Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 540  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 16:12 

Hardtraxx Veteran

Iemand een idee of Noisecontrollers - Furybox (Re-Edit) een release heeft gehad of weet iemand waar deze te krijgen is? Staat ook op de 10 Years Noisecontrollers cd als Noisecontrollers - Furybox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 16:22 

Hardtraxx Veteran

Sledgehammers bestaat uit?

Digital mindz zie ik, maar wie zijn die andere 2 kwibussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 16:30 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Sledgehammers bestaat uit?

Digital mindz zie ik, maar wie zijn die andere 2 kwibussen

http://www.hardnews.nl/digital-mindz-ri ... gehammers/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 19:24 

Hardtraxx Veteran

Tarec :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 21:23 

Hardtraxx Addict

Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 23:49 

Hardtraxxer

Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 08:57 

Hardtraxx Veteran

Linus schreef:
Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?

Omdat niet iedereen platen draait, maar ook gewoon tracks koopt omdat ze ze willen luisteren. Met de opkomst van bijvoorbeeld Spotify snap ik niet waarom iemand dat nog zou doen, maar het gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 09:33 

Hardtraxx Veteran

Met die intro's van 25 seconde kun je tegenwoordig net zo goed een full luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 12:10 

Donateur

Ik luister echt nooit meer fulls, op spotify is het zelfs zo dat ik original lekker oversla. Luister veel muziek in de auto dus is een intro skippen lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:31 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Linus schreef:

Omdat niet iedereen platen draait, maar ook gewoon tracks koopt omdat ze ze willen luisteren. Met de opkomst van bijvoorbeeld Spotify snap ik niet waarom iemand dat nog zou doen, maar het gebeurt.

Persoonlijk draai gebruik ik nog zat radio edits in mijn mixes die in een full soms een element hebben die te lang word doorgetrokken om een mooie overgang te maken. Ik vind het prima dat een radio edit bij een original mix in het pakket zit. Verder kun je bij download portals vaak ook gewoon kiezen wat je in je download pakket wilt hebben. Met of zonder radio edit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 19:28 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:

Ik dacht serieus dat het die was
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2017, 08:16 

Hardtraxx Veteran

Tarec, de man waar ik in een ver verleden nog een logo voor heb gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2017, 08:34 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Paling schreef:

Ik dacht serieus dat het die was

Ik zal je vast helpen, die gaat in zijn leven verder niks bereiken, dus hoef je nooit meer te denken dat hij het was
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2017, 09:05 

Hardtraxx Veteran

Daarom vond ik het al zo vreemd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2017, 11:19 

Hardtraxx Addict

Ik ben waarschijnlijk niet de eerste die het vraagt maar wat doet Tatanka naast het produceren van muziek? Hij brengt sporadisch wel eens een track uit en staat zo nu en dan wel eens ergens te draaien maar dat is ook niet echt vaak. Iemand die dit weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2017, 11:29 

Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee of er nog aan mutilate en pissin' razorbladez te komen is van angerfist? Hardcopy dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2017, 11:42 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Iemand enig idee of er nog aan mutilate en pissin' razorbladez te komen is van angerfist? Hardcopy dan.

Geld over? xd Hier en hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2017, 11:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:

Jeeeezus wat is dit dan weer :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2017, 13:28 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:

Jeeeezus wat is dit dan weer :thumbdown: :thumbdown:

Gevalletje vraag en aanbod vrees ik. Als een gek het ervoor neer legt, zou ik ook niet minder vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2017, 14:28 

Hardtraxx Veteran

Dan laat maar zitten haha. Zou het wel mooi vinden dat ik alle albums als hardcopy had maar dit gaat me wat te gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-10-2017, 13:41 

Hardtraxx Elite

Kun je een topic verwijderen uit je onderwerpen?

of snapt iemand deze vraag niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-10-2017, 13:52 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Kun je een topic verwijderen uit je onderwerpen?

of snapt iemand deze vraag niet

Ik snap hem niet :$.

Tenzij je bedoeld of je een topic (bijv.) wjd topic kunt verwijderen zodat hij niet meer zichtbaar is? In dat geval: Dat kan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-10-2017, 13:58 

Hardtraxx Elite

Als je ergens op reageert dan komt het tussen je onderwerpen te staan, maar op een gegeven moment wil ik daar verder niet meer op reageren zeg maar. Dat ik me als het ware afmeld van het topic en het dus niet meer tussen mijn onderwerpen staat.

Zo duidelijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-10-2017, 14:00 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Als je ergens op reageert dan komt het tussen je onderwerpen te staan, maar op een gegeven moment wil ik daar verder niet meer op reageren zeg maar. Dat ik me als het ware afmeld van het topic en het dus niet meer tussen mijn onderwerpen staat.

Zo duidelijker?

Ohw je bedoeld op het nieuwe gedeelte van HT. Daar kom ik nooit dus zou het niet weten sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-10-2017, 14:10 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Zo duidelijker?

Daar kom ik nooit dus zou het niet weten sorry

Wist wel dat zoiets bestond maar geen idee hoe je er komt
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 540  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen