Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 22:11 

Donateur

Khadber schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
hoe komt het dat Bioweapon op fear fm komt
nl hier: http://harder.fear.fm/news/153/FearFM-Halloween-2009-First-names-are-in

Gewoon gevraagd.. ;) Maar dan moet je wel een bekend station zijn etc.. Meesten gaan niet zomaar een showtje op de radio geven.

nee je verstaat het anders
eigenlijk vroeg ik
hoe kunnen ze nu bioweapon naar nederland laten komen of is dat gwn van in AU
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 22:15 

Donateur

Khadber schreef:
nl hier: http://harder.fear.fm/news/153/FearFM-Halloween-2009-First-names-are-in

Gewoon gevraagd.. ;) Maar dan moet je wel een bekend station zijn etc.. Meesten gaan niet zomaar een showtje op de radio geven.

eigenlijk vroeg ik

Hoogstwaarschijnlijk wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 22:47 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

eigenlijk vroeg ik

bioweapon draait of vanaf huis of hij heb gewoon een voorgemixt setje opgestuurd denk ik... lijkt me stug dat ze hem ff naar nederland laten vliegen voor een setje op fear fm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2009 17:35 

Hardtraxx Addict

dus voor wat betere zo'n 2000 euro,, ik was gewoon ff aan het bereken hoeveel een evenement aan drank moet verkopen om winst te maken -.-[/quote]

Haha ok :P Ja nou ja als je een feest geeft komt daar behoorlijk wat bij kijken. Maar ga je dan wat houden of doe je t gwn voor de lol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2009 20:47 

Hardtraxx Addict

Ik was laatst ff op computer aan het kijken tussen mijn setjes en toen kwam ik Tomek in de mix ofzo tegen en die maakte toen per maand een mix, gebeurt dat nu nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 19:33 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Ik was laatst ff op computer aan het kijken tussen mijn setjes en toen kwam ik Tomek in de mix ofzo tegen en die maakte toen per maand een mix, gebeurt dat nu nog?

Het klopte dat er vroeger in het begin setjes van hem hier stonden! Maar ik geloof dat hij er mee gestopt was
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 20:10 

Hardtraxx Veteran

Ben niet heeeel erg thuis in productietermen maar wat is een midintro. 2e intro toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 20:22 

Hardtraxx Elite

Martin schreef:

lol was vanmiddag ook nog een setje aan het luisteren van hem :P Vond altijd dat hij wel lekkere setjes maakte. Jammer dat hij gestopt is dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 12:51 

Hardtraxx Veteran

Die bundel van de week op hardstyle.com word ook niet per week geupdate ofwel dan ?
volgens mij staat deze er nu al langer dan een week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 12:53 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Die bundel van de week op hardstyle.com word ook niet per week geupdate ofwel dan ?
volgens mij staat deze er nu al langer dan een week.

Tja, als het Bundle Of The Week heet ga ik daar wel vanuit ja.. Maar zo te zien gebeurt er niet echt veel mee nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 15:41 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of de top 40 November morgen wordt uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 15:44 

Donateur

oostzaner schreef:

nee oktober. staat op hun site
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 15:47 

Hardtraxx Veteran

dutchhunters schreef:
oostzaner schreef:

dat wordt dus een week wachten. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 15:54 

Donateur

oostzaner schreef:
dutchhunters schreef:
oostzaner schreef:

dat wordt dus een week wachten. :(

ff een vraag van mij. wordt hij wel eens in een andere maand uitgezonden dan? omdat het morgen de 31e is??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 20:43 

Hardtraxx Addict

dutchhunters schreef:

ff een vraag van mij. wordt hij wel eens in een andere maand uitgezonden dan? omdat het morgen de 31e is??

31e valt gwn onder deze maand.. k snap die vraag niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 23:41 

Hardtraxx Addict

Mijn vraag: Als 1 van jullie een setje maakt, maken jullie dan eerst een test mix en als het goed klinkt dan zet je hem online of kun je elk nummer zo aan mekaar mixen? Want ik ben ook begonnen met mixen met mijn Hercules dj console Mk2, maar het klinkt nog niet echt goed bij elk nummer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 23:49 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
Mijn vraag: Als 1 van jullie een setje maakt, maken jullie dan eerst een test mix en als het goed klinkt dan zet je hem online of kun je elk nummer zo aan mekaar mixen? Want ik ben ook begonnen met mixen met mijn Hercules dj console Mk2, maar het klinkt nog niet echt goed bij elk nummer..

Gwn kwestie van oefenen. Toen ik net begon met draaien producede ik al wel maar met het draaien leer je veel meer van hoe een track zich opbouwt. Ik vind dan altijd gwn dat je daar gevoel voor moet krijgen, veel oefenen en vaak falen :P Weet eigenlijk ook niet hoe ik t heb geleerd op een gegeven moment ging het gwn goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 00:25 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Atraxisz schreef:

Gwn kwestie van oefenen. Toen ik net begon met draaien producede ik al wel maar met het draaien leer je veel meer van hoe een track zich opbouwt. Ik vind dan altijd gwn dat je daar gevoel voor moet krijgen, veel oefenen en vaak falen :P Weet eigenlijk ook niet hoe ik t heb geleerd op een gegeven moment ging het gwn goed :P

inderdaad, na drie jaar kloten zach ik opeens het licht ofzow en nu kan ik heerlijk kloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:16 

Hardtraxxer

Weet iemand waar ik die banners kan vinden van alle DJ's :thumbsup: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:20 

Hardtraxx Veteran

op google
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:24 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:

Als je hem aardig gelukt vind (dus een keer terug luisteren), dan online zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:41 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
Atraxisz schreef:

Als je hem aardig gelukt vind (dus een keer terug luisteren), dan online zetten ;)

Ja ik vind hem wel aardig, maar alle nummers zijn gedownload..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:42 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Timmer schreef:
Atraxisz schreef:

Ja ik vind hem wel aardig, maar alle nummers zijn gedownload..

humm,, tja, dat ligt anders. Had je er niet bij moeten zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:46 

Hardtraxx Addict

Hangt ervanaf waar ze zijn gedownload natuurlijk....maar aan de manier waarop hij het zegt zal dat vast niet legaal zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:57 

Hardtraxx Addict

nope niet legaal.. maar aan de nummers had je wel gemerkt dat het illegaal was
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen