Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.Rowanyt1309 wrote:Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zonde! Vond het wel vet en vooral wat te doen in de busreizen naar school. 
-
A
Hardtraxx gaat lekker volgens mij ivm afgelopen jarenMeneerEend wrote:Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.Rowanyt1309 wrote:Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet?
Merk ook inderdaad dat Hardtraxx best wel veranderd is kwa leden. Toen ik begon was het toch een stuk rustiger als nu en dan praat ik over een half jaar terug. 
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 7 days ago
Even hierop inhaken, er is al meerdere keren aangekaart door de beheerders dat, vanwege het gebruikte systeem en vooral de modificaties die hierop zitten, het erg lastig is om er een app van te maken. Of een responsive website. Één van de twee was het volgens mij, maar denk dat het voor een aparte app ook echt lang zal duren voordat die 90% werkend/bugvrij is en dezelfde functionaliteiten heeft als de website (zeker wel 1-2 jaar), dus dat is een verspilling van tijd en vooral veel geld als het überhaupt mogelijk is.MeneerEend wrote:Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.Rowanyt1309 wrote:Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet?
Sjaakie P wrote:Even hierop inhaken, er is al meerdere keren aangekaart door de beheerders dat, vanwege het gebruikte systeem en vooral de modificaties die hierop zitten, het erg lastig is om er een app van te maken. Of een responsive website. Één van de twee was het volgens mij, maar denk dat het voor een aparte app ook echt lang zal duren voordat die 90% werkend/bugvrij is en dezelfde functionaliteiten heeft als de website (zeker wel 1-2 jaar), dus dat is een verspilling van tijd en vooral veel geld als het überhaupt mogelijk is.MeneerEend wrote:Nee hoor, is ook al regelmatig aangekaart. Maar helaas hebben we een beheerder die deze site lekker laat doodbloeden, dus vernieuwing zal er nooit van je leven komen.Rowanyt1309 wrote:Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet?
Geen idee of er sprake was van een app maar de website responsive maken gaat er niet komen wegens de oude code waar de website op draait. Het zou makkelijker zijn om vanaf 0 te beginnen dan alles aan te passen op de huidige site.
€15,- zelfspatrickjeb wrote:In het verdomme niet te missen CV van onze schepper staat dat meneer goed is met websites maken, maar er nergens wordt vermeld dat hij ook apps bouwt.Rowanyt1309 wrote:Wanneer komt er een Hardtraxx app?
Zal wel een album worden.Bastiaan wrote:Weet iemand waarom Sound Rush zo weinig van hun platen released? Die mannen hebben nog zoveel mooie platen liggen die klaar zijn volgens hun, maar ze releasen niks.
Is er ergens betrouwbare informatie of data te vinden over Hardstyle of algemener de EDM branche?
Hangt er een beetje vanaf wat je zoekt. Normaal gesproken brengt Buma/Stemra ieder jaar wel een rapport uit over de Dance in Nederland en naar het buitenland toe, wordt meestal rond ADE gepresenteerd als ik me niet vergis. Verder heeft Mark van Bergen een boek geschreven over 25 jaar dance in Nederland waar wel wat informatie instaat en kun je in de rapporten van SFX/ID&Q best wat vinden.TiMOTHYb wrote:Is er ergens betrouwbare informatie of data te vinden over Hardstyle of algemener de EDM branche?
Iemand een idee of Noisecontrollers - Furybox (Re-Edit) een release heeft gehad of weet iemand waar deze te krijgen is? Staat ook op de 10 Years Noisecontrollers cd als Noisecontrollers - Furybox.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Sledgehammers bestaat uit?
Digital mindz zie ik, maar wie zijn die andere 2 kwibussen
http://www.hardnews.nl/digital-mindz-ri ... gehammers/Pipa wrote:Sledgehammers bestaat uit?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Tarec 
Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?
Omdat niet iedereen platen draait, maar ook gewoon tracks koopt omdat ze ze willen luisteren. Met de opkomst van bijvoorbeeld Spotify snap ik niet waarom iemand dat nog zou doen, maar het gebeurt.Linus wrote:Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?
Met die intro's van 25 seconde kun je tegenwoordig net zo goed een full luisteren 
Ik luister echt nooit meer fulls, op spotify is het zelfs zo dat ik original lekker oversla. Luister veel muziek in de auto dus is een intro skippen lastig.
Persoonlijk draai gebruik ik nog zat radio edits in mijn mixes die in een full soms een element hebben die te lang word doorgetrokken om een mooie overgang te maken. Ik vind het prima dat een radio edit bij een original mix in het pakket zit. Verder kun je bij download portals vaak ook gewoon kiezen wat je in je download pakket wilt hebben. Met of zonder radio edit dus.Steffnov wrote:Omdat niet iedereen platen draait, maar ook gewoon tracks koopt omdat ze ze willen luisteren. Met de opkomst van bijvoorbeeld Spotify snap ik niet waarom iemand dat nog zou doen, maar het gebeurt.Linus wrote:Waarom pleuren ze toch steeds maar "radio edits" op releases? Wat moet je daar toch mee? Op spotify of een festival complilatie snap ik het nog, maar op de betere downloadportals?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Ik dacht serieus dat het die wasPaling wrote:Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest
Tarec, de man waar ik in een ver verleden nog een logo voor heb gemaakt
Ik zal je vast helpen, die gaat in zijn leven verder niks bereiken, dus hoef je nooit meer te denken dat hij het wasPipa wrote:Ik dacht serieus dat het die wasPaling wrote:Dacht even dat er Tharec stond, dat zou nou nog wel leuk zijn geweest
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Daarom vond ik het al zo vreemd 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik ben waarschijnlijk niet de eerste die het vraagt maar wat doet Tatanka naast het produceren van muziek? Hij brengt sporadisch wel eens een track uit en staat zo nu en dan wel eens ergens te draaien maar dat is ook niet echt vaak. Iemand die dit weet?