Indirect. Album launch party, live act blablablablastefaneke wrote: Albums kan je een heel marketing verhaal aan vasthangen, daarom dat die ook best wel werken. En ja Moneys maar ik denk dat je van de sales van dat album net een VHS recorder kan kopen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Oke thanks, dus ergens zit er wel wat in wat ik daarvoor zei? Een soort omgekeerde wereld?
Even terugkomend op Lucky Number Six: in de C van CRAFT kun je een deel van het logo van Lucky Number Six zien 
Waar zie je album samplers dan?Zamble wrote:Oke thanks, dus ergens zit er wel wat in wat ik daarvoor zei? Een soort omgekeerde wereld?
Laat maar, ik snap er duidelijk niks van 
-
J
eerst komt het album en daarna pas de samplers, en mochten er album tracks voor de album release komen als losse release zijn dat singlesZamble wrote:Laat maar, ik snap er duidelijk niks van
Ik snap je dilemma hoor Zamble. Het is volgens mij ook een omgekeerde wereld nu. Normaal komt eerst het album uit, en dan losse tracks, terwijl het nu andersom is. Ik heb hier trouwens ook de ballen verstand van 
Nu snap ik hem! Thanks.jeffrey2107 wrote:eerst komt het album en daarna pas de samplers, en mochten er album tracks voor de album release komen als losse release zijn dat singlesZamble wrote:Laat maar, ik snap er duidelijk niks van
?wootum wrote:Prefix of Density: Hebben jullie de collab met B-Front al weer opgepakt?
Heeft iemand een ultiem dikke reversed bass mix voor me?
Luister naar deze podcastZamble wrote:Heeft iemand een ultiem dikke reversed bass mix voor me?
View on SoundCloud
Thanks man!Nuracore wrote:Luister naar deze podcastZamble wrote:Heeft iemand een ultiem dikke reversed bass mix voor me?
View on SoundCloud
In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
We zijn beide helaas best druk, hopelijk kunnen we binnenkort weer een dagje prikken om de track op te pakken.wootum wrote:?wootum wrote:Prefix of Density: Hebben jullie de collab met B-Front al weer opgepakt?
P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live wasRoyvn_ wrote:In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
wat staan p1 dan te doen daar? ik zag ze alleen afentoe wat draaien bij de mixer maar niet dat ik wat hoorde ofzoRickzel wrote:P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live wasRoyvn_ wrote:In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
Beetje handjes klappen, dansje doen en af en toe eens door de micro schreeuwen.Royvn_ wrote:wat staan p1 dan te doen daar?Rickzel wrote:P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live wasRoyvn_ wrote:In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
Denk idd ook dat ze vrij weinig doen en veel voor de show doen. Maar neemt niet weg dat er van te voren in de studio al erg veel werk is verricht he, maar is gewoon exact hetzelfde als met andere liveacts. bij G4H staan ze ook alleen maar los te gaan en sporadisch een beetje met een CO2 kanon te blazen. Radical live is gewoon een gigantische mashup die in de studio in elkaar is gezet, zelfde verhaal!Royvn_ wrote:wat staan p1 dan te doen daar? ik zag ze alleen afentoe wat draaien bij de mixer maar niet dat ik wat hoorde ofzoRickzel wrote:P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live wasRoyvn_ wrote:In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
Vind het bij P1 ook totaal niet erg, als je ook ziet wat je er voor show voor terug krijgt!
Hier moet wel ff bij vermeld worden dat het niet iedere liveact helemaal van tevoren is opgenomenRickzel wrote:P1 is dan ook een liveact. Die zijn sowieso van te voren opgenomen. Als je set van Frequencerz kijkt en hoort hoe slecht sommige delen gemixt zijn, dan merk je dat dat bijv wel live wasRoyvn_ wrote:In hoeverre is Qlimax live gemixt? Als ik bijv de project one set terug kijk zie ik ze amper bezig zijn met het mix werk.
Het grootste gedeelte wel, echter worden er vaak live nog samples toegevoegd (denk hierbij aan teases en vocals). Als je bijvoorbeeld naar Delete VIP kijkt zie je dat hij de basis van z'n set van tevoren opneemt en dan met een drumpad nog dingen toevoegt tijdens het daadwerkelijke spelen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Ik zag bij het zien van de line up voor Intents dat energyzed er staat. En hij heeft volgens partyflock.nl ook nog de boeking rebirth staan. Nu hij zich terug trekt als energyzed, geeft hij dan daarmee ook zijn boekingen op?
Wat is er gebeurd met activa? Als ik oude setjes luister dan valt op dat er behoorlijk wat tracks van dit label werden gedraaid. Tegenwoordig voegt het label niks meer toe. Geen boekingen, geen hits. Is hier een speciale reden voor? Is de overstap van Activator naar subground hier een reden voor?
Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.
http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/Jeroen23 wrote:Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.
Volgens mij was dit alweer verholpen met soundcloud maar kregen zij later weer problemen. Wat daar de status verder van is geen idee....igi0n wrote:http://www.q-dance.com/global/news/deta ... oundcloud/Jeroen23 wrote:Q-Dance is al een tijdje geleden overgestapt van Soundcloud naar Mixcloud. Maar weet iemand waarom? Vind mixcloud persoonlijk super kut. Nooit echt meegekregen waarom die overstap nou was.