Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 555  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:59 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
nope niet legaal.. maar aan de nummers had je wel gemerkt dat het illegaal was

Tja dan was ie zoiezo geblokkeerd als je em erop gezet had.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2009 19:02 

Hardtraxx Addict

Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
Bericht Geplaatst op 31 okt 2009 19:03 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel

Als je je mix hier op de site wil zetten wel ja.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2009 19:06 

Hardtraxx Addict

Timothy21 schreef:
Atraxisz schreef:

Krijg ik misschien ook nog wat tips :D
Bericht Geplaatst op 31 okt 2009 19:10 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
Timothy21 schreef:
Atraxisz schreef:

Krijg ik misschien ook nog wat tips :D

Als et goed is wel ja
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 14:40 

Hardtraxx Addict

Als je serieus wil gaan draaien zal je toch echt nummers moeten gaan kopen ook als je geen feesten doet. Zie het gwn zo je support de artiesten en je hebt altijd goede kwaliteit en het mixed gwn zoveel beter dan al die pre mixed rotzooi van albums ;)
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 14:59 

Hardtraxx Addict

SoundTunerZ schreef:
Als je serieus wil gaan draaien zal je toch echt nummers moeten gaan kopen ook als je geen feesten doet. Zie het gwn zo je support de artiesten en je hebt altijd goede kwaliteit en het mixed gwn zoveel beter dan al die pre mixed rotzooi van albums ;)

Ik weet het, ik weet het! Maar zoveel verdien ik nu ook niet om al die goeie tracks zelf te gaan betalen.
Kheb wel een paar t-shirten en albums gekocht
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 22:21 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Zie het gwn zo je support de artiesten

Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 01:25 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
SoundTunerZ schreef:

Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.

Nou dat is ook niet altijd zo. Ik heb namelijk een keer met een gekochte tracks gehad dat ie gemixed was en op het eind van de track was er heel mislukt een stuk aan vast geplakt zodat het mssn nog klonk. Dat vond ik behoorlijk waardeloos, maar dat komt ook mssn 1 op de 100 keer voor.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 01:38 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
PNXRMX schreef:
SoundTunerZ schreef:

Nou dat is ook niet altijd zo. Ik heb namelijk een keer met een gekochte tracks gehad dat ie gemixed was en op het eind van de track was er heel mislukt een stuk aan vast geplakt zodat het mssn nog klonk. Dat vond ik behoorlijk waardeloos, maar dat komt ook mssn 1 op de 100 keer voor.

Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk ;)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 01:58 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:

Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 09:51 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
PNXRMX schreef:

Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .

Je moet ook even goed kijken naar de lengte van de track en van welke vinyl/CD hij komt. Dat lijkt me een beginpuntje..

Welke track had je gekocht?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 10:09 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
PNXRMX schreef:

Je moet ook even goed kijken naar de lengte van de track en van welke vinyl/CD hij komt. Dat lijkt me een beginpuntje..

Welke track had je gekocht?

Eh ik geloof dat het dust in your eyes was van crypsis. Maar de lengte was gwn 6 min ofzo en hij kwam van statement of intent en daar staan de unmixed versies ook op. Dus ik kon dr verder eigenlijk niet aan zien dat ie zo was ;)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 10:13 

Hardtraxx Veteran

Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 10:20 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.

Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijn ;)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 11:11 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:

Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijn ;)

Heb je geprobeerd om gewoon het bestand opnieuw te downloaden? Misschien is er tijdens de download wat misgegaan.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 11:34 

Hardtraxx Veteran

johnlienden schreef:
Hardstyle sessions van gister: iemand meer info?

Niet door gegaan door een onbekende reden.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 11:44 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:

Heb je geprobeerd om gewoon het bestand opnieuw te downloaden? Misschien is er tijdens de download wat misgegaan.

Dat denk ik niet want op het eind is heel duidelijk tuatura te horen. Denk niet dat het wat uitmaakt maar ik kan het wellicht proberen ;)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 18:05 

Hardtraxx Veteran

hardstyle sessions?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 18:06 

Hardtraxx Veteran

NoiseHunterZ schreef:
hardstyle sessions?

Isaac's Podcast. 1e Zondag van de maand ;).
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 23:59 

Hardtraxx Addict

Zijn hier nog mensen die zaterdag naar moh gaan ?
Bericht Geplaatst op 03 nov 2009 00:06 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Zijn hier nog mensen die zaterdag naar moh gaan ?

Ik wouw het wel, maar uit eindelijk zit het toch niet in de planning
En eigenlijk is het ook maar even beter om niet naar een feestje te gaan :P
Bericht Geplaatst op 03 nov 2009 17:25 

Hardtraxx Elite

Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?
Bericht Geplaatst op 03 nov 2009 17:30 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?

Audacity werkt het makkelijkste vind ik zelf en nog belangrijker.. Het is gratis!
Bericht Geplaatst op 04 nov 2009 10:47 

Hardtraxxer

Just4Music schreef:

Ik gebruik daarvoor mp3gain (ook gratis ;)) Werkt erg gemakkelijk.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen