T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Atraxisz wrote:nope niet legaal.. maar aan de nummers had je wel gemerkt dat het illegaal was
Tja dan was ie zoiezo geblokkeerd als je em erop gezet had.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Atraxisz wrote:Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
Als je je mix hier op de site wil zetten wel ja.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Timothy21 wrote:
Atraxisz wrote:Of ik moet de nummers nu nog gaan kopen.. Zijn ook maar 5 nummers dus misschien doe ik dat wel
Krijg ik misschien ook nog wat tips :D
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Atraxisz wrote:
Timothy21 wrote:
Krijg ik misschien ook nog wat tips :D
Als et goed is wel ja
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Als je serieus wil gaan draaien zal je toch echt nummers moeten gaan kopen ook als je geen feesten doet. Zie het gwn zo je support de artiesten en je hebt altijd goede kwaliteit en het mixed gwn zoveel beter dan al die pre mixed rotzooi van albums ;)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
SoundTunerZ wrote:Als je serieus wil gaan draaien zal je toch echt nummers moeten gaan kopen ook als je geen feesten doet. Zie het gwn zo je support de artiesten en je hebt altijd goede kwaliteit en het mixed gwn zoveel beter dan al die pre mixed rotzooi van albums ;)
Ik weet het, ik weet het! Maar zoveel verdien ik nu ook niet om al die goeie tracks zelf te gaan betalen.
Kheb wel een paar t-shirten en albums gekocht
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
SoundTunerZ wrote:Zie het gwn zo je support de artiesten
Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
PNXRMX wrote:
Dit is eigenlijk het enige echte voordeel aan kopen. Je weet ook precies wat je krijgt, ipv alles te moeten checken op kwaliteit etc. Over het algemeen is alles wat te koop is (sowieso nieuwe web-releases), ook illegaal te downloaden in dezelfde kwaliteit (althans, in 320kbps, meestal niet in wave), dus dat argument gaat eigenlijk niet op.
Nou dat is ook niet altijd zo. Ik heb namelijk een keer met een gekochte tracks gehad dat ie gemixed was en op het eind van de track was er heel mislukt een stuk aan vast geplakt zodat het mssn nog klonk. Dat vond ik behoorlijk waardeloos, maar dat komt ook mssn 1 op de 100 keer voor.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
SoundTunerZ wrote:
PNXRMX wrote:
Nou dat is ook niet altijd zo. Ik heb namelijk een keer met een gekochte tracks gehad dat ie gemixed was en op het eind van de track was er heel mislukt een stuk aan vast geplakt zodat het mssn nog klonk. Dat vond ik behoorlijk waardeloos, maar dat komt ook mssn 1 op de 100 keer voor.
Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk ;)
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
PNXRMX wrote: Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk ;)
Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
SoundTunerZ wrote:
PNXRMX wrote: Da's wel heel vreemd. Zal ook niet eens 1 op de 100 keer voorkomen denk ;)
Was op dancetunes dus ik vond het ook behoorlijk vreemd. Is vrij recentelijk gebeurd dus ik ga ze dr nog een mailtje sturen dat ik de goede versie wil .
Je moet ook even goed kijken naar de lengte van de track en van welke vinyl/CD hij komt. Dat lijkt me een beginpuntje..

Welke track had je gekocht?
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Khadber wrote:
SoundTunerZ wrote:
Je moet ook even goed kijken naar de lengte van de track en van welke vinyl/CD hij komt. Dat lijkt me een beginpuntje..

Welke track had je gekocht?
Eh ik geloof dat het dust in your eyes was van crypsis. Maar de lengte was gwn 6 min ofzo en hij kwam van statement of intent en daar staan de unmixed versies ook op. Dus ik kon dr verder eigenlijk niet aan zien dat ie zo was ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Khadber wrote:Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijn ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
SoundTunerZ wrote:
Khadber wrote:Dat is vreemd, want de mix is album-only zover ik weet.. Heb je al contact opgenomen met Dance-Tunes? Mijn ervaring met die support daar is supergoed dus dan loopt het denk ik wel goed. Gewoon rustig uitleggen wat er aan de hand is en dan is er niets mis.
Moet ze nog ff mailen maar gaat wel goed komen denk ik. Ben over het algemeen goed te spreken over dancetunes dus verwacht idd dat dit niet zon probleem zal zijn ;)
Heb je geprobeerd om gewoon het bestand opnieuw te downloaden? Misschien is er tijdens de download wat misgegaan.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
johnlienden wrote:Hardstyle sessions van gister: iemand meer info?
Niet door gegaan door een onbekende reden.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
PNXRMX wrote:
SoundTunerZ wrote:
Heb je geprobeerd om gewoon het bestand opnieuw te downloaden? Misschien is er tijdens de download wat misgegaan.
Dat denk ik niet want op het eind is heel duidelijk tuatura te horen. Denk niet dat het wat uitmaakt maar ik kan het wellicht proberen ;)
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
hardstyle sessions?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
NoiseHunterZ wrote:hardstyle sessions?
Isaac's Podcast. 1e Zondag van de maand ;).
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Zijn hier nog mensen die zaterdag naar moh gaan ?
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
SoundTunerZ wrote:Zijn hier nog mensen die zaterdag naar moh gaan ?
Ik wouw het wel, maar uit eindelijk zit het toch niet in de planning
En eigenlijk is het ook maar even beter om niet naar een feestje te gaan :P
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Just4Music wrote:Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?
Audacity werkt het makkelijkste vind ik zelf en nog belangrijker.. Het is gratis!
M
Hardtraxxer
88 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Just4Music wrote:Ik weet dat het al een x gevraagd is maar met welk programma kun je het volume van tracks gelijk stellen?
Ik gebruik daarvoor mp3gain (ook gratis ;)) Werkt erg gemakkelijk.