Lompe Sjenk. Iets brabants ofzo.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha goed om te weten, het was nogal lastig om LMPSJNK fatsoenlijk uit te spreken 
2009 eerder deze vraag gesteld.
Idd xD, ken het hele word niet, geen idee wat het inhoudtW0uT3R wrote:Lompe Sjenkfrankhardenberg wrote:wat betekent de afkorting: LMPSJNK van die track van de Donkey Rollers?
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Sjenk komt van shenkie en kan op vele manier worden gebruikt . mafkees, tokkie, sukkel
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 20 days ago
Aha bedankt voor t antwoord
Kenk je bent een fool gastTiMOTHYb wrote:Shenkie in de koelkast
Let Me Play Some Junk, toch?Appelsapman wrote:Waar staat LMPSJNK voor?
Als jij een tokkie in je koelkast hebt... ga hulp zoeken xDTiMOTHYb wrote:Shenkie in de koelkast
Iemand die ooit toevallig aan Ran-D of Adaro gevraagd heeft wat er met Inside my head van G4H gebeurt? Heb die track welgeteld 1x gehoord ooit en daarna enkel terug kunnen zien op LQ youtube filmpjes..
Net als wel meerdere tracks van hemRickzel wrote:Klopt het dat deze track nooit gereleased is??
Ze zoeken op naam: Als jouw naam op bijvoorbeeld het Marktplaats account overeenkomt met de naam op het kaartje, kunnen ze deze cancellen. Het zelfde geldt voor Ticketswap, waarbij je als verkoper gekoppeld wordt aan je Facebook account, wat de (ver)koop persoonlijk maakt.Thijsert wrote:Thijsert wrote:
En als we toch over kaartjes bezig zijn: Intents festival postte laatst een bericht dat de kaartjes met gigantische prijzen op marktplaats een dag na de verkoop gecancelled waren. Top dat ze dit doen natuurlijk, maar hoe kunnen ze die kaartjes cancellen? Lijkt me niet dat die verkopers de kaartjes met barcode posten right?
En anders kunnen ze er 1 kopen en dan de hele reeks annuleren die aan die persoon / groep verkocht is.
Waarschijnlijk in vele platen. Zal wel een sample zijn die overal te krijgen is.Cruelty wrote:View on YouTube
Zit dat geluid op 1e seconde niet in een hardstyle plaat?
Hoe kom het dat Kutski over heel de wereld reist, maar totaal geen naam heeft in Nederland?
Denk door zijn werk bij BBC radio (weet niet of hij dat nog doet) en KTRA podcast
Ik denk dat je al antwoord geeft op je eigen vraag. Kan namelijk niet echt zeggen dat hij zich veel richt op de nederlandse doelgroepMeneerEend wrote:Hoe kom het dat Kutski over heel de wereld reist, maar totaal geen naam heeft in Nederland?
Zijn stijl valt gewoon niet zo goed hier denk ik. En zeker omdat wij genoeg hardstyle en hardcore feesten en alles hebben hier en in het buitenland hen je die maar 1 keer in de zoveel maanden.MeneerEend wrote:Hoe kom het dat Kutski over heel de wereld reist, maar totaal geen naam heeft in Nederland?
-
PHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2016
- last seen Oct 2017
Ik heb wel eens gehoord dat sub sonik niet zijn eigen muziek maakt. Kan iemand mij vertellen wie dan zijn platen maakt?
Envoor tig andere voor en 1000tje per plaat heb ik gehoordConzpiracy wrote:Shockerz
Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.
Graag hoor ik van jullie!
Ik gebruik al een tijdje in-ears van Xiaomi, bevallen erg goed en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had hiervoor de Xiaomi Pistons V3 maar die hebben het na bijna 2 jaar dagelijks gebruik begeven. Ik heb vorige week de Xiaomi Hybrids met dubbele drivers binnengekregen en het geluid is erg goed. Als je van bass houdt zijn deze een goede optie, ik EQ alles wat ik luister wel via Poweramp.Rowanyt1309 wrote:Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.
Linkje: http://www.xiaomiproducts.nl/product/17 ... ron-golden
Thanks! Hoe is het met het geluid als je bijvoorbeeld Nederlandse rap luistert?Trajanusch wrote:Ik gebruik al een tijdje in-ears van Xiaomi, bevallen erg goed en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had hiervoor de Xiaomi Pistons V3 maar die hebben het na bijna 2 jaar dagelijks gebruik begeven. Ik heb vorige week de Xiaomi Hybrids met dubbele drivers binnengekregen en het geluid is erg goed. Als je van bass houdt zijn deze een goede optie, ik EQ alles wat ik luister wel via Poweramp.Rowanyt1309 wrote:Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.
Ik heb zelf geen luisterervaring met Nederlandse rap, maar met een EQ zijn deze oortjes erg dynamisch. Je kunt ze echt instellen zoals je wilt.Rowanyt1309 wrote:Thanks! Hoe is het met het geluid als je bijvoorbeeld Nederlandse rap luistert?Trajanusch wrote:Ik gebruik al een tijdje in-ears van Xiaomi, bevallen erg goed en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had hiervoor de Xiaomi Pistons V3 maar die hebben het na bijna 2 jaar dagelijks gebruik begeven. Ik heb vorige week de Xiaomi Hybrids met dubbele drivers binnengekregen en het geluid is erg goed. Als je van bass houdt zijn deze een goede optie, ik EQ alles wat ik luister wel via Poweramp.Rowanyt1309 wrote:Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.