B-Front.
X-Qlusive Holland ofzo?THArdstyler wrote:Op welk feest was het toch ook al weer dat 1 van de 2 zo vaag als een kanarie achter de booth stond, is volgens mij nog wel een filmpje van
X-Qlusive Holland ofzo?THArdstyler wrote:Op welk feest was het toch ook al weer dat 1 van de 2 zo vaag als een kanarie achter de booth stond, is volgens mij nog wel een filmpje van
Welk feest niet..Met XQ Ran-D ookTHArdstyler wrote:Op welk feest was het toch ook al weer dat 1 van de 2 zo vaag als een kanarie achter de booth stond, is volgens mij nog wel een filmpje van
1 van de bekendste labels draagt wel hun naam heRoyvn_ wrote:Snap de fun daar niet van eh, ze worden ook amper geboekt en hoe betalen ze dat dan? En lijkt mij voor de artiest die meewerkt ook niet leuk als iemand anders met de eer gaat strijken terwijl jij je t lazeres hebt gewerkt.
Was ook WildstylezVitality wrote:Noisecontrollers was volgens mij wel verantwoordelijk voor de Cocaine MF remix van Alpha2, dus het waren niet alleen collabs in die tijd.
Weet dat één van de twee gewoon een kantoorbaan heeft, een vriend van me is een collega van hem. Wat de ander doet zou ik niet weten, A2 records is nog altijd onderdeel van Scantraxx dus denk dat het label management daarvan ook via Scantraxx loopt.Rickzel wrote:1 van de bekendste labels draagt wel hun naam heRoyvn_ wrote:Snap de fun daar niet van eh, ze worden ook amper geboekt en hoe betalen ze dat dan? En lijkt mij voor de artiest die meewerkt ook niet leuk als iemand anders met de eer gaat strijken terwijl jij je t lazeres hebt gewerkt.A2 records, misschien doen ze daar veel voor? Als "baan"
thanks! Mooie reacties wel hahaTHArdstyler wrote:Radical Redemption- Brutal
Qua muziek? Q-Dance hardstyle top 100 (page 6)Oxbow wrote:Ergens al topic voor de eindejaarslijstjes? Vind het altijd wel geinig om te zien welke dingen de hardtraxx-leden er dit jaar hebben uitgepikt
Ah preciesChroman wrote:Qua muziek? Q-Dance hardstyle top 100 (page 6)Oxbow wrote:Ergens al topic voor de eindejaarslijstjes? Vind het altijd wel geinig om te zien welke dingen de hardtraxx-leden er dit jaar hebben uitgepikt
Volgende weeksonnebloem wrote:Vanmiddag kwam de nieuwe HWS toch?
Om het jaar muzikaal af te sluiten hebben wij een all-time Hardsyle Top 100 concept.Oxbow wrote:Ergens al topic voor de eindejaarslijstjes? Vind het altijd wel geinig om te zien welke dingen de hardtraxx-leden er dit jaar hebben uitgepikt
Een van deze 2?DL22 wrote:Waar kan ik ook al weer het topic vinden waar alle releases per week staan?
Voetgangers en fietsers zonder lichtkegel77w wrote:Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangereden door mensen hier?
Chroman wrote:Voetgangers en fietsers zonder lichtkegel77w wrote:Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangereden door mensen hier?