Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Sinds wanneer stottert The Prophet joh? Heb zojuist de documentaire gekeken en viel me best wel op dat die een beetje een spraakgebrek heeft. Kan me niet herinneren dat dit vroeger ook zo was.


Juist altijd al, als je bijv het interview luistert tussen hem en Headhunterz jaren geleden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Maakt dat iets uit dan? :P

Mwah niet per se natuurlijk, maar als je al zoveel thuis hebt geoefend en zelfs ook al veel gigs hebt gehad kan je dit toch makkelijk op gehoor doen? Lijkt me persoonlijk ook leuker en uitdagender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Iemand met spotify die een classic hardstyle afspeellijst heeft? 2006-2011'ish, mis veel van de muziek van toen en zelf zoeken is zo'n gedoe.

https://open.spotify.com/user/1112415318/playlist/3eqhg3EuBo8vOlNGD9XjJg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
TSFH schreef:
Sinds wanneer stottert The Prophet joh? Heb zojuist de documentaire gekeken en viel me best wel op dat die een beetje een spraakgebrek heeft. Kan me niet herinneren dat dit vroeger ook zo was.


Juist altijd al, als je bijv het interview luistert tussen hem en Headhunterz jaren geleden.



Ohja, nooit echt opgevallen eigenlijk eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
makrooy schreef:
Iemand met spotify die een classic hardstyle afspeellijst heeft? 2006-2011'ish, mis veel van de muziek van toen en zelf zoeken is zo'n gedoe.

https://open.spotify.com/user/1112415318/playlist/3eqhg3EuBo8vOlNGD9XjJg


baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:51 
 
Hardtraxxer

Ik kan niets vinden dus de kans lijkt me klein, maar is de German edit van Zany - Pure ooit vrijgegeven of op een andere (illegale) manier in het releases circuit verschenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Hoeveel DJ's in de hardstyle en hardcore zullen gebruik maken van de sync button?


Iedereen die een beetje slim is. Stoor me er best erg aan als tracks niet gelijk lopen, al helemaal bij techno en zulke muziek. Echt helemaal nergens voor nodig tegenwoordig. Natuurlijk moet je wel een beetje kunnen beatmatchen voor het geval de techniek niet meewerkt, maar verder is het een skill die nu overbodig is. Kun je beter je tijd en energie tijdens de set gebruiken voor volgende track(s) uitzoeken, vlugge / gekke / megastrakke overgangen maken, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 14:18 
 
Hardtraxx Addict

Wat PNXRMX zegt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kun je beter je tijd en energie tijdens de set gebruiken voor volgende track(s) uitzoeken, vlugge / gekke / megastrakke overgangen maken, etc.

Volgende vraag: wat doe je als DJ zijnde een uur lang als je de sync-button gebruikt, maar je tijd niet spendeert aan het bovenstaande?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Kun je beter je tijd en energie tijdens de set gebruiken voor volgende track(s) uitzoeken, vlugge / gekke / megastrakke overgangen maken, etc.

Volgende vraag: wat doe je als DJ zijnde een uur lang als je de sync-button gebruikt, maar je tijd niet spendeert aan het bovenstaande?

Veel geld vangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of nog erger, wat als je een duo bent?

videos als deze vind ik vandaar zo naar

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Kun je beter je tijd en energie tijdens de set gebruiken voor volgende track(s) uitzoeken, vlugge / gekke / megastrakke overgangen maken, etc.

Volgende vraag: wat doe je als DJ zijnde een uur lang als je de sync-button gebruikt, maar je tijd niet spendeert aan het bovenstaande?


Tja. Filmpjes maken voor social media? Crowd entertainen? Beetje genieten van t uitzicht? Hangt best wel samen met de discussie in WJD - de meeste DJ's in de hardstyle scene zijn niet écht DJ's. Zou 't fijn vinden als er op feestjes meer plek zou zijn voor echte DJ's en de producers op een andere manier centen zouden kunnen verdienen, maar het is niet anders. Het publiek zou er meer om moeten geven en dat is gewoon niet zo. Voor DJ's kun je beter naar een technofeestje gaan, of The Funky Cat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Voor DJ's kun je beter The Funky Cat :P


I see what you did there :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Live-acts zoals die van MM en Warface, met wat voor software worden die gemaakt? Vaak gewoon de software waar zij ook met producen?


Ableton
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Of nog erger, wat als je een duo bent?

videos als deze vind ik vandaar zo naar


Ligt ook wel beetje aan de situatie, voor zo'n camera lijkt me fucking onwennig, met z'n 2en voor de show "een feestje maken" zo kut >.<

Maar als je voor publiek staat en je staat een beetje met elkaar te ouwehoeren en los te gaan en bier te harken en tussendoor ff wat leuke dingetjes doen met de CDJ's, dat is hoe wij het doen iig haha.

Verder wel eens met wat PNXRMX zegt... Maar als ik thuis met de cdj's klooi gooi ik er hier en daar best een heel vet overgangetje uit, maar die paar keer voor publiek heb ik vaak best voor safe gekozen omdat ik bang was het toch op de een of andere manier te verkloten >.< Dat is denk ik ook wel een reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt thuis niet eens CDJ's oplichter! !!!

Tenzij je ze laatst hebt aangeschaft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Je hebt thuis niet eens CDJ's oplichter! !!!

Tenzij je ze laatst hebt aangeschaft


Och Ricardo bijdehandje, de CDJ's bij mijn lieftallige collega thuis ook goed >.< je snapt m'n punt toch etter :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zamble schreef:
Je hebt thuis niet eens CDJ's oplichter! !!!

Tenzij je ze laatst hebt aangeschaft


Och Ricardo bijdehandje, de CDJ's bij mijn lieftallige collega thuis ook goed >.< je snapt m'n punt toch etter :kiss2:

Sorry, kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zamble schreef:
Je hebt thuis niet eens CDJ's oplichter! !!!

Tenzij je ze laatst hebt aangeschaft


Och Ricardo bijdehandje, de CDJ's bij mijn lieftallige collega thuis ook goed >.< je snapt m'n punt toch etter :kiss2:

:list:

Joey schreef:
Noem vrienden van forumleden gewoon 'vriend van forumlid X'. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds wanneer zeikt iedereen zo op dit forum :oh: :lol:

oh wacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Sinds wanneer zeikt iedereen zo op dit forum :oh: :lol:

oh wacht

Haattraxx²

Grapje Rick :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb liever dat je me Rickzel noemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Heeft er iemand verstand van platenspelers die mij zou willen helpen. Er is zoveel keus en kom er niet aan uit, heb nu deze twee op het oog..

https://www.homecinemacenter.nl/product/721960/sony-ps-lx300usb.html: Sony USB platenspeler PSLX300USB

https://www.homecinemacenter.nl/product/683007/nikkei-ntt01u.html: Nikkei platenspeler NTT01U

Alleen vinyl plaatjes afspelen via mijn boxen is genoeg.

THANKS! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
N-Vitral
4 hrs ·
Come on guys. Yes I play with a laptop and not with cdjs. Does that make me a lousy artist? Evidently to some it does..


OK wtf ik slowpoke 'm tering hard, maar KAN N-Vitral gewoon niet draaien, of kiest hij er voor om het niet te doen?

Vind hem zeker geen "lousy artist" als het zo is, maar wel benieuwd naar..
Vorige  1 ... 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen