Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Pipa schreef:
Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR

-.-

Als het goed is dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Erbij zitten en met ideeën komen kan iedereen wel die een beetje verstand van muziek heeft.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Denk je van niet dan? Jij kan ook bij een producer zitten en een leuk riedeltje uit je hoed toveren. Hoef je niet voor te kunnen producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Denk je van niet dan? Jij kan ook bij een producer zitten en een leuk riedeltje uit je hoed toveren. Hoef je niet voor te kunnen producen


Volgens mij las ik hier van de week (volgens mij van Thera) dat produceren juist te leren is, het technische gedeelte. Creativiteit en muziekkennis is niet aan te leren, dat heb je of heb je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt mij ook. Onderhand staat zo ongeveer alles op Youtube. De rest is gewoon trial en error maar dat is slechts een kwestie van tijd. Als je Frontliner pack en een zooi presets voor Serum haalt hoef je enkel nog te composeren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Het is inderdaad te leren, maar dat duurt best lang. Het gaat erom dat iedereen wel een melodie in zn hoofd kan hebben of iets, maar het niet kan produceren. Het technische gedeelte kan niet iedereen, maar is wel te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een plaat bestaat niet uit alleen een melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je voor de gein eens de hardstyle subreddit in de gaten houden, daar wordt een berg onsamenhangende lelijke kut meuk op gezet waar mensen nog semi positief op reageren ook >.<

Die mensen snappen prima hoe de techniek werkt, maar weten niet eens hoe het in de basis in elkaar moet steken. Sommige mensen zijn gewoon a-muzikaal maar willen wel een superstar dj worden. Dat is gewoon een hopeloze zaak hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Moet je voor de gein eens de hardstyle subreddit in de gaten houden, daar wordt een berg onsamenhangende lelijke kut meuk op gezet waar mensen nog semi positief op reageren ook >.<

Die mensen snappen prima hoe de techniek werkt, maar weten niet eens hoe het in de basis in elkaar moet steken. Sommige mensen zijn gewoon a-muzikaal maar willen wel een superstar dj worden. Dat is gewoon een hopeloze zaak hoor.

:cry: als ik toch eens wat beter muzikaal onderbouwd was.

Het is gewoon niet voor iedereen direct weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Het gaat erom dat iedereen wel ideeen kan hebben die iemand kan uitvoeren. Bij de meeste duo's in de hardstyle is er 1 vaker de echte producer en de ander heeft wel een idee wat het ongeveer moet zijn en geeft input.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan prima naast een producer zitten en een melodie neurien die vervolgens dan omgezet wordt in een midi. Daarnaast kan je ideeen hebben over de break, mid-intro, climax, vocalen etc etc.
Hier hoef je echt niet super muzikaal voor te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Je kan prima naast een producer zitten en een melodie neurien die vervolgens dan omgezet wordt in een midi. Daarnaast kan je ideeen hebben over de break, mid-intro, climax, vocalen etc etc.
Hier hoef je echt niet super muzikaal voor te zijn.

Dit bedoel ik dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom worden timetables bij hardstyle/hardcore meestal maximaal pas 1,5 week van te voren vrijgegeven? Bij techno bijvoorbeeld gebeurt dit vaak al maanden voor aanvang. Kan eigenlijk geen logische reden bedenken behalve een beetje hype te creëren vlak voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Waarom worden timetables bij hardstyle/hardcore meestal maximaal pas 1,5 week van te voren vrijgegeven? Bij techno bijvoorbeeld gebeurt dit vaak al maanden voor aanvang. Kan eigenlijk geen logische reden bedenken behalve een beetje hype te creëren vlak voor het feest.


Ja geen idee waarom, waarschijnlijk om zo het verkoop op te krikken voordat je de lineup ziet en vervolgens de tickets niet wilt kopen omdat die kut is ofzo. Zal allemaal wel voor de commerciele wereld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Waarom worden timetables bij hardstyle/hardcore meestal maximaal pas 1,5 week van te voren vrijgegeven? Bij techno bijvoorbeeld gebeurt dit vaak al maanden voor aanvang. Kan eigenlijk geen logische reden bedenken behalve een beetje hype te creëren vlak voor het feest.

Omdat de timetable eigenlijk altijd wel kut is. Als ik op een line-up 'B-Front - Delete - Phuture Noize - Vazard - Prefix & Density - 2-Sidez' zie, wordt ik al enthousiast. Maar dan komt de timetable en dan blijkt het 15 minuten 2-Sidez te zijn, 3 kwartier B-Front vs Phuture Noize vs Prefix & Density en overlappend in zaal 2 een half uur Vazard & Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
MelvinFR schreef:
Waarom worden timetables bij hardstyle/hardcore meestal maximaal pas 1,5 week van te voren vrijgegeven? Bij techno bijvoorbeeld gebeurt dit vaak al maanden voor aanvang. Kan eigenlijk geen logische reden bedenken behalve een beetje hype te creëren vlak voor het feest.


Ja geen idee waarom, waarschijnlijk om zo het verkoop op te krikken voordat je de lineup ziet en vervolgens de tickets niet wilt kopen omdat die kut is ofzo.

Lijkt me niet. In dat geval zou je als organisatie ook gewoon de timetable vrij kunnen geven op het moment dat het feest uitverkocht raakt. Bij de *meeste* b2s en Q feesten zou dat toch in ieder geval een maand van te voren moeten kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Waarom worden timetables bij hardstyle/hardcore meestal maximaal pas 1,5 week van te voren vrijgegeven? Bij techno bijvoorbeeld gebeurt dit vaak al maanden voor aanvang. Kan eigenlijk geen logische reden bedenken behalve een beetje hype te creëren vlak voor het feest.

Omdat de timetable eigenlijk altijd wel kut is. Als ik op een line-up 'B-Front - Delete - Phuture Noize - Vazard - Prefix & Density - 2-Sidez' zie, wordt ik al enthousiast. Maar dan komt de timetable en dan blijkt het 15 minuten 2-Sidez te zijn, 3 kwartier B-Front vs Phuture Noize vs Prefix & Density en overlappend in zaal 2 een half uur Vazard & Delete.


Je bedoelt, de zaalindeling wordt ook pas dezelfde week bekend gemaakt en alle artiesten die je wilde zien overlappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer wordt de Defqon line-up bekend gemaakt? Eind maart toch?

En hoe zit het met upgraden naar een weekend als je alleen een zaterdag ticket hebt? Upgrade je dan ook voor de vrijdag of alleen voor de zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Wanneer wordt de Defqon line-up bekend gemaakt? Eind maart toch?

En hoe zit het met upgraden naar een weekend als je alleen een zaterdag ticket hebt? Upgrade je dan ook voor de vrijdag of alleen voor de zondag?


Dan heb je toegang voor het hele weekend, incl. camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Waarom zit er zo gigantisch veel fee op kaartjes?


9 euro fucking 50 service kosten bij kopen van kaarten van Qapital. lijers. Zieke service gehad ook verder.

Kaartjes cancelen doen ze omdat ze een deal hebben met ticketswap denk ik, die leveren de aangeboden barcodes gewoon aan en dan zorgt intents dat ze gecanceld worden en dat het geld wordt teruggestort naar de koper.

En dan pakken ze dat gecancelde aantal en daar maken ze dan weer nieuwe barcodes voor voor eigen verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Per kaartje? waar gaat dat in godsnaam over :/


ik bestelde 2 tickets, denk dat dat gewoon per transactie wordt gedaan. Maar alsnog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Thijsert schreef:
Per kaartje? waar gaat dat in godsnaam over :/


ik bestelde 2 tickets, denk dat dat gewoon per transactie wordt gedaan. Maar alsnog :P


nee, ze doen dat tegenwoordig per kaart. Wat in mijn ogen echt pure afzetterij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De prijzen van de kaarten gaan omhoog, maar de servicekosten ook. Bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:30 
 
Hardtraxxer

Waar staat LMPSJNK voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Waar staat LMPSJNK voor?


Lompe sjenk dacht ik.
Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen