn ze altijd wel verkrijgbaar.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Bol.com wil trouwens ook nog wel eens wat oude voorraad hebben :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Hardstyle.com heeft een paar cd's in aanbod idd maar niet alles. En bol.com heeft meer cd's van festivals of events zoals defqon of reverze. Maar nie zoals high voltage, zatox, DBSTF,... ik kan veel cd's vinden bij de dj's hun label maar sommige vind ik gewoonweg nergens op cd. High voltage - signs of the apocalypse is hier een vb. van. Niemand die een site heeft waar elk hardstyle album op te koop staat?
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
zoro wrote:Hardstyle.com heeft een paar cd's in aanbod idd maar niet alles. En bol.com heeft meer cd's van festivals of events zoals defqon of reverze. Maar nie zoals high voltage, zatox, DBSTF,... ik kan veel cd's vinden bij de dj's hun label maar sommige vind ik gewoonweg nergens op cd. High voltage - signs of the apocalypse is hier een vb. van. Niemand die een site heeft waar elk hardstyle album op te koop staat?
Voor zover ik op internet kan terugvinden is Signs Of The Apocalypse nooit hardcopy gereleased, alleen digitaal. Zatox albums zijn nog op discogs te koop:
https://www.discogs.com/sell/release/10933516?ev=rb
https://www.discogs.com/sell/list?maste ... 0957&ev=mb

DBSTF nieuwste album is nog te koop op hardstyle.com:
https://www.hardstyle.com/merchandise/d ... tidote/885

MMA kan ik helaas nergens vinden, ook niet tweedehands. Ondertussen ook alweer 9 jaar oud.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Denk dat je als het echt om een specifiek album gaat de betreffende DJ nog wel kan benaderen als laatste redmiddel ;)
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Negert wrote:
zoro wrote:Hardstyle.com heeft een paar cd's in aanbod idd maar niet alles. En bol.com heeft meer cd's van festivals of events zoals defqon of reverze. Maar nie zoals high voltage, zatox, DBSTF,... ik kan veel cd's vinden bij de dj's hun label maar sommige vind ik gewoonweg nergens op cd. High voltage - signs of the apocalypse is hier een vb. van. Niemand die een site heeft waar elk hardstyle album op te koop staat?
Voor zover ik op internet kan terugvinden is Signs Of The Apocalypse nooit hardcopy gereleased, alleen digitaal. Zatox albums zijn nog op discogs te koop:
https://www.discogs.com/sell/release/10933516?ev=rb
https://www.discogs.com/sell/list?maste ... 0957&ev=mb

DBSTF nieuwste album is nog te koop op hardstyle.com:
https://www.hardstyle.com/merchandise/d ... tidote/885

MMA kan ik helaas nergens vinden, ook niet tweedehands. Ondertussen ook alweer 9 jaar oud.
DBSTF en zatox waren voorbeelden maar heb deze al. Maar wist niet dat high voltage's album alleen digitaal was gereleased. Wel jammer.

Is discogs te vertrouwen?
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
sonnebloem wrote:Denk dat je als het echt om een specifiek album gaat de betreffende DJ nog wel kan benaderen als laatste redmiddel ;)
Heb jij hier al ervaring met?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
zoro wrote:
sonnebloem wrote:Denk dat je als het echt om een specifiek album gaat de betreffende DJ nog wel kan benaderen als laatste redmiddel ;)
Heb jij hier al ervaring met?
Dat niet zozeer, maar soms kan je geluk hebben
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
zoro wrote:Is discogs te vertrouwen?
Discogs is natuurlijk gewoon een online marktplaats. Het is wel internationaal, dus bij buitenlandse verkopers kunnen leveringen wel een tijdje onderweg zijn afhankelijk van hoe de verkoper het verstuurt. Zolang je een verkoper hebt met een goede verkoop rating is het wel te vertrouwen.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Norther66 wrote:
zoro wrote:Is discogs te vertrouwen?
Discogs is natuurlijk gewoon een online marktplaats. Het is wel internationaal, dus bij buitenlandse verkopers kunnen leveringen wel een tijdje onderweg zijn afhankelijk van hoe de verkoper het verstuurt. Zolang je een verkoper hebt met een goede verkoop rating is het wel te vertrouwen.
Dus mensen die voor het eerst wat verkopen zijn niet te vertrouwen ? :P
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Dat zeg ik niet :P bij iemand zonder rating is het alleen wel moeilijker in te schatten in hoeverre het betrouwbaar is :P