Wanneer wordt normaal de datum van Defqon bekend gemaakt? Moet onderhand vrij gaan regelen op het werk...
Edit: USB vooral, CD's in principe niet
Edit2: Goeie toppa al gevonden
Defqon 1 vindt plaats in het weekend van zaterdag 23 juni. Met of zonder donderdag zou binnenkort (tm) bekend gemaakt worden.wootum wrote:Wanneer wordt normaal de datum van Defqon bekend gemaakt? Moet onderhand vrij gaan regelen op het werk...
Staat ook op de Twitter van Q-Dance als antwoord op iemand:Grim wrote:Defqon 1 vindt plaats in het weekend van zaterdag 23 juni. Met of zonder donderdag zou binnenkort (tm) bekend gemaakt worden.wootum wrote:Wanneer wordt normaal de datum van Defqon bekend gemaakt? Moet onderhand vrij gaan regelen op het werk...
Bron: Mensen die mails gestuurd hebben naar Q-Dance en screenshot hiervan geplaatst op RSU.
Volgens mij stond die op de Hardbass 2013 CD. Niet op een album van NC zelf in ieder geval.Nuracore wrote:View on YouTube
Is deze ooit op een album uitgekomen? Schijnt namelijk van wel maar kan gewoon niet vinden welk album :S
Heb deze voor het laatst geloof ik op XQ B-Front gehoord, en nog een keer in Sans Souci tijdens kerst 2016 meende ik. Maar daar houdt het ook op.Desley DD wrote:Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen
Hopelijk komt mijn wens ooit nog uit dan haha, thanksBroken Balance wrote:Heb deze voor het laatst geloof ik op XQ B-Front gehoord, en nog een keer in Sans Souci tijdens kerst 2016 meende ik. Maar daar houdt het ook op.Desley DD wrote:Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen
B-Front draaide hem eind 2013 al geloof ik, dus er is een kans dat hij hem op Origins draait. Maar dat is wel echt klein denk ik.Desley DD wrote:Hopelijk komt mijn wens ooit nog uit dan haha, thanksBroken Balance wrote:Heb deze voor het laatst geloof ik op XQ B-Front gehoord, en nog een keer in Sans Souci tijdens kerst 2016 meende ik. Maar daar houdt het ook op.Desley DD wrote:Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen
Heb toch best veel B-Front setjes gehad inmiddels haha. Hopelijk gaat het op Rebirth lukken. Als het daar niet lukt met de hoeveelheid setjes die hij er heeft weet ik het ook niet meer.Rickzel wrote:Voor m'n gevoel heb ik 'm best vaak live gehoord... werd echt wel veel gedraaid een tijdje.
Ga ik zeker proberen tegen die tijd, wie weet lukt het... zou echt goed uit mijn dak gaan als hij het doetRickzel wrote:Je kan 'm altijd een berichtje sturen, wil niet zeggen dat ie 'm draait, maar misschien is hij hem zelf ook een beetje vergeten.
Alpha2 draaide hem in de magenta afgelopen Defqon.Desley DD wrote:Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen
eerstvolgende release is die van Jay Reeve, dus ik denk dat LCM zal voortbestaantijntjuh120 wrote:Is het al bekend gemaakt wat er met LCM gaat gebeuren nu hhz en wsz AOC hebben?
Zo'n machine detecteert niet of je de intro/outro hebt gemixt of niet. Als je de 70% versies niet zou verbieden, zullen er mensen zijn die neppe 'mixjes' maken met allemaal 100% nummers achter elkaar, waardoor je ze wel makkelijk kan rippenExterkate wrote:Ik krijg nu een mail terug waarin zij aangeven dat zij volledig eigenaar zijn van de tracks. Met een iTunes is er een overeenkomst zodat zij de tracks beschikbaar stellen voor download. Zij krijgen hier een vergoeding voor. Met mij hebben zij uiteraard geen overeenkomst.
Klopt allemaal. Maar wtf, men kan alleen de mix downloaden? Dat betekent dat ze maar 70% van een track vaak horen. Ik snap het echt nietmaar om gezeik te voorkomen verwijder ik het maar.