Tja dan was ie zoiezo geblokkeerd als je em erop gezet had.Atraxisz wrote:nope niet legaal.. maar aan de nummers had je wel gemerkt dat het illegaal was
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
-
THardtraxx Addict
- last seen Dec 2025
Als je je mix hier op de site wil zetten wel ja.Atraxisz wrote:Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
Krijg ik misschien ook nog wat tipsTimothy21 wrote:Als je je mix hier op de site wil zetten wel ja.Atraxisz wrote:Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
-
THardtraxx Addict
- last seen Dec 2025
Als et goed is wel jaAtraxisz wrote:Krijg ik misschien ook nog wat tipsTimothy21 wrote:Als je je mix hier op de site wil zetten wel ja.Atraxisz wrote:Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
Als je serieus wil gaan draaien zal je toch echt nummers moeten gaan kopen ook als je geen feesten doet. Zie het gwn zo je support de artiesten en je hebt altijd goede kwaliteit en het mixed gwn zoveel beter dan al die pre mixed rotzooi van albums 
Ik weet het, ik weet het! Maar zoveel verdien ik nu ook niet om al die goeie tracks zelf te gaan betalen.SoundTunerZ wrote:Als je serieus wil gaan draaien zal je toch echt nummers moeten gaan kopen ook als je geen feesten doet. Zie het gwn zo je support de artiesten en je hebt altijd goede kwaliteit en het mixed gwn zoveel beter dan al die pre mixed rotzooi van albums
Kheb wel een paar t-shirten en albums gekocht
Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.SoundTunerZ wrote:Zie het gwn zo je support de artiesten
Nou dat is ook niet altijd zo. Ik heb namelijk een keer met een gekochte tracks gehad dat ie gemixed was en op het eind van de track was er heel mislukt een stuk aan vast geplakt zodat het mssn nog klonk. Dat vond ik behoorlijk waardeloos, maar dat komt ook mssn 1 op de 100 keer voor.PNXRMX wrote:Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.SoundTunerZ wrote:Zie het gwn zo je support de artiesten
Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denkSoundTunerZ wrote:Nou dat is ook niet altijd zo. Ik heb namelijk een keer met een gekochte tracks gehad dat ie gemixed was en op het eind van de track was er heel mislukt een stuk aan vast geplakt zodat het mssn nog klonk. Dat vond ik behoorlijk waardeloos, maar dat komt ook mssn 1 op de 100 keer voor.PNXRMX wrote:Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.SoundTunerZ wrote:Zie het gwn zo je support de artiesten
Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .PNXRMX wrote: Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk
Je moet ook even goed kijken naar de lengte van de track en van welke vinyl/CD hij komt. Dat lijkt me een beginpuntje..SoundTunerZ wrote:Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .PNXRMX wrote: Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk
Welke track had je gekocht?
Eh ik geloof dat het dust in your eyes was van crypsis. Maar de lengte was gwn 6 min ofzo en hij kwam van statement of intent en daar staan de unmixed versies ook op. Dus ik kon dr verder eigenlijk niet aan zien dat ie zo wasKhadber wrote:Je moet ook even goed kijken naar de lengte van de track en van welke vinyl/CD hij komt. Dat lijkt me een beginpuntje..SoundTunerZ wrote:Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .PNXRMX wrote: Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk
Welke track had je gekocht?
Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijnKhadber wrote:Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Heb je geprobeerd om gewoon het bestand opnieuw te downloaden? Misschien is er tijdens de download wat misgegaan.SoundTunerZ wrote:Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijnKhadber wrote:Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Niet door gegaan door een onbekende reden.johnlienden wrote:Hardstyle sessions van gister: iemand meer info?
Dat denk ik niet want op het eind is heel duidelijk tuatura te horen. Denk niet dat het wat uitmaakt maar ik kan het wellicht proberenPNXRMX wrote:Heb je geprobeerd om gewoon het bestand opnieuw te downloaden? Misschien is er tijdens de download wat misgegaan.SoundTunerZ wrote:Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijnKhadber wrote:Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Isaac's Podcast. 1e Zondag van de maandNoiseHunterZ wrote:hardstyle sessions?
Zijn hier nog mensen die zaterdag naar moh gaan ?
Ik wouw het wel, maar uit eindelijk zit het toch niet in de planningSoundTunerZ wrote:Zijn hier nog mensen die zaterdag naar moh gaan ?
En eigenlijk is het ook maar even beter om niet naar een feestje te gaan
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?
Audacity werkt het makkelijkste vind ik zelf en nog belangrijker.. Het is gratis!Just4Music wrote:Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?
-
MHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Ik gebruik daarvoor mp3gain (ook gratisJust4Music wrote:Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?