Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Exterkate schreef:
Heeft iemand een website waar, één, je bestanden (tot maximaal 400mb) kunt uploaden, twee, dat ze ook voor altijd blijven staan en, drie, dat je d.m.v. een link dat bestand downloadbaar kunt maken voor iedereen?


Rapidgator, is wel betaald volgens mij om onbeperkt te kunnen uploaden.


Maar wel achterlijk traag. Gewoon mega.cz gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je niet ergens een gratis dienst kan vinden die bestanden voor altijd bewaard. Veel worden gewoon na 30 dagen inactief verwijderd.

Filedropper en upload.io zijn wel goede gratis variante die tot 5gb uploaden per keer gaan maar ook na 30 dagen verwijderd worden.

Anders gewoon cloud diensten gebruiken of betalen voor diensten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op het moment een Rapidgator account. Het kost niet veel en je kunt er enorm veel mee downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dropbox / Google Drive / etc. werken goed, maar dan zit er wel een max. aan het aantal downloads voordat het tijdelijk wordt uitgeschakeld. Blijft wel voor altijd staan (zolang het bestand in je Dropbox zit) en is voor de meeste normale toepassingen prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 04:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zijn Physika setjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hoe zijn Physika setjes?


Beetje laat mee onnie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
TSFH schreef:
Hoe zijn Physika setjes?


Beetje laat mee onnie. :P


Hoezo haha? Omdat ik dit bericht in de nacht postte ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hoezo haha? Omdat ik dit bericht in de nacht postte ofzo? :P


Kwam op mij over alsof je op een feest was, en je nog afvroeg of het de moeite waard was om nog bij Physika te gaan kijken zoiets. :P

Kan natuurlijk ook dat ik ernaast zit gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
TSFH schreef:
Hoezo haha? Omdat ik dit bericht in de nacht postte ofzo? :P


Kwam op mij over alsof je op een feest was, en je nog afvroeg of het de moeite waard was om nog bij Physika te gaan kijken zoiets. :P

Kan natuurlijk ook dat ik ernaast zit gr.


Haha nee. Hoorde van een maat gisteren wel dat Physika een lekker setje had, maar had hier wel eens gelezen dat hij erg tegenviel, dus was gewoon benieuwd naar de ervaringen van mensen over zijn setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O & Heady collab? weet dat het de vorige keer er niet van kwam omdat nouja, uit de scene enzo maar nu misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxxer

Ik ben op zoek naar een artikel van een verwarde man die na een festival uren lang op het dak van een huis heeft gezeten. Heb overal gezocht maar kan hem niet weer vinden helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Ik ben op zoek naar een artikel van een verwarde man die na een festival uren lang op het dak van een huis heeft gezeten. Heb overal gezocht maar kan hem niet weer vinden helaas :(

Die man die met dakpannen ging gooien was dat toch? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Ik ben op zoek naar een artikel van een verwarde man die na een festival uren lang op het dak van een huis heeft gezeten. Heb overal gezocht maar kan hem niet weer vinden helaas :(


Deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Moeraskat schreef:
Ik ben op zoek naar een artikel van een verwarde man die na een festival uren lang op het dak van een huis heeft gezeten. Heb overal gezocht maar kan hem niet weer vinden helaas :(


Deze?

Hahahahahaha Jezus wat een verhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 00:35 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Moeraskat schreef:
Ik ben op zoek naar een artikel van een verwarde man die na een festival uren lang op het dak van een huis heeft gezeten. Heb overal gezocht maar kan hem niet weer vinden helaas :(


Deze?

Yesss Thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat afgelopen nacht naar Hardwell op Ultra te kijken en het viel mij op dat vocalen van nummers achterop de schermen te zien waren. Ik weet dat dit wel vaker gebeurd op grote feesten maar in het verleden duidde zit vaak op een pre-mixed set. Echter zag ik op de livestream Hardwell gewoon platen selecteren op z'n CDJ en daadwerkelijk mixen.

Is de techniek tegenwoordig al zover dat de visuals automatisch worden afgestemd op de bepaalde toonhoogten/frequenties van de track en misschien wel aan de waveform van de vooraf afgeleverde track? Of is het toch nog steeds zo het geval dat het gewoon pre-mixed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermoed dat de tracklists van te voren al samengesteld zijn en dat de "VJ's" (als je die zo mag noemen in dit geval) van te voren al de juiste visuals (in dit geval de tekst) klaar maken. In feite is het dan gewoon handmatig het goede bestand selecteren als je een track hoort. Kennis van tracks is dan wel vereist maar in principe is het wel mogelijk om voor elke set te doen als je genoeg man inhuurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar vaak herkent zo'n VJ een track pas na enkele seconden lijkt mij. Het lijkt me sterk dat hij dan nog handmatig de tekst precies gelijk moet leggen met het geluid. De kans is groot dat dit niet snel genoeg gaat en dan zijn de vocalen al begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me dat de CDJ's doorsturen welke track er geselecteerd wordt zodat de visual al klaargezet kan worden. Als je een beetje kennis hebt van de muziek weet je ook wel hoe zo'n track in elkaar zit en wanneer je bepaalde vocals kan verwachten. Het zou me ook niks verbazen als ze met een soort cue points werken die, als een track op een bepaald punt zit, de visual activeert.

Edit:

Citaat:
“We have a time code system which we developed for Armin in which he can play any track he wants and with certain tracks we have visuals that run in sync with the music,” explains Ruijgers, who has also worked with Swedish House Mafia and Afrojack. “For a couple of tracks we made special visuals, and whenever he plays one of those the visuals run so you can see the lyrics or the vocal artist on the screen.”


https://www.forbes.com/sites/natalierob ... suals/amp/

Dit zal zo vast ook kunnen werken met andere DJs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste zal het dan wel zijn inderdaad, zeker op zo'n groot event als Ultra kun je dat wel verwachten. Leuk om te lezen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat ooit gelezen in een interview met RR. De DJ levert van tevoren lyrics aan. De CDJ's lezen de waveforms van de tracks en herkennen om welke track het gaat. Dan worden de bijbehorende lyrics (of andere visuals) automatisch geprojecteerd op de schermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit hebben ze ook gedaan op Masters of Hardcore aan het begin van de avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even iemand in het gezocht toppa te helpen:

Citaat:
Omschrijving:
Omdat ik een verzamelaar ben van muntjes van alle feesten waar ik ben geweest ben ik op zoek naar 1 of 2 x het muntje van thrillogy 2013. Ik kwam er laatst achter dat ik deze kwijt ben geraakt en wil er graag weer 1 of 2 toevoegen aan mijn verzameling. Zijn er hier mensen die ook munten sparen en er miss wat over hebben?


Hier wordt het meer gelezen denk ik
Vorige  1 ... 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen