Voor detest (weet niet meer wie er draaide) waren ze echt enorm aan het sukkelen met het geluid, wall of base, klonk nergens naar. Toen Detest begon was het wel weer terug in orde. Verder het beste geluid: Lotto-arena (2e zaal sportpaleis) heeft ontzettend goed geluid. Daarnaast is het in de 013 en klokgebouw ook heel dik. Beste geluid wat ik ooit heb gehoord was de tijdmachine stage op q-base 2016, maar das geen toko natuurlijkThommy wrote:Ik moet zeggen dat afgelopen zaterdag op Masters het geluid ook in nagenoeg iedere zaal hard en zuiver was. Vooral de 'industrial' en early zaal.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 5 hours ago
Heb nog niet zoveel toko's bezocht, maar ik vind P60 en HMH beide wel echt goed geluid hebben.
Ik heb in de HMH het beste geluid gehoord qua vaste toko's. Daarnaast was de Theracords Bunker op Q-BASE 2015 ook heel erg goed 
HMH, Factory010, Matrixx en Outland. Helaas dat de laatste 2 genoemde dicht zijn.
Beste geluid dat ik tot nu toe heb gehoord was in de Theracords bunker tijdens Q-base 2015 
Factory010? Ben daar nooit echt onder de indruk geweest van het geluid. Welk(e) feest(en)?Ivey Jones wrote:HMH, Factory010, Matrixx en Outland. Helaas dat de laatste 2 genoemde dicht zijn.
Rotterdamse Rave, durf niet met zekerheid te zeggen of hun een eigen geluidsysteem hebben. Weet dat de Maassilo leeg word verhuurd aan organisatie's.PNXRMX wrote:Factory010? Ben daar nooit echt onder de indruk geweest van het geluid. Welk(e) feest(en)?Ivey Jones wrote:HMH, Factory010, Matrixx en Outland. Helaas dat de laatste 2 genoemde dicht zijn.
Met Rotterdamse Rave UK special in de Maassilo vond ik het geluid echt tegenvallen in de main zaal. Zou kunnen dat ze voor Factory010 iets beters geregeld hadden.
Oef, dit!! Ziggodome is ook altijd top (gvd wat een heerlijk geluid op qapital)RomanAnthony wrote:Beste geluid dat ik tot nu toe heb gehoord was in de Theracords bunker tijdens Q-base 2015
ik vind het geluid soms ook erg tegen vallen in de Maassilo, met name ook in op de main. RR in de Factory010 zijn de keren dat ik ben geweest erg goed bevallen qua geluid.PNXRMX wrote:Met Rotterdamse Rave UK special in de Maassilo vond ik het geluid echt tegenvallen in de main zaal. Zou kunnen dat ze voor Factory010 iets beters geregeld hadden.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden 
Volgend jaar waarschijnlijkphoenix wrote:Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Niets bekend dus, helaas. Waardeloos release beleid dat ze daar hebben zeg! Heb ook al intens lang moeten wachten op Be Here Now....Nuracore wrote:Volgend jaar waarschijnlijkphoenix wrote:Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden
Weet iemand wanneer meestal de line-up van Q-Base wordt bekend gemaakt?
Voor het feestJonas wrote:Weet iemand wanneer meestal de line-up van Q-Base wordt bekend gemaakt?
Voorgaande jaren op:
25 mei 2016
15 juni 2015
10 juni 2014
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 22 days ago
Iemand die wat meer weet van Atmozfears? Heb afgelopen zaterdag veel nieuwe muziek gehoord van hem, maar hij is al een tijdje rustig op facebook etc. 
Misschien, heel misschien is ie dan gewoon druk met muziek maken in plaats van op FB te zittenUniforce wrote:Iemand die wat meer weet van Atmozfears? Heb afgelopen zaterdag veel nieuwe muziek gehoord van hem, maar hij is al een tijdje rustig op facebook etc.
Of wellicht even wat minder media aandacht na het conflict. Mogelijk icm het produceren van veel nieuwe muziek voor de zomer ja.
Ja ik zit namelijk op die blademasterz releases te wachtenphoenix wrote:Niets bekend dus, helaas. Waardeloos release beleid dat ze daar hebben zeg! Heb ook al intens lang moeten wachten op Be Here Now....Nuracore wrote:Volgend jaar waarschijnlijkphoenix wrote:Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden
Weet iemand waarom in Art Of Yellow Minute Creation (Wildstylez Mashup), Art Of Creation op 152 BPM is en Yellow Minute in het tweede 'deel' vervolgens op 155 BPM? Hoe zouden jullie dit oplossen met mixen, zogauw Yellow Minute begint snel 3 BPM vertragen of de volgende track gewoon op 155 BPM inmixen en op dat tempo je mix vervolgen? Ik pitch meestal namelijk geleidelijk vanaf 152/153 BPM naar +- 155 (mainstream) of 158 (raw), maar dan echt om de paar tracks 1 BPM sneller gaan ipv gelijk een stap van 3 te maken.
Gewoon in de eerstvolgende break weer teruggooien naar 153 waar dat soort hardstyle op hoort.
Denk dat die track gewoon op 155 BPM geproduceerd is dus dan zal het op een lager BPM denk ik niet mooi klinken. Ditzelfde probleem ga je nu krijgen als je die Phuture Noize platen wil inmixen terwijl je eigenlijk nog niet op 155 BPM wil draaien. Eigenlijk heb je gewoon pech dan en moet je naar 155, vind ik tenminsteTiMOTHYb wrote:Gewoon in de eerstvolgende break weer teruggooien naar 153 waar dat soort hardstyle op hoort.
@Fuzzy het ligt natuurlijk aan de track en hoe ie klinkt op 155 BPM, maar ik zou denk ik zelf de volgende track op 155 BPM inmixen en hem dan gelijk weer terugschuiven naar 153 of wat je ook wilt, mits die met een break begint. Als er gelijk een midintro achteraan komt zal het wel wat vreemd klinken als je hem weer terug schakelt dus dan zou ik idd op 155 doorgaan.
Ja oh my god dit bedoelde ik toch ventPommer wrote: @Fuzzy het ligt natuurlijk aan de track en hoe ie klinkt op 155 BPM, maar ik zou denk ik zelf de volgende track op 155 BPM inmixen en hem dan gelijk weer terugschuiven naar 153 of wat je ook wilt, mits die met een break begint. Als er gelijk een midintro achteraan komt zal het wel wat vreemd klinken als je hem weer terug schakelt dus dan zou ik idd op 155 doorgaan.