1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Khadber wrote:
The Hardstyler-1994 wrote:hoe komt het dat Bioweapon op fear fm komt
nl hier: http://harder.fear.fm/news/153/FearFM-H ... mes-are-in
Gewoon gevraagd.. ;) Maar dan moet je wel een bekend station zijn etc.. Meesten gaan niet zomaar een showtje op de radio geven.
nee je verstaat het anders
eigenlijk vroeg ik
hoe kunnen ze nu bioweapon naar nederland laten komen of is dat gwn van in AU
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
The Hardstyler-1994 wrote:
Khadber wrote:
Gewoon gevraagd.. ;) Maar dan moet je wel een bekend station zijn etc.. Meesten gaan niet zomaar een showtje op de radio geven.
eigenlijk vroeg ik
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
The Hardstyler-1994 wrote:
Khadber wrote:
eigenlijk vroeg ik
bioweapon draait of vanaf huis of hij heb gewoon een voorgemixt setje opgestuurd denk ik... lijkt me stug dat ze hem ff naar nederland laten vliegen voor een setje op fear fm..
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
dus voor wat betere zo'n 2000 euro,, ik was gewoon ff aan het bereken hoeveel een evenement aan drank moet verkopen om winst te maken -.-[/quote]

Haha ok :P Ja nou ja als je een feest geeft komt daar behoorlijk wat bij kijken. Maar ga je dan wat houden of doe je t gwn voor de lol?
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Ik was laatst ff op computer aan het kijken tussen mijn setjes en toen kwam ik Tomek in de mix ofzo tegen en die maakte toen per maand een mix, gebeurt dat nu nog?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Martin wrote:Ik was laatst ff op computer aan het kijken tussen mijn setjes en toen kwam ik Tomek in de mix ofzo tegen en die maakte toen per maand een mix, gebeurt dat nu nog?
Het klopte dat er vroeger in het begin setjes van hem hier stonden! Maar ik geloof dat hij er mee gestopt was
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ben niet heeeel erg thuis in productietermen maar wat is een midintro. 2e intro toch?
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Martin wrote:Ik was laatst ff op computer aan het kijken tussen mijn setjes en toen kwam ik Tomek in de mix ofzo tegen en die maakte toen per maand een mix, gebeurt dat nu nog?
lol was vanmiddag ook nog een setje aan het luisteren van hem :P Vond altijd dat hij wel lekkere setjes maakte. Jammer dat hij gestopt is dan
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Die bundel van de week op hardstyle.com word ook niet per week geupdate ofwel dan ?
volgens mij staat deze er nu al langer dan een week.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
freddyadu8 wrote:Die bundel van de week op hardstyle.com word ook niet per week geupdate ofwel dan ?
volgens mij staat deze er nu al langer dan een week.
Tja, als het Bundle Of The Week heet ga ik daar wel vanuit ja.. Maar zo te zien gebeurt er niet echt veel mee nee.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Weet iemand of de top 40 November morgen wordt uitgezonden?
T
Donateur
3777 posts member since 2009
oostzaner wrote:Weet iemand of de top 40 November morgen wordt uitgezonden?
nee oktober. staat op hun site
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
dutchhunters wrote:
dat wordt dus een week wachten. :(
T
Donateur
3777 posts member since 2009
oostzaner wrote:
dutchhunters wrote:
dat wordt dus een week wachten. :(
ff een vraag van mij. wordt hij wel eens in een andere maand uitgezonden dan? omdat het morgen de 31e is??
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
dutchhunters wrote:
ff een vraag van mij. wordt hij wel eens in een andere maand uitgezonden dan? omdat het morgen de 31e is??

31e valt gwn onder deze maand.. k snap die vraag niet helemaal :P
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Mijn vraag: Als 1 van jullie een setje maakt, maken jullie dan eerst een test mix en als het goed klinkt dan zet je hem online of kun je elk nummer zo aan mekaar mixen? Want ik ben ook begonnen met mixen met mijn Hercules dj console Mk2, maar het klinkt nog niet echt goed bij elk nummer..
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Atraxisz wrote:Mijn vraag: Als 1 van jullie een setje maakt, maken jullie dan eerst een test mix en als het goed klinkt dan zet je hem online of kun je elk nummer zo aan mekaar mixen? Want ik ben ook begonnen met mixen met mijn Hercules dj console Mk2, maar het klinkt nog niet echt goed bij elk nummer..
Gwn kwestie van oefenen. Toen ik net begon met draaien producede ik al wel maar met het draaien leer je veel meer van hoe een track zich opbouwt. Ik vind dan altijd gwn dat je daar gevoel voor moet krijgen, veel oefenen en vaak falen :P Weet eigenlijk ook niet hoe ik t heb geleerd op een gegeven moment ging het gwn goed :P
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
SoundTunerZ wrote:
Atraxisz wrote:Mijn vraag: Als 1 van jullie een setje maakt, maken jullie dan eerst een test mix en als het goed klinkt dan zet je hem online of kun je elk nummer zo aan mekaar mixen? Want ik ben ook begonnen met mixen met mijn Hercules dj console Mk2, maar het klinkt nog niet echt goed bij elk nummer..
Gwn kwestie van oefenen. Toen ik net begon met draaien producede ik al wel maar met het draaien leer je veel meer van hoe een track zich opbouwt. Ik vind dan altijd gwn dat je daar gevoel voor moet krijgen, veel oefenen en vaak falen :P Weet eigenlijk ook niet hoe ik t heb geleerd op een gegeven moment ging het gwn goed :P
inderdaad, na drie jaar kloten zach ik opeens het licht ofzow en nu kan ik heerlijk kloten :P
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Weet iemand waar ik die banners kan vinden van alle DJ's :thumbsup: ?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
op google
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Als je hem aardig gelukt vind (dus een keer terug luisteren), dan online zetten ;)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Timmer wrote:
Als je hem aardig gelukt vind (dus een keer terug luisteren), dan online zetten ;)
Ja ik vind hem wel aardig, maar alle nummers zijn gedownload..
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Atraxisz wrote:
Timmer wrote:
Ja ik vind hem wel aardig, maar alle nummers zijn gedownload..
humm,, tja, dat ligt anders. Had je er niet bij moeten zeggen :D
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Hangt ervanaf waar ze zijn gedownload natuurlijk....maar aan de manier waarop hij het zegt zal dat vast niet legaal zijn :)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
nope niet legaal.. maar aan de nummers had je wel gemerkt dat het illegaal was