Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Nuracore wrote:
igi0n wrote:
Jeroen23 wrote:Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.
http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/
Volgens mij was dit alweer verholpen met soundcloud maar kregen zij later weer problemen. Wat daar de status verder van is geen idee....
Ja dat dacht ik dus ook! Nog steeds niet echt bekend dus... Dan maar blijven hopen op mensen die de Q-Dance sets op soundcloud zetten
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
RTM93 wrote:Ik zag bij het zien van de line up voor Intents dat energyzed er staat. En hij heeft volgens partyflock.nl ook nog de boeking rebirth staan. Nu hij zich terug trekt als energyzed, geeft hij dan daarmee ook zijn boekingen op?
Zal wel vervangen worden.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TSFH wrote:Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
Ja, alleen lijkt het niet zo als je hem volgt op de socials! Doet ie goed dus ;)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
DonnyD wrote:
TSFH wrote:Wordt Act of Rage nou geghost of niet?
Ja, alleen lijkt het niet zo als je hem volgt op de socials! Doet ie goed dus ;)
Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Hardtraxx weet alles he... Dat denken ze althans
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Volgensmij heeft hij gewoon alles geleerd van Radical?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Uberhout wrote:Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
Dat is volgens mij een andere Act of Rage, ook wel bekend als Dj Dizmaster, laatst nog een release gehad op Hyper Reality Records.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Leonidas wrote:
Uberhout wrote:Lijkt me dat hij gewoon zelf produceert. Als bijv. Radical / Crypsis / Angerfist voor hem zou produceren, dan vind ik het vreemd dat zijn eerste release op Wicked Records (oude label van Zatox) is uitgekomen. Dat was overigens al begin 2012, toen was Radical ook nog niet zo bekend.
Dat is volgens mij een andere Act of Rage, ook wel bekend als Dj Dizmaster, laatst nog een release gehad op Hyper Reality Records.
Ik heb niks gezegd :whistle:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
het is gewoon een hele goeie vriend van Radical en het lijkt me ook dat hij in ieder geval heeeel erg goed op weg geholpen is. Zou op zich kunnen dat hij opzetjes maakt en goed laat uitwerken door 1 van z'n matties?

Titan heeft op een gegeven moment ook gewoon leren produceren, zou in zijn geval ook kunnen natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Rickzel wrote:het is gewoon een hele goeie vriend van Radical en het lijkt me ook dat hij in ieder geval heeeel erg goed op weg geholpen is. Zou op zich kunnen dat hij opzetjes maakt en goed laat uitwerken door 1 van z'n matties?

Titan heeft op een gegeven moment ook gewoon leren produceren, zou in zijn geval ook kunnen natuurlijk.
Tuurlijk dat zou ik goed snappen maar DonnyD beweert dus duidelijk dat ie geghost wordt en ik vraag mij dan af hoe hij dit zo stellig beweren kan :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Heb je niks geleerd van het Qlimax topic? Iedereen weet hier alles toch, maar kan het niet echt bewijzen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Misschien moet hij gewoon even een berichtje sturen naar de mods. Die willen het ook graag weten
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
ErikZ wrote:Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?
Van iemand die dicht bij hem staat ;) Note: hij is het sinds kort wel aan het leren :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik stond ook wel eens heel dichtbij Energyzed in de supermarkt, die maakte ook niks zelf hoorde ik.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
DonnyD wrote:
ErikZ wrote:Mag ik dan vragen hoe je dit met zo'n zekerheid zeggen kan?
Van iemand die dicht bij hem staat ;) Note: hij is het sinds kort wel aan het leren :)
Mag je Jacques zeggen?

Beetje standaard antwoord, 'van iemand die dicht bij hem staat'. Dat beweerde ook ooit iemand van Radical Redemption wat nog best een vermakelijk topic werd. Nee sorry, maar er zijn al teveel van dit soort verhalen om dit direct te geloven.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Ey nie lulle over sjaakie, donny.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik vind platen van Act of Rage echt veel beter dan die van Radical (tegenwoordig), dus zou het wel ironisch vinden als Radical de platen van Act of Rage maakt.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Als Act of Rage bij (bijvoorbeeld) Ran-D in de studio werkt zit Radical hier toch ook niet bij? Ik geloof idd dat Radical (en evt Crypsis) hulp gaven in het begin, maar dat dit nu niet meer het geval is. Best logisch ook: als je een nieuw artiest verwelkomt op het label moeten de releases kwalitatief gewoon goed zijn. Zelfde geval als dat Michel Pollen bij Fusion een kijkje neemt voordat er een release over de toonbank gaat.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Pipa wrote:Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR
Ik heb dit ook vernomen inderdaad.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
StevenvanKuijk wrote:Als Act of Rage bij (bijvoorbeeld) Ran-D in de studio werkt zit Radical hier toch ook niet bij?
Malua word ook geholpen met haar solo releases. Bij een collab is ze zonder haar producer aan het werk met de andere artiest.

Mij kan t niks schelen of die jongen ge-ghost word. Z'n muziek bevalt me zeker wel. :$
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Erbij zitten en met ideeën komen kan iedereen wel die een beetje verstand van muziek heeft. De kunst is het uitvoeren
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Pipa wrote:Volgens mij was Tha Playah verantwoordelijk voor de producties van AOR
-.-