Ja dat dacht ik dus ook! Nog steeds niet echt bekend dus... Dan maar blijven hopen op mensen die de Q-Dance sets op soundcloud zettenNuracore wrote:Volgens mij was dit alweer verholpen met soundcloud maar kregen zij later weer problemen. Wat daar de status verder van is geen idee....igi0n wrote:http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/Jeroen23 wrote:Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zal wel vervangen worden.RTM93 wrote:Ik zag bij het zien van de line up voor Intents dat energyzed er staat. En hij heeft volgens partyflock.nl ook nog de boeking rebirth staan. Nu hij zich terug trekt als energyzed, geeft hij dan daarmee ook zijn boekingen op?
Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
Ja, alleen lijkt het niet zo als je hem volgt op de socials! Doet ie goed dusTSFH wrote:Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?DonnyD wrote:Ja, alleen lijkt het niet zo als je hem volgt op de socials! Doet ie goed dusTSFH wrote:Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hardtraxx weet alles he... Dat denken ze althans
Volgensmij heeft hij gewoon alles geleerd van Radical?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
Dat is volgens mij een andere Act of Rage, ook wel bekend als Dj Dizmaster, laatst nog een release gehad op Hyper Reality Records.Uberhout wrote:Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ik heb niks gezegdLeonidas wrote:Dat is volgens mij een andere Act of Rage, ook wel bekend als Dj Dizmaster, laatst nog een release gehad op Hyper Reality Records.Uberhout wrote:Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
het is gewoon een hele goeie vriend van Radical en het lijkt me ook dat hij in ieder geval heeeel erg goed op weg geholpen is. Zou op zich kunnen dat hij opzetjes maakt en goed laat uitwerken door 1 van z'n matties?
Titan heeft op een gegeven moment ook gewoon leren produceren, zou in zijn geval ook kunnen natuurlijk.
Titan heeft op een gegeven moment ook gewoon leren produceren, zou in zijn geval ook kunnen natuurlijk.
Tuurlijk dat zou ik goed snappen maar DonnyD beweert dus duidelijk dat ie geghost wordt en ik vraag mij dan af hoe hij dit zo stellig beweren kanRickzel wrote:het is gewoon een hele goeie vriend van Radical en het lijkt me ook dat hij in ieder geval heeeel erg goed op weg geholpen is. Zou op zich kunnen dat hij opzetjes maakt en goed laat uitwerken door 1 van z'n matties?
Heb je niks geleerd van het Qlimax topic? Iedereen weet hier alles toch, maar kan het niet echt bewijzen.
Misschien moet hij gewoon even een berichtje sturen naar de mods. Die willen het ook graag weten
Van iemand die dicht bij hem staatErikZ wrote:Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?
Ik stond ook wel eens heel dichtbij Energyzed in de supermarkt, die maakte ook niks zelf hoorde ik.
Mag je Jacques zeggen?DonnyD wrote:Van iemand die dicht bij hem staatErikZ wrote:Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?Note: hij is het sinds kort wel aan het leren
Beetje standaard antwoord, 'van iemand die dicht bij hem staat'. Dat beweerde ook ooit iemand van Radical Redemption wat nog best een vermakelijk topic werd. Nee sorry, maar er zijn al teveel van dit soort verhalen om dit direct te geloven.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Ey nie lulle over sjaakie, donny.
Ik vind platen van Act of Rage echt veel beter dan die van Radical (tegenwoordig), dus zou het wel ironisch vinden als Radical de platen van Act of Rage maakt.
Als Act of Rage bij (bijvoorbeeld) Ran-D in de studio werkt zit Radical hier toch ook niet bij? Ik geloof idd dat Radical (en evt Crypsis) hulp gaven in het begin, maar dat dit nu niet meer het geval is. Best logisch ook: als je een nieuw artiest verwelkomt op het label moeten de releases kwalitatief gewoon goed zijn. Zelfde geval als dat Michel Pollen bij Fusion een kijkje neemt voordat er een release over de toonbank gaat.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR
Ik heb dit ook vernomen inderdaad.Pipa wrote:Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR
Malua word ook geholpen met haar solo releases. Bij een collab is ze zonder haar producer aan het werk met de andere artiest.StevenvanKuijk wrote:Als Act of Rage bij (bijvoorbeeld) Ran-D in de studio werkt zit Radical hier toch ook niet bij?
Mij kan t niks schelen of die jongen ge-ghost word. Z'n muziek bevalt me zeker wel.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Erbij zitten en met ideeën komen kan iedereen wel die een beetje verstand van muziek heeft. De kunst is het uitvoeren