Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als het over TD gaat: stond 'ie live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als het over TD gaat: stond 'ie live.


ja maar het ding is dus (als ik het goed begrijp) dat hij altijd "live" staat.

Dan vraag ik me af wat daar de reden voor is, vind hij dat hij gewoon vettere shit kan doen als hij met z'n laptop staat... of heeft hij gewoon nooit leren draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
N-Vitral
4 hrs ·
Come on guys. Yes I play with a laptop and not with cdjs. Does that make me a lousy artist? Evidently to some it does..


OK wtf ik slowpoke 'm tering hard, maar KAN N-Vitral gewoon niet draaien, of kiest hij er voor om het niet te doen?

Vind hem zeker geen "lousy artist" als het zo is, maar wel benieuwd naar..


Kan hij niet. Bewuste keuze.

Citaat:
- Als liveact zien we je niet vaak achter de draaitafels. Heeft dit een bepaalde reden?
"Ik kan niet draaien. Ik heb het simpelweg nooit geleerd. Misschien dat de drang ooit komt om het te leren, maar tot op heden zie ik niet in op welke manier het mij op muzikaal gebied meer zou kunnen opleveren dan met mijn liveact."


Bron. Andere antwoorden zijn wat minder goed verjaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je te beroerd bent om te leren draaien, dan is dat wel 'lousy' ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry heb er geen verstand van, maar hoe deed hij het vroeger dan zonder laptop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Sorry heb er geen verstand van, maar hoe deed hij het vroeger dan zonder laptop?


Citaat:
Op Mystery Land 2002 werd je eigenlijk direct voor de leeuwen gegooid met je debuut. Je eerste optreden en gelijk op een feest met grote naam in de dancehistorie. Hoe waren de zenuwen?
Die gierden echt door mijn lichaam. Ik had überhaupt amper een hardcorefeest bezocht en vervolgens sta je voor meer dan duizend man, zonder enig idee hoe een mixer precies werkt, wat er van je verwacht wordt, hoe je moet reageren op het publiek, et cetera. Kun je nagaan hoe ik me voelde voorafgaand aan het optreden. Desalniettemin was het een mooie, naïeve en zeer eerlijke ervaring. Ik geloof niet dat ik ooit een natuurlijker en oprechter optreden heb gegeven dan op die dag.


Mijn gok: op goed geluk :lol: de muziek was toch al vaag genoeg toen, dus zou het toch minder opvallen. Had in het begin toch niet heel veel optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 07:57 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Als je te beroerd bent om te leren draaien, dan is dat wel 'lousy' ja.


Hij is producer, geen DJ, als je kan optreden zonder te hoeven "draaien", en als je daar ook verder geen intresse in hebt, waarom zou dan leren draaien, als je zonder te draaien, wel gewoon kan optreden. Het gaat er toch om dat het eindresultaat goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo zijn er ook zat mensen die niet geven om door wie een plaat (geghost) geproduceert is. Wat blijft er dan nog over? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Daveytl schreef:
Als je te beroerd bent om te leren draaien, dan is dat wel 'lousy' ja.


Hij is producer, geen DJ, als je kan optreden zonder te hoeven "draaien", en als je daar ook verder geen intresse in hebt, waarom zou dan leren draaien, als je zonder te draaien, wel gewoon kan optreden. Het gaat er toch om dat het eindresultaat goed klinkt.


Ja true, dan is het voor het publiek om te bepalen of dat een dingetje is, en dat is het blijkbaar dus niet.

Zelfde als met ghost producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel goed dat ie gewoon eerlijk is. En als hij op deze manier gewoon vette dingen in elkaar kan zetten en die shit ook nog zelf produceert, zie ik het probleem ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wel goed dat ie gewoon eerlijk is. En als hij op deze manier gewoon vette dingen in elkaar kan zetten en die shit ook nog zelf produceert, zie ik het probleem ook niet

Eens met alles wat hier staat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen ik mn ticket had verkocht via ts kreeg ik ineens een bericht van n gozer op fb of ik hem kon helpen om tickets te verkopen, maar niet via ticketswap. Zal dit echt of nep zijn? Heb zo mn twijfels namelijk.. kwam van n buitenlander af
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen ze prima zelf aanbieden op Ticketswap. Zie vaak genoeg Britten en Polen voorbij komen.

Vind buitenlanders trouwens per definitie niet te vertrouwen maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Btw wrm kan n vitral niet mixen? Zo moeilijk is t toch niet? Beetje moeite voor je vak doen lijkt mij. Je gaat toch niet met je laptopje en windows media player op qlimax staan?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Btw wrm kan n vitral niet mixen? Zo moeilijk is t toch niet? Beetje moeite voor je vak doen lijkt mij. Je gaat toch niet met je laptopje en windows media player op qlimax staan?!


Hoe hij mixt is wel moeilijker dan normaal mixen. Is nu een afweging tussen veel tracks/vette overgangen of zelf mixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Btw wrm kan n vitral niet mixen? Zo moeilijk is t toch niet? Beetje moeite voor je vak doen lijkt mij. Je gaat toch niet met je laptopje en windows media player op qlimax staan?!


Wat is dit voor een onzin? Wel eens een set van N-Vitral meegemaakt? Dat zit 10x vetter in elkaar met veel meer drive dan een DJ set van bijvoorbeeld Frequencerz die vol slechte mixfouten zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook liever dit dan Brennan Heart, die gewoon radio edits achter elkaar draait, zonder overgangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij kan het prima met wat hij heeft inderdaad.

En het is nou niet dat de hedendaagse CDJ's nou veel moeilijker zijn met sync en alle andere hulpmiddelen die er tegenwoordig op zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Btw wrm kan n vitral niet mixen? Zo moeilijk is t toch niet? Beetje moeite voor je vak doen lijkt mij. Je gaat toch niet met je laptopje en windows media player op qlimax staan?!

En dan pak je Qlimax erbij? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Je ziet de laatste tijd best veel (raw)hardstyle artiesten een collab maken met hardcore artiesten. Nu is dat dan ook vaak meteen een hardcore track. Zijn er eigenlijk hardcore artiesten die een collab hebben met een hardstyle artiest die als hardstyle track aangemerkt kunnen worden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker



?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Je ziet de laatste tijd best veel (raw)hardstyle artiesten een collab maken met hardcore artiesten. Nu is dat dan ook vaak meteen een hardcore track. Zijn er eigenlijk hardcore artiesten die een collab hebben met een hardstyle artiest die als hardstyle track aangemerkt kunnen worden ?

Shiverz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran



deze was altijd wel nice collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noch hardstyle noch hardcore xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hardcore + hardstyle = hardstyle :cool:
Vorige  1 ... 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen