PierrePuuk zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de muziek, als in DJ o.i.d. Dit soort mails worden verzonden zodat de dj's de plaat kunnen draaien als ze hem vet vinden. Dit is naar een bepaalde lijst gestuurd, en dan word ook verwacht dat dit bij die lijst blijft. Niet dat het klakkeloos op een forum gegooid word waar jan en alleman op kan kijken. Ik vind dat absoluut niet netjes.
Dan heb je het over de promo's in de links, dat is wel een ding natuurlijk wat hier niet mag.
Maar het punt blijft als jij dingen gaat sturen naar willekeurige mensen, ben je zelf verantwoordelijk wat de gevolgen er van zijn. Vooral als het wordt gezien als spam.
Heb jij ook geprobeerd om mensen die je spam sturen te contacten? Je krijgt vaak geen antwoord maar nog een spam mail.
Blijkbaar wil hij niet in die lijst zitten als hij dit meldt dus of die lijst nou zo legitiem is betwijfel ik.
Hij staat gewoon in zijn recht om het hier te posten (de linkjes hadden er natuurlijk wel uit gemoeten jegens de forum regels). Laat het eerder een les zijn en vraag eerst aan de desbetreffende lijst of ze geïnteresseerd zijn voor ze de hele mikmak sturen.
Als je promotie neerlegt bij mensen die er niet in zijn geïnteresseerd bereik je ook niks, Promotie 101.
Voor mijn eigen bedrijf spam ik ook niet mijn videocontent naar mensen om het maar te promoten, ik vraag eerst of ze er geïnteresseerd in zijn.