Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dramatische MC met losse handjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik zag dus dv8 en wist niet dat ie zo klein was
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Heeft er hier iemand ooit bij een set gestaan waarbij de MC wat stiller was en gedacht "man, ik was nu zo hyped geweest als een MC nu iets had gezegd"?

MC's staan er voor de dagjesmensen, niet voor de diehards. Tenminste, zo zie ik het altijd.
Op feesten erger ik me trouwens eigenlijk nooit aan MC's, hoor ze amper.


Zeg ook niet dat anderen mijn mening moeten delen hoor :P Maar heb me weer heerlijk lowkey geƫrgerd aan Dart op de Silver en Da Syndrome op de Magenta voor het heerlijk door tracks lopen lullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je hebt dan nog wel verschil tussen het opzwepen van het publiek (wat dus echt sfeerverhogend is) en het vertellen van een levensverhaal waar je verder niks mee kunt. Of teksten als This Is Your World en You Are So Fucking Beautiful 'doen' niks met een publiek.

Nu toevallig de set van PN op staan waar Nolz nu net Shit Is About To Get Real roept, die man heeft ook wel een handje van die tweede categorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nolz was toen die net door begon te breken echt geniaal. Die zei af en toe gewoon een uur niks. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste MC blijft gewoon Promo op Club r_AW. Gewoon bakkes houden, en artiesten af- en aankondigen, af en toe met ongemakkelijk gelul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Quote van Harderstate
Citaat:
Endshow to debut new lighting tech, you'll know it when you see it

Iemand die weet of gezien heeft wat het was? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ruffian is toch mooi, maakt er een feestje van


Vind dat persoonlijk misschien wel een van de slechtste MC's. Irriteer ik me altijd zo erg aan. Doe mij maar Livid of Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:03 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Spobbertiet schreef:
Ruffian is toch mooi, maakt er een feestje van


Vind dat persoonlijk misschien wel een van de slechtste MC's. Irriteer ik me altijd zo erg aan. Doe mij maar Livid of Da Syndrome.


Heb indd ook helemaal niks met Ruffian. Heb nog wel een mooi moment op video van hem tijdens Defqon Australia, waar ik elke keer nog om met gniffelen. Is er een MC Topic waar we dit soort dingen kunnen delen? :P Of doen we zoiets niet onder het mom van 'belachelijk' maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer dat Heresy album uitkomt? Kan zo snel geen release datum vinden, terwijl de previews wel op facebook komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Zijn de nummers die HHZ een aantal jaar terug heeft gemaakt als Shilo ooit gereleased/weggegeven?

Soundtrack of the Universe vind ik nog steeds zo goed :loving:


Nee helaas niet :cry:

Echt goud die platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Appelsapman schreef:
Zijn de nummers die HHZ een aantal jaar terug heeft gemaakt als Shilo ooit gereleased/weggegeven?

Soundtrack of the Universe vind ik nog steeds zo goed :loving:


Nee helaas niet :cry:

Echt goud die platen.

Misschien even vragen aan de beste man ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind villain eigenlijk helemaal niet verkeerd, hate me
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:53 
 
Hardtraxx Newbie

Svbtwee schreef:
Anthor schreef:
Quote van Harderstate
Citaat:
Endshow to debut new lighting tech, you'll know it when you see it

Iemand die weet of gezien heeft wat het was? :)

Ik dacht zelf dat het de lampen waren die in het draaiende wiel waren verwerkt, aangezien deze maar door kon blijven draaien en dit normaal gesproken niet zou moeten kunnen i.v.m. bekabeling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo moeilijk is dat toch niet lijkt me ? Als het contact tussen kabel en aansluiting maar blijft. Lijkt me gewoon iets waar geleiding binnen de draai schijf in contact blijft met een schijf vol spanning.

Ben verder een leek in de electriciteit wereld maar begrijp de techniek en de bouw vaak aardig goed xs
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht misschien dat het was hoe de Mainstage soms verlicht werd. Dus de lampen die de mainstage belichten, niet de lampen die richting publiek schenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TB2k17 schreef:
Ik dacht zelf dat het de lampen waren die in het draaiende wiel waren verwerkt, aangezien deze maar door kon blijven draaien en dit normaal gesproken niet zou moeten kunnen i.v.m. bekabeling...

Werkt dmv 'slip rings' volgens mij. Passen ze onder andere toe op bijvoorbeeld een reuzenrad, of de Qapital stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TB2k17 schreef:
Ik dacht zelf dat het de lampen waren die in het draaiende wiel waren verwerkt, aangezien deze maar door kon blijven draaien en dit normaal gesproken niet zou moeten kunnen i.v.m. bekabeling...

Werkt dmv 'slip rings' volgens mij. Passen ze onder andere toe op bijvoorbeeld een reuzenrad, of de Qapital stage.


Je bent zelf een slip ring
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: dat is ook weer zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik dacht misschien dat het was hoe de Mainstage soms verlicht werd. Dus de lampen die de mainstage belichten, niet de lampen die richting publiek schenen.


Vroeg het me ook af, maar decor zelf verlichten word vaak genoeg gedaan dat is niet nieuw. Vorig jaar werd die draak toch ook helemaal aangelicht.

Wel wat patronen op de zijlen van de schepen geprojecteerd maar ook dit heb ik eerder gezien. En volgens mij vorig jaar ook Defqon.

Wat me wel opviel is dat ze diverse kleuren rook gebruikte dat heb ik nog niet echt eerder gezien. Dit is geen licht effect maar misschien bedoelde ze dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt dat van die rook niet juist door de lampen die ze gebruiken? Want zag namelijk zelf alleen maar dat witte rook, die ze bijv. tijdens de legends show vaak gebruikte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook duidelijk zwarte en volgens mij donkergroene rook gezien, ongeveer vanuit dat rad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Ik heb ook duidelijk zwarte en volgens mij donkergroene rook gezien, ongeveer vanuit dat rad.


Tijdens Colors kwam er rook in alle kleuren van de regenboog uit dat rad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn denk ik gewoon normale rookbommen die je kunt bestellen? Had ook echt zo'n geur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dat zijn denk ik gewoon normale rookbommen die je kunt bestellen? Had ook echt zo'n geur.


Klopt. Geur kwam me ook al bekend voor. :P
Vorige  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen