Pak je alleen de grootste hs namenThommy wrote:Probleem is dat Nederland te klein is om alle namen in te zetten.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14179 posts member since 2013
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik zou het resultaat ook wel willen zien, is er geen online tooltje voor, dat je daar met meerdere aan kan werken?
Pleur 'm dan op z'n minst in Twente Tim... man man man
Typisch haattraxx weer. Doe dan zelf als je beter kunt.Rickzel wrote:Pleur 'm dan op z'n minst in Twente Tim... man man man
Gewoon zieke kaart filler dit!Thommy wrote:Typisch haattraxx weer. Doe dan zelf als je beter kunt.Rickzel wrote:Pleur 'm dan op z'n minst in Twente Tim... man man man
okeRickzel wrote:Pleur 'm dan op z'n minst in Twente Tim... man man man

Hij tikt de Achterhoek nog aan dus ik keur 'm goed!
En ligt gedeeltelijk in Duitsland, net als Winterswjk 
1 been over de grens, Grolsch in de hand. 
Joh ik weet toch allemaal niet hoe dat werkt met provincies enzoRickzel wrote:Pleur 'm dan op z'n minst in Twente Tim... man man man
Waar komt de naam KELTEK vandaan? Iemand enig idee?
Je kent tekkel maken met de letters.
-
PHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2016
- last seen Oct 2017
Is de organisatie van intents overgenomen of een naamsverandering ondergaan? Omdat beide dagen niet eindigde met this was a kloontjes event
Omdat iets niet helemaal volgens de vaste formule verloopt is het meteen overgenomen door een andere organisatie?Peterpinguin wrote:Is de organisatie van intents overgenomen of een naamsverandering ondergaan? Omdat beide dagen niet eindigde met this was a kloontjes event
Had m een bericht gestuurd, antwoord:klapstoel wrote:Waar komt de naam KELTEK vandaan? Iemand enig idee?
Keltek wrote:Hey Roy, leuk dat je 't vraagt.. De naam is geïnspireerd uit Celtic. Om dat ik erg veel geïnspireerd wordt door muziek met Keltische invloeden.. Dit betekent niet dat ik standaard Keltisch produceer.. Maar dit wel iets is wat mij profileert/ bij mij hoort Gr sven
Tof! Leuk om te horenRoyvn_ wrote:Had m een bericht gestuurd, antwoord:klapstoel wrote:Waar komt de naam KELTEK vandaan? Iemand enig idee?
Keltek wrote:Hey Roy, leuk dat je 't vraagt.. De naam is geïnspireerd uit Celtic. Om dat ik erg veel geïnspireerd wordt door muziek met Keltische invloeden.. Dit betekent niet dat ik standaard Keltisch produceer.. Maar dit wel iets is wat mij profileert/ bij mij hoort Gr sven
-
PHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2016
- last seen Oct 2017
Volgens mij heet dit forum stel je vraag en niet zeik een ander af. Dus als je geen antwoord weet kun je misschien ook niets zeggenpim0412 wrote:Omdat iets niet helemaal volgens de vaste formule verloopt is het meteen overgenomen door een andere organisatie?Peterpinguin wrote:Is de organisatie van intents overgenomen of een naamsverandering ondergaan? Omdat beide dagen niet eindigde met this was a kloontjes event[autism intensifies]
Daar zeg je me wat. Zit ik hier op een forum of op Facebook? Want je neemt het allemaal wel heel serieus he. Als de dubbelepuntpee niet al genoeg zei, trek het jezelf niet zo persoonlijk aan.
Dit is wat iemand er in het Intents topic over zei:Peterpinguin wrote:Is de organisatie van intents overgenomen of een naamsverandering ondergaan? Omdat beide dagen niet eindigde met this was a kloontjes event
Je zou ook even een pb'tje met de vraag kunnen sturen naar https://hardtraxx.com/member/Intents%20Festival/. Zei weten allicht het antwoord op je vraagMark With A Tarrel wrote:De activiteiten van Intents Festival lijken mij de carnavalsgroep een beetje ontgroeid gezien de schaal van het evenement.EscapeReality wrote:Het viel me op dat er na afloop van de eindshow "This was Intents Festival tudududumm" werd gezegd ipv "This was a Kloontjes event tudududumm". Zou dit iets als een naamsverandering ofzo betekenen van de organisatie? Of dat Intents een losse organisatie gaat worden? Gewoon benieuwd
Dat leek me afgelopen carnaval al wel duidelijk toen de Kloontjes zelf al niet meer op het evenement van Intents Festival te vinden waren, maar in het centrum van Oisterwijk.
klapstoel wrote:Tof! Leuk om te horenRoyvn_ wrote:Had m een bericht gestuurd, antwoord:klapstoel wrote:Waar komt de naam KELTEK vandaan? Iemand enig idee?
-
A
Bestaat er een Scantraxx Reloaded part I?