Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 555  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 nov 2009 17:20 

Donateur

Is dit nummer 'Blade Masterz - Audio Care' eigenlijk ooit uitgekomen want ik kan hem niet op discogs vinden
Bericht Geplaatst op 04 nov 2009 17:29 

Hardtraxxer

The Hardstyler-1994 schreef:
Is dit nummer 'Blade Masterz - Audio Care' eigenlijk ooit uitgekomen want ik kan hem niet op discogs vinden

niet uigekomen
Bericht Geplaatst op 04 nov 2009 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die niet naar het 'wist je dat' topic kan?
Bericht Geplaatst op 04 nov 2009 22:41 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

jah. ;)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 12:47 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:

jup ;)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 12:51 

Hardtraxx Veteran

ik ga deze zaterdag naar masters of hardcore maar heeft er iemand een time table?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 20:23 

Hardtraxx Addict

donkeyrollers schreef:
ik ga deze zaterdag naar masters of hardcore maar heeft er iemand een time table?

Eh staat die niet op moh site?

Ik weet alleen dat predator van half 2 tot half 3 moet :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 22:06 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:
donkeyrollers schreef:

Dan weet ik hoe jij op de gastenlijst komt ;)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 22:07 

Hardtraxx Addict

Markos schreef:
SoundTunerZ schreef:
donkeyrollers schreef:

:$
Bericht Geplaatst op 06 nov 2009 13:24 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
SoundTunerZ schreef:
donkeyrollers schreef:

Haha, verraden SoundTunerZ :P Leuk toch die contacten :D Veel plezier morgen :D
Bericht Geplaatst op 06 nov 2009 21:10 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
SoundTunerZ schreef:
donkeyrollers schreef:

:D
Bericht Geplaatst op 08 nov 2009 22:01 

Hardtraxx Elite

Wat is het verschil tussen de nummers Wildmotherfuckers - B2BW (wild mix) en de (born Mix)?
Bericht Geplaatst op 08 nov 2009 22:08 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Wat is het verschil tussen de nummers Wildmotherfuckers - B2BW (wild mix) en de (born Mix)?

Waarschijnlijk een andere clap in intro ofzo, zoals wel vaker is bij die Italiaanse releases. :P
Bericht Geplaatst op 09 nov 2009 12:51 

Hardtraxx Addict

volgens mij hadden ze allebei een andere kick, maar ik zou het ook niet weten, ik luister er nooit naar :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2009 22:49 

Donateur

ik kreeg 2 x reloop rmp 1 en een numark dm 2050 aangeboden voor 500,00 euro 2e hands.
is dit een beetje een mooie prijs? ik heb totaal geen verstand wat het 2e hands zal kosten.
of zijn die rmp 1`s waardeloos??
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 01:17 

Hardtraxxer

dutchhunters schreef:
ik kreeg 2 x reloop rmp 1 en een numark dm 2050 aangeboden voor 500,00 euro 2e hands.
is dit een beetje een mooie prijs? ik heb totaal geen verstand wat het 2e hands zal kosten.

waag het niet die te kopen want ik ben al bezig onderhandelen met die gast dat is namelijk de set die ik ook wil :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 12:11 

Hardtraxx Addict

Dj rudestylez schreef:
dutchhunters schreef:

waag het niet die te kopen want ik ben al bezig onderhandelen met die gast dat is namelijk de set die ik ook wil :P

lol :D
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 13:57 

Artiest

Om eerlijk te zijn heb ik nog geen goeie reeloop cd speler in mn handen gehad. Bij alle cd spelers van reeloop gaan de knoppen snel stuk

EDIT
Newline comments:

"minpuntje is wel dat de start/pauze en de cue knop van softtouch zijn na een tijdje komt daartoch slijtage en moet je hard op de knop douwen om hem te laten reageren."

"Alleen 1 nadeel en dat is dat de CUE en PLAY/PAUSE knop van softtouch zijn, na een tijdje reageren ze niet zo goed meer."

zelf helaas bij een vriend van me ook meegemaakt. Cd speler voor reparatie geweest maar de nieuwe exact hetzelfde naar enige tijd.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 13:58 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik nog geen goeie reeloop cd speler in mn handen gehad. Bij alle cd spelers van reeloop gaan de knoppen snel stuk

Wat zou jij dan adviseren voor de mensen die net even onder het fatsoenlijke Pioneer-segment zitten (hiermee bedoel ik dus onder de CDJ200 etc).
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 14:02 

Artiest

Khadber schreef:
Nego schreef:

Wat zou jij dan adviseren voor de mensen die net even onder het fatsoenlijke Pioneer-segment zitten (hiermee bedoel ik dus onder de CDJ200 etc).

Doorsparen en toch voor het goedkoopste pioneer segment gaan (CDJ400). Verder moet de Denon DN-S700 ook goed zijn maar geen ervaringen mee dus durf ik niets over te zeggen.

Zelf heb ik 2x CDJ400
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 16:18 

Donateur

Nego schreef:
Khadber schreef:
Nego schreef:

Doorsparen en toch voor het goedkoopste pioneer segment gaan (CDJ400). Verder moet de Denon DN-S700 ook goed zijn maar geen ervaringen mee dus durf ik niets over te zeggen.

Zelf heb ik 2x CDJ400

heb toch maar de reloop`s rmp 1`s en een numark dm 2050 gekocht.
dus zullen straks wel setje van mij gepost worden :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 19:45 

Hardtraxxer

aah hoop niet dat het de set is die ik ook wou want die stond op 450 euro op dit moment
als dat wel is naait die gast me behoorlijk. heb je de set in zeist gekocht want dan weet ik genoeg krijg naamelijk ook geen reacties van die gast meer
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 19:48 

Hardtraxx Veteran

lol, zowat iedereen op dit forum heeft reloop rmp's :D
Bericht Geplaatst op 11 nov 2009 23:02 

Donateur

_dp_ schreef:
lol, zowat iedereen op dit forum heeft reloop rmp's :D

Ik heb ze ook :loving:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2009 11:43 

Donateur

Dj rudestylez schreef:
aah hoop niet dat het de set is die ik ook wou want die stond op 450 euro op dit moment
als dat wel is naait die gast me behoorlijk. heb je de set in zeist gekocht want dan weet ik genoeg krijg naamelijk ook geen reacties van die gast meer

klopt zeist. floor is z`n naam.
uiteindelijk voor 400,00 euro gekocht
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen