Thanks

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mixcloud encoding is aars.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Naar mijn ervaring wel ja 
Je bent zelf een ervaringMaximumraver wrote:Naar mijn ervaring wel ja
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Gewoon soundcloud gebruiken.Exterkate wrote:Dus het ligt niet aan mij? Mixcloud is gewoon kut dus?Maximumraver wrote:Mixcloud encoding is aars.
Zeg dat maar tegen Q-danceG1LL wrote:Gewoon soundcloud gebruiken.
Daar krijg je maar 2 of 3 upload uren. Wil je meer uren, dan zul je moeten betalen, en niet zo weinig ook :')G1LL wrote:Gewoon soundcloud gebruiken.Exterkate wrote:Dus het ligt niet aan mij? Mixcloud is gewoon kut dus?Maximumraver wrote:Mixcloud encoding is aars.
En reële kans dat je account offline wordt gehaald.
Valt ook wel mee, laatste jaren nooit meer problemen mee gehad op soundcloudPNXRMX wrote:En reële kans dat je account offline wordt gehaald.
Nu je het zegt is dat de laatste tijd inderdaad veel minder. Je mocht sowieso ontzettend veel strikes krijgen daarvoor, voordat ze je acc verwijderen.Rickzel wrote:Valt ook wel mee, laatste jaren nooit meer problemen mee gehad op soundcloudPNXRMX wrote:En reële kans dat je account offline wordt gehaald.
Ben zelf ook 100% van Soundcloud af, op wat mashupjes na die ik nog wel eens upload. Maar Mixcloud is een mooie oplossing. Enige nadeel, geen download optie.Exterkate wrote:In het begin altijd gedaan. Maar ik liep bij elke mix tegen copyright issues aanG1LL wrote:
Gewoon soundcloud gebruiken.facking irritant en bij 2/3 strikes word je account verwijderd. Dit is namelijk al mijn vierde Soundcloud account in twee jaar tijd. Plus dat je maar tot zoveel uur kunt uploaden is ook bagger. En ik ga binnenkort echt geen 10 euro per maand betalen voor die paar mensen die luisteren
Dropbox linkje in de beschrijvingNuracore wrote:Enige nadeel, geen download optie.
Je weet dat dit een workaround is en geen oplossing he?
Dus blijft het nog steeds een nadeel dat mixcloud geen download optie heeft. Dus dubbel de upload werk
Dus blijft het nog steeds een nadeel dat mixcloud geen download optie heeft. Dus dubbel de upload werk
Het is idd een workaround, maar helaas de enige manier aangezien een downloadknop volgens mij niet mag volgens de rechtenafspraken die Mixcloud heeft (lijkt op die van een radiozender). Bovendien kost het weer extra bandbreedte, en daar hebben ze het op zich al moeilijk genoeg mee. Als je de zekerheid wil dat je mix niet offline wordt gehaald, dan kan die downloadknop er helaas niet bij.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 20 days ago
Welke tracks zijn verwerkt in Headhunterz - Saifam Mashup?
Vocals komen van onder andere:
The KGB's - Techno Gym
Tuneboy - Demolition
Speedwave - The Hardstyle Factory (Brass Mix) (Tevens ook de melodie)
Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass
The KGB's - Techno Gym
Tuneboy - Demolition
Welke toko heeft volgens jullie nou het beste geluid? Voor velen zal het een zorg zijn maar als audiofiel is het soms best leuk naar wat knap geluid te horen.
Als je echt uit gaat van hard, (echt hard dus), zuivere bass en geen oversturing, welke locatie is dat dan volgens jou?
Als je echt uit gaat van hard, (echt hard dus), zuivere bass en geen oversturing, welke locatie is dat dan volgens jou?
Ik ben natuurlijk nog niet overal geweest, maar ik ga voor het Klokgebouw.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 20 days ago
Tnx!_theon_ wrote:Vocals komen van onder andere:
The KGB's - Techno Gym
Tuneboy - Demolition
HMH by farRailion wrote:Welke toko heeft volgens jullie nou het beste geluid?
013 ben ik nog nooit geweest met hardstyle feesten, maar met andere muziekstijlen is het daar ook altijd top
Klokgebouw is top inderdaad.Zamble wrote:Ik ben natuurlijk nog niet overal geweest, maar ik ga voor het Klokgebouw.
Niet persé een toko maar op defqon is de Silver ook altijd snoeihard en zuiver.
DitHenk-Jan wrote:Klokgebouw is top inderdaad.Zamble wrote:Ik ben natuurlijk nog niet overal geweest, maar ik ga voor het Klokgebouw.
Niet persé een toko maar op defqon is de Silver ook altijd snoeihard en zuiver.
Sans Souci staat ook wel hoog bij mij.