Ik kan me vaag iets herinneren over dat het een soort rework, of dus part II van End Of My Existence was. Vandaar dus de naam.Anonymous wrote:Bestaat er een Scantraxx Reloaded part I?
Kan overigens ook dat ik er helemaal naast zit.
Ik kan me vaag iets herinneren over dat het een soort rework, of dus part II van End Of My Existence was. Vandaar dus de naam.Anonymous wrote:Bestaat er een Scantraxx Reloaded part I?
Klopt. Luister ze maar naar elkaar.yannickvk wrote:Ik kan me vaag iets herinneren over dat het een soort rework, of dus part II van End Of My Existence was. Vandaar dus de naam.Anonymous wrote:Bestaat er een Scantraxx Reloaded part I?
Redman wrote:Klopt. Luister ze maar na elkaar.yannickvk wrote:Ik kan me vaag iets herinneren over dat het een soort rework, of dus part II van End Of My Existence was. Vandaar dus de naam.Anonymous wrote:Bestaat er een Scantraxx Reloaded part I?
https://en.wikipedia.org/wiki/Members_of_MaydayZamble wrote:Wat ik me afvraag iedere keer als dit nummer voorbij komt...
Zit er een verhaal achter de titel van Citizen - Members Of Gay Day (Mix 1) ?
Decibel heeft er 1 dacht ik.Fuzzylogic wrote:Zijn er nog lopende dj contests?
Probeer Discogs even. Voor de rest is ie volgens mij nergens meer verkrijgbaar...sonnebloem wrote:Is E=NC2 nog ergens hardcopy nieuw aan te schaffen? Wil deze nog wel een keer in de collectie hebben
Hmm kan daar ook niks vinden helaasAppelsapman wrote:Probeer Discogs even. Voor de rest is ie volgens mij nergens meer verkrijgbaar...sonnebloem wrote:Is E=NC2 nog ergens hardcopy nieuw aan te schaffen? Wil deze nog wel een keer in de collectie hebben
Komt een nieuwe, waarschijnlijk morgen/zaterdagRoyvn_ wrote:Wanneer word de defqon app geupdate?
Well doneDelt-A wrote:Aeros & Blackburn
Komt in Woov, niet langer een eigen app heb ik gehoord.ElTigre wrote:Komt een nieuwe, waarschijnlijk morgen/zaterdagRoyvn_ wrote:Wanneer word de defqon app geupdate?
Hi!
I want to share my latest tracks with you! The first one is a collab I did with Unknow Mutations called Russian Lullaby which will be released in the first week of July on Overwatch Music!(https://www.facebook.com/OfficialOverwatchMusic/)
Link: -weg-
The second one is my previous release on Overwatch Music, a remix I did for my buddy Jason Payne on his track Venom!
I hope you like the tracks, and if you have any feedback, I would appreciate that!
Feel free to include the track in your dj sets and/or podcasts.
-weg-
Kind regards,
-weg-
Hey, super tof dat je dingen gewoon online smijt met naam, toenaam en telefoon nummer. Word zeer gewaardeerd dat je gelijk alle links mee lekt terwijl iemand hier gewoon met pijn en moeite produceert.PierrePruuk wrote:Zijn er nog meer mensen die wel eens mails, zoals onderstaande, krijgen met daarin promo's van de meest erbarmelijke c-artiesten? Hoe komen die aan mijn gegevens? Heeft Hardtraxx die soms verkocht of zo?Hi!
I want to share my latest tracks with you! The first one is a collab I did with Unknow Mutations called Russian Lullaby which will be released in the first week of July on Overwatch Music!(https://www.facebook.com/OfficialOverwatchMusic/)
The second one is my previous release on Overwatch Music, a remix I did for my buddy Jason Payne on his track Venom!
I hope you like the tracks, and if you have any feedback, I would appreciate that!
Feel free to include the track in your dj sets and/or podcasts.
-weg-
Kind regards,
-weg-
Dus dan zetten we maar alles online? Persoon in kwestie kan degene die de mail heeft gestuurd gewoon contacten, alle gegevens staan er immers gewoon bij. En daarbij is dit gewoon lekken van promo's, in dat geval dus een waarschuwing.Broken Balance wrote:Spam dan niet ongevraagd mensen.
Stuur je je info naar random mensen als promotie, dan moet je maar leven met de gevolgen. Je drukt alsnog zelf op de "Send" knop. Als het een vertrouwenspersoon was die dit online zou zetten is het een ander verhaal natuurlijk, maar als je random mensen dit toe gaat sturen is het je eigen schuld.
Er zit geen privacy disclaimer in, dus je hebt alsnog geen voet om op te staan.
Nope, wij hebben nooit gegevens verkocht of openbaar gemaakt.PierrePuuk wrote:Heeft Hardtraxx die soms verkocht of zo?