Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
MelvinFR wrote:
Rowanyt1309 wrote:Dat zijn denk ik gewoon normale rookbommen die je kunt bestellen? Had ook echt zo'n geur.
Klopt. Geur kwam me ook al bekend voor. :P
Hier ook. Dikke T3 jonge! :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Hooligans :bomb: :bomb:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Kan iemand voor mij een lekker lang setje maken met het soort platen wat Activator onder andere draaide op Defqon in de Magenta, kende bar weinig en vond het zó tering gaaf! Of als iemand een link heeft van dit soort setjes (goede kwaliteit het liefst). Hou niet van alle early, maar dit soort is zo prachtig. stuur me een PB'tje! Alvast bedankt!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 20 hours ago
Hard4Us wrote:Kan iemand voor mij een lekker lang setje maken met het soort platen wat Activator onder andere draaide op Defqon in de Magenta, kende bar weinig en vond het zó tering gaaf! Of als iemand een link heeft van dit soort setjes (goede kwaliteit het liefst). Hou niet van alle early, maar dit soort is zo prachtig. stuur me een PB'tje! Alvast bedankt!
Kan je geen beter voorbeeld geven: https://lsdb.nl/set/1071/activator-q-base-2007-08-09-07. Blear is ook bezig met een tribute maar dat laat nog (even) op zich wachten.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Hard4Us wrote:Kan iemand voor mij een lekker lang setje maken met het soort platen wat Activator onder andere draaide op Defqon in de Magenta, kende bar weinig en vond het zó tering gaaf! Of als iemand een link heeft van dit soort setjes (goede kwaliteit het liefst). Hou niet van alle early, maar dit soort is zo prachtig. stuur me een PB'tje! Alvast bedankt!
Dj Mani - Hardste early hardstyle tracks max 2005 - astu :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Exterkate wrote:Zal er dit jaar weer een editie van Euphoria zijn in 030 Poppodium?
Vast wel toch? Maar is pas in het najaar altijd. Zou ontzettend balen als ze hiermee zouden stoppen, is zo'n leuk feestje :D
Hardtraxx Newbie
43 posts member since 2016
Ik weet dat er op Hardtraxx ook een hardcore forum is, alleen deze is niet zo actief.
Zijn er nog andere forums op het internet die wel actief zijn in de hardcore?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Jasper649 wrote:Ik weet dat er op Hardtraxx ook een hardcore forum is, alleen deze is niet zo actief.
Zijn er nog andere forums op het internet die wel actief zijn in de hardcore?
Gewoon even in Google intypen, dan komen er vast genoeg voor. ;)
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Gaan 2-Sidez - God en 2-Sidez - Noise ooit nog een release krijgen of blijven die voor eeuwig 'exclusief' voor 2-Sidez sets?
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Waarom is Universe Twisters - White Stars nooit released? :cry:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Trajanusch wrote:Gaan 2-Sidez - God en 2-Sidez - Noise ooit nog een release krijgen of blijven die voor eeuwig 'exclusief' voor 2-Sidez sets?
Zijn nooit vrijgegeven, maar de betere verzamelaar zou ze zomaar kunnen hebben.
Redman wrote:Waarom is Universe Twisters - White Stars nooit released? :cry:
Noisecontrollers heeft ooit aangegeven dat Noisecontrollers - Light een "update" van deze plaat is.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Wauw. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Redman wrote:Waarom is Universe Twisters - White Stars nooit released? :cry:
Plus daarbij dat hij heeft laten weten de plaat kwijt te zijn. Die oude schijf die hij laatst vond... Staat de plaat niet op :cry:
Hardtraxxer
414 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
DVA wrote:Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
Nosferatu / High Voltage. In het begin iig.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
DVA wrote:Ik vroeg me af door Wie Malua geghost word. ik dacht zelf aan ran-d of kronos
Devind Wild heb ik gehoord
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Zamble wrote:
Devind Wild heb ik gehoord
Dit
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik heb zelf Kronos gehoord.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Sound van Kronos en Malua vind ik nou niet echt overeenkomen. Devin Wild lijkt me dan waarschijnlijker, ook omdat hij bij Scantraxx gesigned is.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Waarom wordt het "DJ" prefix weer gebruikt door bepaalde artiesten? e.g. Dj Thera en DJ The Prophet.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Ik kan me bij Thera eigenlijk niet herinneren dat het niet ervoor stond. Bij andere dj's is het me eigenlijk niet opgevallen.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Thommy wrote:Ik kan me bij Thera eigenlijk niet herinneren dat het niet ervoor stond. Bij andere dj's is het me eigenlijk niet opgevallen.
Bij mij is dat altijd al zo geweest. Ik heb mn naam ook geregistreerd staan als "Dj Thera" dus dat is t officieel ook. "Thera" staat al geregistreerd, niet als artiestennaam maar als n random ander bedrijf en om te voorkomen dat er discussie zou ontstaan, heb ik gekozen om dj ervoor te zetten
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Oké duidelijke keuze! Dank :thumbsup:

Was even in de war geraakt in jouw geval omdat het op posters enz wel eens weggelaten wordt:
Image
(rechtsonder)

In het geval van DJ The Prophet is het wel nieuw geloof ik. https://www.facebook.com/djtheprophet/
Last edited by Redman on 05 Jul 2017 23:18, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
DjThera wrote:
Thommy wrote:Ik kan me bij Thera eigenlijk niet herinneren dat het niet ervoor stond. Bij andere dj's is het me eigenlijk niet opgevallen.
Bij mij is dat altijd al zo geweest. Ik heb mn naam ook geregistreerd staan als "Dj Thera" dus dat is t officieel ook. "Thera" staat al geregistreerd, niet als artiestennaam maar als n random ander bedrijf en om te voorkomen dat er discussie zou ontstaan, heb ik gekozen om dj ervoor te zetten
Waarom is het eigenlijk Dj en niet DJ?