Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangeraden door mensen hier?


Wij hadden hetzelfde. Een mooie 5 jaar op de camping verbleven, maar wilden nu wel eens wat meer luxe/comfort (worden ten slotte ook een dagje ouder). Hebben volgens mij het laatste huisje op Riviera Beach geboekt, dus ben benieuwd. Dit helpt jou natuurlijk precies niks als wij het laatste huisje hadden, maar ach. Leuk verhaal iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
kegel77w schreef:
Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangeraden door mensen hier?


Wij hadden hetzelfde. Een mooie 5 jaar op de camping verbleven, maar wilden nu wel eens wat meer luxe/comfort (worden ten slotte ook een dagje ouder). Hebben volgens mij het laatste huisje op Riviera Beach geboekt, dus ben benieuwd. Dit helpt jou natuurlijk precies niks als wij het laatste huisje hadden, maar ach. Leuk verhaal iig.


Alles is al vrijwel uitverkocht. Gaan nu misschien stuk verder op, had eigenlijk niet verwacht dat alles zo snel vol zou zitten. Volgend jaar maar vroeg boeken dus. Hopen dat we nog iets kunnen regelen en mensen mee willen doen, anders maar op de camping. Wat betreft communicatie rond Defqon en of t nou vrijdag of donderdag begint mag ook wel eens naar buiten komen, dat is wel zo handig met boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mede Youtube uploaders, hoe gaan jullie om met de Auteursrechten als je een set upload?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het nu de hele tijd met You Know I Like It van NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Mensen die hier ervaring hebben met het kopen van tickets voor Tomorrowland? Volgende week dinsdag (9 januari) begint om 17:00 de pre-register. Eerste 20 per land kunnen direct tickets halen maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat lukken. Maar er staat dat als je je hebt geregistreerd, dat je dan te horen krijgt wanneer je tickets kunt halen. Betekent dit dat op een random moment de ticketsale start en je er snel bij moet zijn? Dit aangezien ik nog geen vaste datum zie staat voor de kvk.


Je hebt gewoon meerdere verkoop rondes, als je je inschrijft wilt dat niet zeggen dat je ook daadwerkelijk tickets kan kopen, je hebt gewoon zoals bijv. met alle andere events een wachtrij en een x aantal tickets die ze dan verkopen. Wie het eerste erdoor heen komt heeft geluk.

Op hun site staat het gewoon uitgelegd:
https://www.tomorrowland.com/en/festival/tickets

Bij het inschrijven krijg je dan een ticketlink, en moet je alsnog met zoveel mogelijk devices gaan zitten om er door heen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Mensen die hier ervaring hebben met het kopen van tickets voor Tomorrowland? Volgende week dinsdag (9 januari) begint om 17:00 de pre-register. Eerste 20 per land kunnen direct tickets halen maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat lukken. Maar er staat dat als je je hebt geregistreerd, dat je dan te horen krijgt wanneer je tickets kunt halen. Betekent dit dat op een random moment de ticketsale start en je er snel bij moet zijn? Dit aangezien ik nog geen vaste datum zie staat voor de kvk.

Hoe gaat dit in z'n werk dan... Anders gewoon even een VPN aanslingeren met als locatie een klein onbekend land in Afrika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Voorgaande jaren was het eerst Global Journey (met vliegtuig) dan voor inwoners uit België en daarna voor iedereen.. Ik ben zelf al 5 jaar achtereen naar Tomorrowland geweest en heel toevallig komen we altijd met twee dezelfde laptops erdoorheen.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is the unknown van frequencerz al gereleased? Kan hem niet vinden op spotify
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een free release geweest vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Is een free release geweest vorig jaar.


hmm, jammer dat ie er niet op staat dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Jordy schreef:
Is een free release geweest vorig jaar.


hmm, jammer dat ie er niet op staat dan




Dit kan dus met elke free release, of rips die op YouTube staan. (World Outside van B-Frontliner bijvoorbeeld). Ideaal om te gebruiken en free releases in je eigen spotify lijst te krijgen.

Edit: free releases hoef je natuurlijk niet opnieuw te downloaden en al. Als die maar in de juiste map staat en je op t zelfde netwerk zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
sonnebloem schreef:
Jordy schreef:
Is een free release geweest vorig jaar.


hmm, jammer dat ie er niet op staat dan




Dit kan dus met elke free release, of rips die op YouTube staan. (World Outside van B-Frontliner bijvoorbeeld). Ideaal om te gebruiken en free releases in je eigen spotify lijst te krijgen.

Edit: free releases hoef je natuurlijk niet opnieuw te downloaden en al. Als die maar in de juiste map staat en je op t zelfde netwerk zit.


tjuuuuu dat had ik eerder willen weten, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 01:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


In welke hardstyle/hardcore plaat zit deze melodie verwerkt? Geloof dat de desbetreffende plaat een anti-climax heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:

In welke hardstyle/hardcore plaat zit deze melodie verwerkt? Geloof dat de desbetreffende plaat een anti-climax heeft.



Deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 01:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, dat is hem helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 20:28 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand waar je het masker van Noisekick kunt kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?


The R3belz als je het einde kijkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sennid schreef:
iRon schreef:
Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?


The R3belz als je het einde kijkt ;)


Ik denk dat hij de meneer achter de booth bedoeld. Wat ik hier keer las op het forum was Voidax dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
sennid schreef:
iRon schreef:
Zag net wat filmpjes van Shockerz terug. Wie was nou eigenlijk de dj die de origins set draaide?


The R3belz als je het einde kijkt ;)


Ik denk dat hij de meneer achter de booth bedoeld. Wat ik hier keer las op het forum was Voidax dacht ik.

Ja, inderdaad degene die er toen draaide. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Draaide". Zonder koptelefoon en zelfs zonder de CDJ's aan te raken. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Ik denk dat hij de meneer achter de booth bedoeld. Wat ik hier keer las op het forum was Voidax dacht ik.


Voidax inderdaad! Broertje van één van de organisatoren ;)
Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen