Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lompe Sjenk. Iets brabants ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha goed om te weten, het was nogal lastig om LMPSJNK fatsoenlijk uit te spreken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2009 eerder deze vraag gesteld.
W0uT3R schreef:
frankhardenberg schreef:
wat betekent de afkorting: LMPSJNK van die track van de Donkey Rollers?


Lompe Sjenk


Idd xD, ken het hele word niet, geen idee wat het inhoudt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Sjenk komt van shenkie en kan op vele manier worden gebruikt . mafkees, tokkie, sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shenkie in de koelkast
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 23:04 
 
Hardtraxxer

Aha bedankt voor t antwoord ;)

TiMOTHYb schreef:
Shenkie in de koelkast


Kenk je bent een fool gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Waar staat LMPSJNK voor?

Let Me Play Some Junk, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Shenkie in de koelkast

Als jij een tokkie in je koelkast hebt... ga hulp zoeken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat deze track nooit gereleased is?? :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die ooit toevallig aan Ran-D of Adaro gevraagd heeft wat er met Inside my head van G4H gebeurt? Heb die track welgeteld 1x gehoord ooit en daarna enkel terug kunnen zien op LQ youtube filmpjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Klopt het dat deze track nooit gereleased is??


Net als wel meerdere tracks van hem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Thijsert schreef:

En als we toch over kaartjes bezig zijn: Intents festival postte laatst een bericht dat de kaartjes met gigantische prijzen op marktplaats een dag na de verkoop gecancelled waren. Top dat ze dit doen natuurlijk, maar hoe kunnen ze die kaartjes cancellen? Lijkt me niet dat die verkopers de kaartjes met barcode posten right?


Ze zoeken op naam: Als jouw naam op bijvoorbeeld het Marktplaats account overeenkomt met de naam op het kaartje, kunnen ze deze cancellen. Het zelfde geldt voor Ticketswap, waarbij je als verkoper gekoppeld wordt aan je Facebook account, wat de (ver)koop persoonlijk maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En anders kunnen ze er 1 kopen en dan de hele reeks annuleren die aan die persoon / groep verkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:

Zit dat geluid op 1e seconde niet in een hardstyle plaat?

Waarschijnlijk in vele platen. Zal wel een sample zijn die overal te krijgen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe kom het dat Kutski over heel de wereld reist, maar totaal geen naam heeft in Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk door zijn werk bij BBC radio (weet niet of hij dat nog doet) en KTRA podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hoe kom het dat Kutski over heel de wereld reist, maar totaal geen naam heeft in Nederland?

Ik denk dat je al antwoord geeft op je eigen vraag. Kan namelijk niet echt zeggen dat hij zich veel richt op de nederlandse doelgroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hoe kom het dat Kutski over heel de wereld reist, maar totaal geen naam heeft in Nederland?


Zijn stijl valt gewoon niet zo goed hier denk ik. En zeker omdat wij genoeg hardstyle en hardcore feesten en alles hebben hier en in het buitenland hen je die maar 1 keer in de zoveel maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:22 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb wel eens gehoord dat sub sonik niet zijn eigen muziek maakt. Kan iemand mij vertellen wie dan zijn platen maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shockerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Shockerz

Envoor tig andere voor en 1000tje per plaat heb ik gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.

Graag hoor ik van jullie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.

Graag hoor ik van jullie! :)


Ik gebruik al een tijdje in-ears van Xiaomi, bevallen erg goed en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had hiervoor de Xiaomi Pistons V3 maar die hebben het na bijna 2 jaar dagelijks gebruik begeven. Ik heb vorige week de Xiaomi Hybrids met dubbele drivers binnengekregen en het geluid is erg goed. Als je van bass houdt zijn deze een goede optie, ik EQ alles wat ik luister wel via Poweramp.

Linkje: http://www.xiaomiproducts.nl/product/1719937/xiaomi-hybrid-iron-golden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.

Graag hoor ik van jullie! :)


Ik gebruik al een tijdje in-ears van Xiaomi, bevallen erg goed en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had hiervoor de Xiaomi Pistons V3 maar die hebben het na bijna 2 jaar dagelijks gebruik begeven. Ik heb vorige week de Xiaomi Hybrids met dubbele drivers binnengekregen en het geluid is erg goed. Als je van bass houdt zijn deze een goede optie, ik EQ alles wat ik luister wel via Poweramp.

Linkje: http://www.xiaomiproducts.nl/product/1719937/xiaomi-hybrid-iron-golden


Thanks! Hoe is het met het geluid als je bijvoorbeeld Nederlandse rap luistert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Trajanusch schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mijn oortjes hebben het begeven. Ik heb JBL oortjes gehad. Nu zat ik te denken om House of Marley oortjes te gaan kopen voor de bass. Iemand tips? Ik wil niet meer geld uitgeven dan 30,- omdat ik ze nog wel eens kwijt raak of wat dan ook. Zit op dit moment ook een beetje in geldnood.

Graag hoor ik van jullie! :)


Ik gebruik al een tijdje in-ears van Xiaomi, bevallen erg goed en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had hiervoor de Xiaomi Pistons V3 maar die hebben het na bijna 2 jaar dagelijks gebruik begeven. Ik heb vorige week de Xiaomi Hybrids met dubbele drivers binnengekregen en het geluid is erg goed. Als je van bass houdt zijn deze een goede optie, ik EQ alles wat ik luister wel via Poweramp.

Linkje: http://www.xiaomiproducts.nl/product/1719937/xiaomi-hybrid-iron-golden


Thanks! Hoe is het met het geluid als je bijvoorbeeld Nederlandse rap luistert?


Ik heb zelf geen luisterervaring met Nederlandse rap, maar met een EQ zijn deze oortjes erg dynamisch. Je kunt ze echt instellen zoals je wilt.
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen