Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Albums kan je een heel marketing verhaal aan vasthangen, daarom dat die ook best wel werken. En ja Moneys maar ik denk dat je van de sales van dat album net een VHS recorder kan kopen.

Indirect. Album launch party, live act blablablabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke thanks, dus ergens zit er wel wat in wat ik daarvoor zei? Een soort omgekeerde wereld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even terugkomend op Lucky Number Six: in de C van CRAFT kun je een deel van het logo van Lucky Number Six zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Six, 6, mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Oke thanks, dus ergens zit er wel wat in wat ik daarvoor zei? Een soort omgekeerde wereld?


Waar zie je album samplers dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar, ik snap er duidelijk niks van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 22:17 
 

Zamble schreef:
Laat maar, ik snap er duidelijk niks van :lol:

eerst komt het album en daarna pas de samplers, en mochten er album tracks voor de album release komen als losse release zijn dat singles
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap je dilemma hoor Zamble. Het is volgens mij ook een omgekeerde wereld nu. Normaal komt eerst het album uit, en dan losse tracks, terwijl het nu andersom is. Ik heb hier trouwens ook de ballen verstand van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Zamble schreef:
Laat maar, ik snap er duidelijk niks van :lol:

eerst komt het album en daarna pas de samplers, en mochten er album tracks voor de album release komen als losse release zijn dat singles


Nu snap ik hem! Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Prefix of Density: Hebben jullie de collab met B-Front al weer opgepakt?

? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een ultiem dikke reversed bass mix voor me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Heeft iemand een ultiem dikke reversed bass mix voor me?

Luister naar deze podcast
https://soundcloud.com/djmkn93/100-reve ... -episode-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zamble schreef:
Heeft iemand een ultiem dikke reversed bass mix voor me?

Luister naar deze podcast
https://soundcloud.com/djmkn93/100-reve ... -episode-1


Thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
wootum schreef:
Prefix of Density: Hebben jullie de collab met B-Front al weer opgepakt?

? :whistle:


We zijn beide helaas best druk, hopelijk kunnen we binnenkort weer een dagje prikken om de track op te pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.


P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Royvn_ schreef:
In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.


P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live was :P


wat staan p1 dan te doen daar? ik zag ze alleen afentoe wat draaien bij de mixer maar niet dat ik wat hoorde ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Rickzel schreef:
Royvn_ schreef:
In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.


P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live was :P


wat staan p1 dan te doen daar?


Beetje handjes klappen, dansje doen en af en toe eens door de micro schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Rickzel schreef:
Royvn_ schreef:
In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.


P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live was :P


wat staan p1 dan te doen daar? ik zag ze alleen afentoe wat draaien bij de mixer maar niet dat ik wat hoorde ofzo


Denk idd ook dat ze vrij weinig doen en veel voor de show doen. Maar neemt niet weg dat er van te voren in de studio al erg veel werk is verricht he, maar is gewoon exact hetzelfde als met andere liveacts. bij G4H staan ze ook alleen maar los te gaan en sporadisch een beetje met een CO2 kanon te blazen. Radical live is gewoon een gigantische mashup die in de studio in elkaar is gezet, zelfde verhaal!

Vind het bij P1 ook totaal niet erg, als je ook ziet wat je er voor show voor terug krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Royvn_ schreef:
In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.


P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live was :P


Hier moet wel ff bij vermeld worden dat het niet iedere liveact helemaal van tevoren is opgenomen ;)
Het grootste gedeelte wel, echter worden er vaak live nog samples toegevoegd (denk hierbij aan teases en vocals). Als je bijvoorbeeld naar Delete VIP kijkt zie je dat hij de basis van z'n set van tevoren opneemt en dan met een drumpad nog dingen toevoegt tijdens het daadwerkelijke spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag bij het zien van de line up voor Intents dat energyzed er staat. En hij heeft volgens partyflock.nl ook nog de boeking rebirth staan. Nu hij zich terug trekt als energyzed, geeft hij dan daarmee ook zijn boekingen op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er gebeurd met activa? Als ik oude setjes luister dan valt op dat er behoorlijk wat tracks van dit label werden gedraaid. Tegenwoordig voegt het label niks meer toe. Geen boekingen, geen hits. Is hier een speciale reden voor? Is de overstap van Activator naar subground hier een reden voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.


http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

igi0n schreef:
Jeroen23 schreef:
Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.


http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/


Volgens mij was dit alweer verholpen met soundcloud maar kregen zij later weer problemen. Wat daar de status verder van is geen idee....
Vorige  1 ... 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen