Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
:lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Hahahaha :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
kegel77w wrote:Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangeraden door mensen hier?
Wij hadden hetzelfde. Een mooie 5 jaar op de camping verbleven, maar wilden nu wel eens wat meer luxe/comfort (worden ten slotte ook een dagje ouder). Hebben volgens mij het laatste huisje op Riviera Beach geboekt, dus ben benieuwd. Dit helpt jou natuurlijk precies niks als wij het laatste huisje hadden, maar ach. Leuk verhaal iig.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
RomanAnthony wrote:
kegel77w wrote:Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangeraden door mensen hier?
Wij hadden hetzelfde. Een mooie 5 jaar op de camping verbleven, maar wilden nu wel eens wat meer luxe/comfort (worden ten slotte ook een dagje ouder). Hebben volgens mij het laatste huisje op Riviera Beach geboekt, dus ben benieuwd. Dit helpt jou natuurlijk precies niks als wij het laatste huisje hadden, maar ach. Leuk verhaal iig.
Alles is al vrijwel uitverkocht. Gaan nu misschien stuk verder op, had eigenlijk niet verwacht dat alles zo snel vol zou zitten. Volgend jaar maar vroeg boeken dus. Hopen dat we nog iets kunnen regelen en mensen mee willen doen, anders maar op de camping. Wat betreft communicatie rond Defqon en of t nou vrijdag of donderdag begint mag ook wel eens naar buiten komen, dat is wel zo handig met boeken.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Voor de mede Youtube uploaders, hoe gaan jullie om met de Auteursrechten als je een set upload?
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Heb het nu de hele tijd met You Know I Like It van NC
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Exterkate wrote:Mensen die hier ervaring hebben met het kopen van tickets voor Tomorrowland? Volgende week dinsdag (9 januari) begint om 17:00 de pre-register. Eerste 20 per land kunnen direct tickets halen maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat lukken. Maar er staat dat als je je hebt geregistreerd, dat je dan te horen krijgt wanneer je tickets kunt halen. Betekent dit dat op een random moment de ticketsale start en je er snel bij moet zijn? Dit aangezien ik nog geen vaste datum zie staat voor de kvk.
Je hebt gewoon meerdere verkoop rondes, als je je inschrijft wilt dat niet zeggen dat je ook daadwerkelijk tickets kan kopen, je hebt gewoon zoals bijv. met alle andere events een wachtrij en een x aantal tickets die ze dan verkopen. Wie het eerste erdoor heen komt heeft geluk.

Op hun site staat het gewoon uitgelegd:
https://www.tomorrowland.com/en/festival/tickets

Bij het inschrijven krijg je dan een ticketlink, en moet je alsnog met zoveel mogelijk devices gaan zitten om er door heen te komen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Exterkate wrote:Mensen die hier ervaring hebben met het kopen van tickets voor Tomorrowland? Volgende week dinsdag (9 januari) begint om 17:00 de pre-register. Eerste 20 per land kunnen direct tickets halen maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat lukken. Maar er staat dat als je je hebt geregistreerd, dat je dan te horen krijgt wanneer je tickets kunt halen. Betekent dit dat op een random moment de ticketsale start en je er snel bij moet zijn? Dit aangezien ik nog geen vaste datum zie staat voor de kvk.
Hoe gaat dit in z'n werk dan... Anders gewoon even een VPN aanslingeren met als locatie een klein onbekend land in Afrika.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Voorgaande jaren was het eerst Global Journey (met vliegtuig) dan voor inwoners uit België en daarna voor iedereen.. Ik ben zelf al 5 jaar achtereen naar Tomorrowland geweest en heel toevallig komen we altijd met twee dezelfde laptops erdoorheen.. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Is the unknown van frequencerz al gereleased? Kan hem niet vinden op spotify
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Is een free release geweest vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Jordy wrote:Is een free release geweest vorig jaar.
hmm, jammer dat ie er niet op staat dan
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
sonnebloem wrote:
View on YouTube

Dit kan dus met elke free release, of rips die op YouTube staan. (World Outside van B-Frontliner bijvoorbeeld). Ideaal om te gebruiken en free releases in je eigen spotify lijst te krijgen.

Edit: free releases hoef je natuurlijk niet opnieuw te downloaden en al. Als die maar in de juiste map staat en je op t zelfde netwerk zit.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
kegel77w wrote:
sonnebloem wrote:
View on YouTube

Dit kan dus met elke free release, of rips die op YouTube staan. (World Outside van B-Frontliner bijvoorbeeld). Ideaal om te gebruiken en free releases in je eigen spotify lijst te krijgen.

Edit: free releases hoef je natuurlijk niet opnieuw te downloaden en al. Als die maar in de juiste map staat en je op t zelfde netwerk zit.
tjuuuuu dat had ik eerder willen weten, thanks!
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
View on YouTube
In welke hardstyle/hardcore plaat zit deze melodie verwerkt? Geloof dat de desbetreffende plaat een anti-climax heeft.
Hardtraxxer
72 posts member since 2010
last seen Sep 2025
Conzpiracy wrote:View on YouTube
In welke hardstyle/hardcore plaat zit deze melodie verwerkt? Geloof dat de desbetreffende plaat een anti-climax heeft.
View on YouTube
Deze?
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Nee, dat is hem helaas niet.
T
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2016
last seen May 2018
Weet iemand waar je het masker van Noisekick kunt kopen?
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
opgelost.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
iRon wrote:Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?
The R3belz als je het einde kijkt ;)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
sennid wrote:
iRon wrote:Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?
Ik denk dat hij de meneer achter de booth bedoeld. Wat ik hier keer las op het forum was Voidax dacht ik.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
kegel77w wrote:
sennid wrote:
Ik denk dat hij de meneer achter de booth bedoeld. Wat ik hier keer las op het forum was Voidax dacht ik.
Ja, inderdaad degene die er toen draaide. :P
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
"Draaide". Zonder koptelefoon en zelfs zonder de CDJ's aan te raken. :oh:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
kegel77w wrote:Ik denk dat hij de meneer achter de booth bedoeld. Wat ik hier keer las op het forum was Voidax dacht ik.
Voidax inderdaad! Broertje van één van de organisatoren ;)