Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 554  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:32 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
igi0n schreef:
Jeroen23 schreef:
Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.

http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/

Volgens mij was dit alweer verholpen met soundcloud maar kregen zij later weer problemen. Wat daar de status verder van is geen idee....

Ja dat dacht ik dus ook! Nog steeds niet echt bekend dus... Dan maar blijven hopen op mensen die de Q-Dance sets op soundcloud zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:52 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Ik zag bij het zien van de line up voor Intents dat energyzed er staat. En hij heeft volgens partyflock.nl ook nog de boeking rebirth staan. Nu hij zich terug trekt als energyzed, geeft hij dan daarmee ook zijn boekingen op?

Zal wel vervangen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 01:22 

Hardtraxx Veteran

Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:28 

Hardtraxx Elite

TSFH schreef:

Ja, alleen lijkt het niet zo als je hem volgt op de socials! Doet ie goed dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:37 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
TSFH schreef:

Ja, alleen lijkt het niet zo als je hem volgt op de socials! Doet ie goed dus ;)

Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:18 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx weet alles he... Dat denken ze althans
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:32 

Kraak... Piep...

Volgensmij heeft hij gewoon alles geleerd van Radical?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:42 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:48 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.

Dat is volgens mij een andere Act of Rage, ook wel bekend als Dj Dizmaster, laatst nog een release gehad op Hyper Reality Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:50 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Uberhout schreef:

Dat is volgens mij een andere Act of Rage, ook wel bekend als Dj Dizmaster, laatst nog een release gehad op Hyper Reality Records.

Ik heb niks gezegd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:53 

Hardtraxx Veteran

het is gewoon een hele goeie vriend van Radical en het lijkt me ook dat hij in ieder geval heeeel erg goed op weg geholpen is. Zou op zich kunnen dat hij opzetjes maakt en goed laat uitwerken door 1 van z'n matties?

Titan heeft op een gegeven moment ook gewoon leren produceren, zou in zijn geval ook kunnen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:58 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
het is gewoon een hele goeie vriend van Radical en het lijkt me ook dat hij in ieder geval heeeel erg goed op weg geholpen is. Zou op zich kunnen dat hij opzetjes maakt en goed laat uitwerken door 1 van z'n matties?

Titan heeft op een gegeven moment ook gewoon leren produceren, zou in zijn geval ook kunnen natuurlijk.

Tuurlijk dat zou ik goed snappen maar DonnyD beweert dus duidelijk dat ie geghost wordt en ik vraag mij dan af hoe hij dit zo stellig beweren kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:09 

Kraak... Piep...

Heb je niks geleerd van het Qlimax topic? Iedereen weet hier alles toch, maar kan het niet echt bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:21 

Hardtraxx Elite

Misschien moet hij gewoon even een berichtje sturen naar de mods. Die willen het ook graag weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:19 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:

Van iemand die dicht bij hem staat ;) Note: hij is het sinds kort wel aan het leren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:49 

Kraak... Piep...

Ik stond ook wel eens heel dichtbij Energyzed in de supermarkt, die maakte ook niks zelf hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:02 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
ErikZ schreef:

Van iemand die dicht bij hem staat ;) Note: hij is het sinds kort wel aan het leren :)

Mag je Jacques zeggen?

Beetje standaard antwoord, 'van iemand die dicht bij hem staat'. Dat beweerde ook ooit iemand van Radical Redemption wat nog best een vermakelijk topic werd. Nee sorry, maar er zijn al teveel van dit soort verhalen om dit direct te geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:23 

Hardtraxx Veteran

Ey nie lulle over sjaakie, donny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 19:00 

Hardtraxx Veteran

Ik vind platen van Act of Rage echt veel beter dan die van Radical (tegenwoordig), dus zou het wel ironisch vinden als Radical de platen van Act of Rage maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 19:07 

Hardtraxx Elite

Als Act of Rage bij (bijvoorbeeld) Ran-D in de studio werkt zit Radical hier toch ook niet bij? Ik geloof idd dat Radical (en evt Crypsis) hulp gaven in het begin, maar dat dit nu niet meer het geval is. Best logisch ook: als je een nieuw artiest verwelkomt op het label moeten de releases kwalitatief gewoon goed zijn. Zelfde geval als dat Michel Pollen bij Fusion een kijkje neemt voordat er een release over de toonbank gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 17:19 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 17:48 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Ik heb dit ook vernomen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 11:39 

Hardtraxx Addict

StevenvanKuijk schreef:
Als Act of Rage bij (bijvoorbeeld) Ran-D in de studio werkt zit Radical hier toch ook niet bij?

Malua word ook geholpen met haar solo releases. Bij een collab is ze zonder haar producer aan het werk met de andere artiest.

Mij kan t niks schelen of die jongen ge-ghost word. Z'n muziek bevalt me zeker wel. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 12:37 

Hardtraxx Veteran

Erbij zitten en met ideeën komen kan iedereen wel die een beetje verstand van muziek heeft. De kunst is het uitvoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 20:03 

Hardtraxx Crew

Pipa schreef:

-.-
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 554  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen