Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wanneer wordt normaal de datum van Defqon bekend gemaakt? Moet onderhand vrij gaan regelen op het werk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil graag voor mijn verjaardag een DJ set vragen. Ik heb al een computerding met Virtual DJ, maar wil nu graag een 'echte' waarin je usb en/of cd's kan doen. Wat zijn jullie adviezen hierover? Wat zijn de nadelen aan het hebben van een mixingstation t.o.v. 2 CDJ's en een mixer? En wat is het verschil tussen Single MP3/USB player en een multimedia player? (veel vragen, maar wil keer echt leren draaien :$ )

Edit: USB vooral, CD's in principe niet
Edit2: Goeie toppa al gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wanneer wordt normaal de datum van Defqon bekend gemaakt? Moet onderhand vrij gaan regelen op het werk...


Defqon 1 vindt plaats in het weekend van zaterdag 23 juni. Met of zonder donderdag zou binnenkort (tm) bekend gemaakt worden.

Bron: Mensen die mails gestuurd hebben naar Q-Dance en screenshot hiervan geplaatst op RSU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
wootum schreef:
Wanneer wordt normaal de datum van Defqon bekend gemaakt? Moet onderhand vrij gaan regelen op het werk...


Defqon 1 vindt plaats in het weekend van zaterdag 23 juni. Met of zonder donderdag zou binnenkort (tm) bekend gemaakt worden.

Bron: Mensen die mails gestuurd hebben naar Q-Dance en screenshot hiervan geplaatst op RSU.


Staat ook op de Twitter van Q-Dance als antwoord op iemand:
Defqon.1 vindt plaats van 22 tot en met 24 juni. Wellicht dat donderdag 21 juni nog wordt toegevoegd, hier hopen wij binnenkort meer over te kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Is deze ooit op een album uitgekomen? Schijnt namelijk van wel maar kan gewoon niet vinden welk album :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:


Is deze ooit op een album uitgekomen? Schijnt namelijk van wel maar kan gewoon niet vinden welk album :S


Volgens mij stond die op de Hardbass 2013 CD. Niet op een album van NC zelf in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die CD heb ik dus maar dat is de normale die gemixt word naar One Blade.

Edit: je hebt gelijk, niet goed genoeg geluisterd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen :cry:


Heb deze voor het laatst geloof ik op XQ B-Front gehoord, en nog een keer in Sans Souci tijdens kerst 2016 meende ik. Maar daar houdt het ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Desley DD schreef:
Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen :cry:


Heb deze voor het laatst geloof ik op XQ B-Front gehoord, en nog een keer in Sans Souci tijdens kerst 2016 meende ik. Maar daar houdt het ook op.


Hopelijk komt mijn wens ooit nog uit dan haha, thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 10:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Broken Balance schreef:
Desley DD schreef:
Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen :cry:


Heb deze voor het laatst geloof ik op XQ B-Front gehoord, en nog een keer in Sans Souci tijdens kerst 2016 meende ik. Maar daar houdt het ook op.


Hopelijk komt mijn wens ooit nog uit dan haha, thanks


B-Front draaide hem eind 2013 al geloof ik, dus er is een kans dat hij hem op Origins draait. Maar dat is wel echt klein denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor m'n gevoel heb ik 'm best vaak live gehoord... werd echt wel veel gedraaid een tijdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Voor m'n gevoel heb ik 'm best vaak live gehoord... werd echt wel veel gedraaid een tijdje.


Heb toch best veel B-Front setjes gehad inmiddels haha. Hopelijk gaat het op Rebirth lukken. Als het daar niet lukt met de hoeveelheid setjes die hij er heeft weet ik het ook niet meer. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan 'm altijd een berichtje sturen, wil niet zeggen dat ie 'm draait, maar misschien is hij hem zelf ook een beetje vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Je kan 'm altijd een berichtje sturen, wil niet zeggen dat ie 'm draait, maar misschien is hij hem zelf ook een beetje vergeten.


Ga ik zeker proberen tegen die tijd, wie weet lukt het... zou echt goed uit mijn dak gaan als hij het doet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Heeft iemand B-Front de laatste tijd ''Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)'' wel eens horen draaien? Wil deze plaat al heel lang live horen maar het lijkt er niet echt van te komen :cry:


Alpha2 draaide hem in de magenta afgelopen Defqon.
Was toch aardig teleurgesteld aangezien ik de re-edit van Brennan Heart toch iets liever had gehoord. De dag erop kwam die op de main voorbij, dus vooralsnog niks te klagen.

En natuurlijk is de B-front remix in 2014 gereleased dus is die imo vrij opngepast in de magenta stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Is het al bekend gemaakt wat er met LCM gaat gebeuren nu hhz en wsz AOC hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 16:53 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Is het al bekend gemaakt wat er met LCM gaat gebeuren nu hhz en wsz AOC hebben?

eerstvolgende release is die van Jay Reeve, dus ik denk dat LCM zal voortbestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exclusiviteit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True, heb werkelijk waar geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik neem aan dat "streamen" niet echt als overdracht van auteursrechtelijk materiaal wordt beschouwd, en downloaden wel.

Om die reden is Q-Dance etc enkele jaren geleden gestopt met het aanzetten van de download knop op SoundCloud, en levert enkel nog maar streams, oftewel "legal issues".
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de streams krijgen zij inkomsten van de advertenties, van downloads niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat dus puur om de download links?? Uploaden op youtube mag dus wel??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik krijg nu een mail terug waarin zij aangeven dat zij volledig eigenaar zijn van de tracks. Met een iTunes is er een overeenkomst zodat zij de tracks beschikbaar stellen voor download. Zij krijgen hier een vergoeding voor. Met mij hebben zij uiteraard geen overeenkomst.

Klopt allemaal. Maar wtf, men kan alleen de mix downloaden? Dat betekent dat ze maar 70% van een track vaak horen. Ik snap het echt niet :huh: maar om gezeik te voorkomen verwijder ik het maar.


Zo'n machine detecteert niet of je de intro/outro hebt gemixt of niet. Als je de 70% versies niet zou verbieden, zullen er mensen zijn die neppe 'mixjes' maken met allemaal 100% nummers achter elkaar, waardoor je ze wel makkelijk kan rippen ;)
Vorige  1 ... 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen