Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
B-Front.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
THArdstyler wrote:Op welk feest was het toch ook al weer dat 1 van de 2 zo vaag als een kanarie achter de booth stond, is volgens mij nog wel een filmpje van :lol:
X-Qlusive Holland ofzo?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
THArdstyler wrote:Op welk feest was het toch ook al weer dat 1 van de 2 zo vaag als een kanarie achter de booth stond, is volgens mij nog wel een filmpje van :lol:
Welk feest niet..Met XQ Ran-D ook
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ze zien er ook gewoon uit alsof ze al 15 jaar zwaar speedverslaafd zijn imo :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
link dan
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Royvn_ wrote:Snap de fun daar niet van eh, ze worden ook amper geboekt en hoe betalen ze dat dan? En lijkt mij voor de artiest die meewerkt ook niet leuk als iemand anders met de eer gaat strijken terwijl jij je t lazeres hebt gewerkt.
1 van de bekendste labels draagt wel hun naam he :P A2 records, misschien doen ze daar veel voor? Als "baan"
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Noisecontrollers was volgens mij wel verantwoordelijk voor de Cocaine MF remix van Alpha2, dus het waren niet alleen collabs in die tijd.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vitality wrote:Noisecontrollers was volgens mij wel verantwoordelijk voor de Cocaine MF remix van Alpha2, dus het waren niet alleen collabs in die tijd.
Was ook Wildstylez ;)
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Rickzel wrote:
Royvn_ wrote:Snap de fun daar niet van eh, ze worden ook amper geboekt en hoe betalen ze dat dan? En lijkt mij voor de artiest die meewerkt ook niet leuk als iemand anders met de eer gaat strijken terwijl jij je t lazeres hebt gewerkt.
1 van de bekendste labels draagt wel hun naam he :P A2 records, misschien doen ze daar veel voor? Als "baan"
Weet dat één van de twee gewoon een kantoorbaan heeft, een vriend van me is een collega van hem. Wat de ander doet zou ik niet weten, A2 records is nog altijd onderdeel van Scantraxx dus denk dat het label management daarvan ook via Scantraxx loopt.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Is er een 'Brutal 1.0' van Radical? Kan het nergens vinden
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
THArdstyler wrote:Radical Redemption- Brutal
thanks! Mooie reacties wel haha

Maar deze heeft nooit een officiële release gehad?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Helaas niet.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ergens al topic voor de eindejaarslijstjes? Vind het altijd wel geinig om te zien welke dingen de hardtraxx-leden er dit jaar hebben uitgepikt :D
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
Oxbow wrote:Ergens al topic voor de eindejaarslijstjes? Vind het altijd wel geinig om te zien welke dingen de hardtraxx-leden er dit jaar hebben uitgepikt :D
Qua muziek? Q-Dance hardstyle top 100 (page 6)
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Chroman wrote:
Oxbow wrote:Ergens al topic voor de eindejaarslijstjes? Vind het altijd wel geinig om te zien welke dingen de hardtraxx-leden er dit jaar hebben uitgepikt :D
Qua muziek? Q-Dance hardstyle top 100 (page 6)
Ah precies :thumbup:
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Ik zoek een stukje video vanuit de b-front beyond reality show waar het masker praat op de muziek. Heeft iemand dit toevallig een keer gefilmd of weet hier een video van te vinden?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vanmiddag kwam de nieuwe HWS toch?
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
sonnebloem wrote:Vanmiddag kwam de nieuwe HWS toch?
Volgende week :P
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Om het jaar muzikaal af te sluiten hebben wij een all-time Hardsyle Top 100 concept.
Meer info hier
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Waar kan ik ook al weer het topic vinden waar alle releases per week staan?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
DL22 wrote:Waar kan ik ook al weer het topic vinden waar alle releases per week staan?
Een van deze 2?
https://hardtraxx.com/tune-of-the-year/

Overzicht Hardstyle Releases 1999-2012
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangeraden door mensen hier?
Last edited by kegel77w on 04 Jan 2018 17:45, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
kegel77w wrote:Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangereden door mensen hier?
Voetgangers en fietsers zonder licht
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Chroman wrote:
kegel77w wrote:Wij willen met ons groepje met Defqon eens een keer wat anders. We wilde een keer niet op de camping, maar een huisje pakken. Wat wordt er aangereden door mensen hier?
Voetgangers en fietsers zonder licht
:lol:. Autocorrectje. Aangepast nu.