Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Iemand enig idee of er nog aan mutilate en pissin' razorbladez te komen is van angerfist? Hardcopy dan.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
sonnebloem wrote:Iemand enig idee of er nog aan mutilate en pissin' razorbladez te komen is van angerfist? Hardcopy dan.
Geld over? xd Hier en hier
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:
sonnebloem wrote:Iemand enig idee of er nog aan mutilate en pissin' razorbladez te komen is van angerfist? Hardcopy dan.
Jeeeezus wat is dit dan weer :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
sonnebloem wrote:
Steffnov wrote:
Jeeeezus wat is dit dan weer :thumbdown: :thumbdown:
Gevalletje vraag en aanbod vrees ik. Als een gek het ervoor neer legt, zou ik ook niet minder vragen
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Dan laat maar zitten haha. Zou het wel mooi vinden dat ik alle albums als hardcopy had maar dit gaat me wat te gek
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Kun je een topic verwijderen uit je onderwerpen?

of snapt iemand deze vraag niet
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Rowanyt1309 wrote:Kun je een topic verwijderen uit je onderwerpen?

of snapt iemand deze vraag niet
Ik snap hem niet :$.

Tenzij je bedoeld of je een topic (bijv.) wjd topic kunt verwijderen zodat hij niet meer zichtbaar is? In dat geval: Dat kan niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Als je ergens op reageert dan komt het tussen je onderwerpen te staan, maar op een gegeven moment wil ik daar verder niet meer op reageren zeg maar. Dat ik me als het ware afmeld van het topic en het dus niet meer tussen mijn onderwerpen staat.

Zo duidelijker?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Rowanyt1309 wrote:Als je ergens op reageert dan komt het tussen je onderwerpen te staan, maar op een gegeven moment wil ik daar verder niet meer op reageren zeg maar. Dat ik me als het ware afmeld van het topic en het dus niet meer tussen mijn onderwerpen staat.

Zo duidelijker?
Ohw je bedoeld op het nieuwe gedeelte van HT. Daar kom ik nooit dus zou het niet weten sorry :$
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote:
Rowanyt1309 wrote:Als je ergens op reageert dan komt het tussen je onderwerpen te staan, maar op een gegeven moment wil ik daar verder niet meer op reageren zeg maar. Dat ik me als het ware afmeld van het topic en het dus niet meer tussen mijn onderwerpen staat.

Zo duidelijker?
Daar kom ik nooit dus zou het niet weten sorry
Wist wel dat zoiets bestond maar geen idee hoe je er komt
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
sonnebloem wrote:
Svbtwee wrote:

Zo duidelijker?
Daar kom ik nooit dus zou het niet weten sorry
Wist wel dat zoiets bestond maar geen idee hoe je er komt
Ja dat wist ik dus ook.. Geen idee hoe je eraf komt.. haha..
A
Wat heeft Q eraan om artiesten(SZP enzo) te pushen? Ze zitten toch bij DWX
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lijkt mij een longterm strategie. Misschien in samenwerking of naar inzicht van Headhunterz. Zitten op zich een hoop populaire raw-acts bij MW dus wellicht proberen ze daar wat tegengas aan te geven.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Dat is toch hartstikke simpel? Als je een act hebt die klanten naar jouw evenementen trekt dan biedt je ze daar toch de ruimte voor?
Donateur
last seen Aug 2024
:lol:
A
Ja maar die 'talentjes' draaien toch ook voor andere organisaties
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Hoeveel DJ's in de hardstyle en hardcore zullen gebruik maken van de sync button?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Zamble wrote:Hoeveel DJ's in de hardstyle en hardcore zullen gebruik maken van de sync button?
Veel
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Maakt dat iets uit dan? :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Iemand met spotify die een classic hardstyle afspeellijst heeft? 2006-2011'ish, mis veel van de muziek van toen en zelf zoeken is zo'n gedoe.
A
makrooy wrote:Iemand met spotify die een classic hardstyle afspeellijst heeft? 2006-2011'ish, mis veel van de muziek van toen en zelf zoeken is zo'n gedoe.
Hardstyle classics :D Heeft wel alleen maar fulls
Zamble wrote:Hoeveel DJ's in de hardstyle en hardcore zullen gebruik maken van de sync button?
je hebt (volgens mij) ook twee manieren waarop je naar de sync knop kan kijken. Ik zelf gebruik hem ook, maar alleen om de bp'm's gelijk te laten zijn, niet om ze gelijk te laten lopen ;)
Donateur
last seen Aug 2024
Dat luistert zo kut op Spotify vind ik. Skippen op je smartphone is vaak een drama bijvoorbeeld.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Dat luistert zo kut op Spotify vind ik. Skippen op je smartphone is vaak een drama bijvoorbeeld.
Je kunt er op Spotify voor kiezen om tracks voor een bepaalde tijdsduur in elkaar over te laten gaan, werkt niet perfect en is een verschrikking tijdens andere genres, maar het is wel een redelijke oplossing hiervoor.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
makrooy wrote:Iemand met spotify die een classic hardstyle afspeellijst heeft? 2006-2011'ish, mis veel van de muziek van toen en zelf zoeken is zo'n gedoe.
Hier is er wel een van 2007 - 2012

View on Spotify
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Sinds wanneer stottert The Prophet joh? Heb zojuist de documentaire gekeken en viel me best wel op dat die een beetje een spraakgebrek heeft. Kan me niet herinneren dat dit vroeger ook zo was.