Hier ook. Dikke T3 jonge!MelvinFR wrote:Klopt. Geur kwam me ook al bekend voor.Rowanyt1309 wrote:Dat zijn denk ik gewoon normale rookbommen die je kunt bestellen? Had ook echt zo'n geur.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Kan iemand voor mij een lekker lang setje maken met het soort platen wat Activator onder andere draaide op Defqon in de Magenta, kende bar weinig en vond het zó tering gaaf! Of als iemand een link heeft van dit soort setjes (goede kwaliteit het liefst). Hou niet van alle early, maar dit soort is zo prachtig. stuur me een PB'tje! Alvast bedankt!
Kan je geen beter voorbeeld geven: https://lsdb.nl/set/1071/activator-q-base-2007-08-09-07. Blear is ook bezig met een tribute maar dat laat nog (even) op zich wachten.Hard4Us wrote:Kan iemand voor mij een lekker lang setje maken met het soort platen wat Activator onder andere draaide op Defqon in de Magenta, kende bar weinig en vond het zó tering gaaf! Of als iemand een link heeft van dit soort setjes (goede kwaliteit het liefst). Hou niet van alle early, maar dit soort is zo prachtig. stuur me een PB'tje! Alvast bedankt!
Dj Mani - Hardste early hardstyle tracks max 2005 - astuHard4Us wrote:Kan iemand voor mij een lekker lang setje maken met het soort platen wat Activator onder andere draaide op Defqon in de Magenta, kende bar weinig en vond het zó tering gaaf! Of als iemand een link heeft van dit soort setjes (goede kwaliteit het liefst). Hou niet van alle early, maar dit soort is zo prachtig. stuur me een PB'tje! Alvast bedankt!
Vast wel toch? Maar is pas in het najaar altijd. Zou ontzettend balen als ze hiermee zouden stoppen, is zo'n leuk feestjeExterkate wrote:Zal er dit jaar weer een editie van Euphoria zijn in 030 Poppodium?
Ik weet dat er op Hardtraxx ook een hardcore forum is, alleen deze is niet zo actief.
Zijn er nog andere forums op het internet die wel actief zijn in de hardcore?
Gewoon even in Google intypen, dan komen er vast genoeg voor.Jasper649 wrote:Ik weet dat er op Hardtraxx ook een hardcore forum is, alleen deze is niet zo actief.
Gaan 2-Sidez - God en 2-Sidez - Noise ooit nog een release krijgen of blijven die voor eeuwig 'exclusief' voor 2-Sidez sets?
Waarom is Universe Twisters - White Stars nooit released? 
Zijn nooit vrijgegeven, maar de betere verzamelaar zou ze zomaar kunnen hebben.Trajanusch wrote:Gaan 2-Sidez - God en 2-Sidez - Noise ooit nog een release krijgen of blijven die voor eeuwig 'exclusief' voor 2-Sidez sets?
Noisecontrollers heeft ooit aangegeven dat Noisecontrollers - Light een "update" van deze plaat is.Redman wrote:Waarom is Universe Twisters - White Stars nooit released?
Plus daarbij dat hij heeft laten weten de plaat kwijt te zijn. Die oude schijf die hij laatst vond... Staat de plaat niet opRedman wrote:Waarom is Universe Twisters - White Stars nooit released?
Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
Nosferatu / High Voltage. In het begin iig.DVA wrote:Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
Devind Wild heb ik gehoordDVA wrote:Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
DitZamble wrote:Devind Wild heb ik gehoordDVA wrote:Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
Sound van Kronos en Malua vind ik nou niet echt overeenkomen. Devin Wild lijkt me dan waarschijnlijker, ook omdat hij bij Scantraxx gesigned is.
Waarom wordt het "DJ" prefix weer gebruikt door bepaalde artiesten? e.g. Dj Thera en DJ The Prophet.
Ik kan me bij Thera eigenlijk niet herinneren dat het niet ervoor stond. Bij andere dj's is het me eigenlijk niet opgevallen.
Bij mij is dat altijd al zo geweest. Ik heb mn naam ook geregistreerd staan als "Dj Thera" dus dat is t officieel ook. "Thera" staat al geregistreerd, niet als artiestennaam maar als n random ander bedrijf en om te voorkomen dat er discussie zou ontstaan, heb ik gekozen om dj ervoor te zettenThommy wrote:Ik kan me bij Thera eigenlijk niet herinneren dat het niet ervoor stond. Bij andere dj's is het me eigenlijk niet opgevallen.
Oké duidelijke keuze! Dank
Was even in de war geraakt in jouw geval omdat het op posters enz wel eens weggelaten wordt:

(rechtsonder)
In het geval van DJ The Prophet is het wel nieuw geloof ik. https://www.facebook.com/djtheprophet/
Was even in de war geraakt in jouw geval omdat het op posters enz wel eens weggelaten wordt:

(rechtsonder)
In het geval van DJ The Prophet is het wel nieuw geloof ik. https://www.facebook.com/djtheprophet/
Last edited by Redman on 05 Jul 2017 23:18, edited 1 time in total.
Waarom is het eigenlijk Dj en niet DJ?DjThera wrote:Bij mij is dat altijd al zo geweest. Ik heb mn naam ook geregistreerd staan als "Dj Thera" dus dat is t officieel ook. "Thera" staat al geregistreerd, niet als artiestennaam maar als n random ander bedrijf en om te voorkomen dat er discussie zou ontstaan, heb ik gekozen om dj ervoor te zettenThommy wrote:Ik kan me bij Thera eigenlijk niet herinneren dat het niet ervoor stond. Bij andere dj's is het me eigenlijk niet opgevallen.