Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de house of Marley oortjes zelf heel fijn. Heb er toen 22 euro voor betaald. En zitten mij heel goed, een van de weinige waar ik geen pijn van aan mijn oren krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gelukt. Heb fijne JBL oortjes gehaald voor 19,00!
Bedankt voor de reactie's guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 20:11 
 
Hardtraxxer

Is er iemand die meer kan vertellen over deze plaat? Door wie is dit gemaakt, werd dit destijds opgepikt in de scene, of was het juist een nietszeggende release? Het lijkt relatief exclusief door de kleine oplage maar dat zegt op zich natuurlijk nog niets. Ik kan als enige info vinden dat ie door Luna is gedraaid om Qlimax 2006.

https://www.discogs.com/CTU-Hardstyle-R ... ase/895890

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 23:13 
 

Doet me denken aan seismic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Heeft iemand een website waar, één, je bestanden (tot maximaal 400mb) kunt uploaden, twee, dat ze ook voor altijd blijven staan en, drie, dat je d.m.v. een link dat bestand downloadbaar kunt maken voor iedereen?


Voor grote bestanden gebruik ik vaan OneDrive, Dropbox of Google Drive. Hiermee kun je ook een link generen die je dan kunt delen met anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 11:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
MelvinFR schreef:
Voor grote bestanden gebruik ik vaan OneDrive, Dropbox of Google Drive. Hiermee kun je ook een link generen die je dan kunt delen met anderen.


Maar dan moeten de mensen die het bestand willen downloaden ook een OneDrive/Dropbox/Google Drive-account hebben toch? Ik zoek eigenlijk een website waar ik een link kan genereren dat als men op de download link klinkt, dat het bestand automatisch wordt gedownload. Geen idee of dit mogelijk is überhaupt?


Mega?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 12:04 
 

Exterkate schreef:
MelvinFR schreef:
Voor grote bestanden gebruik ik vaan OneDrive, Dropbox of Google Drive. Hiermee kun je ook een link generen die je dan kunt delen met anderen.


Maar dan moeten de mensen die het bestand willen downloaden ook een OneDrive/Dropbox/Google Drive-account hebben toch? Ik zoek eigenlijk een website waar ik een link kan genereren dat als men op de download link klinkt, dat het bestand automatisch wordt gedownload. Geen idee of dit mogelijk is überhaupt?

nee account is niet nodig geloof ik, als ze de link hebben kunnen ze het gewoon downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 13:35 
 
Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
Is er iemand die meer kan vertellen over deze plaat? Door wie is dit gemaakt, werd dit destijds opgepikt in de scene, of was het juist een nietszeggende release? Het lijkt relatief exclusief door de kleine oplage maar dat zegt op zich natuurlijk nog niets. Ik kan als enige info vinden dat ie door Luna is gedraaid om Qlimax 2006.

https://www.discogs.com/CTU-Hardstyle-R ... ase/895890



Naar mijn weten is deze gemaakt door Trilok & Chiren. Werd volgens mij niet heel erg opgepakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Requiem heeft 3 nieuwe tracks gedraaid op XQ Ran-D (Deep Affection, een bootleg van Like A G6 en You And I), en ik kan nergens rips vinden waar/hoe ik ook zoek, terwijl ik wel op sommige plekken reacties lees over de tracks (met name Like A G6 bootleg). Is ie dan echt al meerdere keren gedraaid op feesten maar nergens een ripje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 09:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Requiem heeft 3 nieuwe tracks gedraaid op XQ Ran-D (Deep Affection, een bootleg van Like A G6 en You And I), en ik kan nergens rips vinden waar/hoe ik ook zoek, terwijl ik wel op sommige plekken reacties lees over de tracks (met name Like A G6 bootleg). Is ie dan echt al meerdere keren gedraaid op feesten maar nergens een ripje :cry:


Niks van XQ Ran-D is dan ook nog uit qua livesets en niks is uitgezonden via Q-Dance radio.

En gezien het gros van de mensen in zaal 1 was tijdens Requiem voor Ran-D Back In Time zal dr niet echt iemand zijn geweest die dit is gaan filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand misschien een re-run doen van B-front's q-base 2009 set? :$
Wil m graag in chille kwaliteit luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er al een topic voor Xxleartor Carnaval? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

search.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Ben net eens even door z'n discografie geskipt en die gast heeft verdorie vette tracks zeg. Kicks maken kan de beste man wel. Is hij niet goed omringt of hoe zou dit komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 00:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Ben net eens even door z'n discografie geskipt en die gast heeft verdorie vette tracks zeg. Kicks maken kan de beste man wel. Is hij niet goed omringt of hoe zou dit komen?


In een van de laatste pagina's van het Hoe Zou Jij De Line Up Maken topic zegt hij er wel wat over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jonas schreef:
Waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Ben net eens even door z'n discografie geskipt en die gast heeft verdorie vette tracks zeg. Kicks maken kan de beste man wel. Is hij niet goed omringt of hoe zou dit komen?


In een van de laatste pagina's van het Hoe Zou Jij De Line Up Maken topic zegt hij er wel wat over.


Ok, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Broken Balance schreef:
Jonas schreef:
Waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Ben net eens even door z'n discografie geskipt en die gast heeft verdorie vette tracks zeg. Kicks maken kan de beste man wel. Is hij niet goed omringt of hoe zou dit komen?


In een van de laatste pagina's van het Hoe Zou Jij De Line Up Maken topic zegt hij er wel wat over.


Ok, bedankt!


gekkY:
Well hopefully it will happen in the future i've been in contact with Loudness and Q-Dance but never had a response from them. Loudness supposedly took interest last year sometime according to my old agent but didn't want me because of flights from the UK etc or something, but considering i've had tracks supported multiple times at their events hopefully something will materialise. Just need people to support me more over there I reckon. It's bound to happen soon. Well I hope lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Waarom zijn er in de afgelopen tijd zoveel Activator platen geremixed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hij heeft aan veel collega's/labels gevraagd wie welke plaat wou remixen. Volgens mij vanwege zijn zoveel jarige bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Waarom zijn er in de afgelopen tijd zoveel Activator platen geremixed?

Ook vanwege al die reeksen die hij doet. Een early album, een tijdmachine album, een mainstream album, een raw album en nu allemaal remixjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan ik een abonnement op een topic afzeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hoe kan ik een abonnement op een topic afzeggen?


Stuur een PM naar Jor-D met volgende inhoud: "STOP *naam van het topic*". Uiteraard zonder " en *.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe kan ik een abonnement op een topic afzeggen?


Stuur een PM naar Jor-D met volgende inhoud: "STOP *naam van het topic*". Uiteraard zonder " en *.


Dankjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Heeft iemand een website waar, één, je bestanden (tot maximaal 400mb) kunt uploaden, twee, dat ze ook voor altijd blijven staan en, drie, dat je d.m.v. een link dat bestand downloadbaar kunt maken voor iedereen?


Rapidgator, is wel betaald volgens mij om onbeperkt te kunnen uploaden.
Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen