Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2009 22:45 

Hardtraxx Addict

Kryptica schreef:
Stokbrood schreef:
Ik zoek een nummer...

Volgens mij was de Titel 'The Box' en het plaatje is afkomstig uit Italiƫ...

Bruno Power meets Dark Oscillators denk ik ;)

En The Cube? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2009 23:05 

Hardtraxx Veteran

Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2009 23:08 

Hardtraxx Addict

Dennis Aka Mash schreef:
Bass Modulators

owja... dankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2009 23:44 

Hardtraxx Addict

Waarom staan er in dit subforum bijna alleen maar van die lame opsom topics? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 12:25 

Hardtraxx Newbie

Dit is wel de meest onduidelijke, en zeer domme vraag.

Ik hoor regelmatig op real hardstyle radio een nummer paar keer per dag voorbij komen
(Als ik luister, luister ik 8 uur p.d.) en daar zit eigenlijk een soort kerkkoor melodie in.

De volgorde hier van is : Hu, Hu Hu Hu, Hu Hu Hu, Hu hu.. Hu

( zelf ff een redelijk hoge frequentie kerkkoor bij bedenken met maar 1 stem)

hele onduidelijke beschrijving maar meer weet ik er echt niet van, hoop dat er hier een Die-hard bij zit
die het mij weet te vertellen

Thx;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 12:32 

Hardtraxx Veteran

Hs*Maas*hc schreef:

Ik hoor regelmatig op real hardstyle radio een nummer paar keer per dag voorbij komen
(Als ik luister, luister ik 8 uur p.d.) en daar zit eigenlijk een soort kerkkoor melodie in.

hele onduidelijke beschrijving maar meer weet ik er echt niet van, hoop dat er hier een Die-hard bij zit

Thx;)

The R3bels meets Zatox - Choir denk ik zo.. ;)

En nee, dat is geen domme vraag.. Domme vragen zijn vragen die al een keer gesteld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 12:48 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Hs*Maas*hc schreef:

Thx;)

The R3bels meets Zatox - Choir denk ik zo.. ;)

En nee, dat is geen domme vraag.. Domme vragen zijn vragen die al een keer gesteld zijn.

Kan volgens mij idd alleen maar die zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 13:32 

Hardtraxx Newbie

hahah netjes, meteen de goede.

Thx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 13:39 

Hardtraxx Addict

ja ach.....zitten hier genoeg kenners :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 15:34 

Hardtraxx Veteran

iemand die een overzicht heeft van alle vinyl en web releases van dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 15:36 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
iemand die een overzicht heeft van alle vinyl en web releases van dit jaar?

releases/overzicht-hardstyle-releases-2009-t857.html

Brt moet even bijwerken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 15:52 

Hardtraxx Veteran

Had ik hem al om gevraagd maar dat is ie volgens mij vergeten. Je weet ook niet toevallig een andere Khadber?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 15:53 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Had ik hem al om gevraagd maar dat is ie volgens mij vergeten. Je weet ook niet toevallig een andere Khadber?

Komt vanzelf wel goed.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 16:58 

Hardtraxx Veteran

ff een vraag, hoeveel vraagt nou zo'n dj om een uur te komen draaien.
bv noisecontrollers of ran-d (minder bekend) of een liveset van een half uur van Avio ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 17:06 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
bv noisecontrollers of ran-d (minder bekend) of een liveset van een half uur van Avio ;)

Zover ik hoorde was Scope DJ 850 ofzo, maar dat weet ik ook niet 100% zeker meer..

Voor Headhunterz en de echte grote namen moet je zo'n 2000 euro per uur neer leggen hoorde ik.. Let op: dat weet ik niet 100% zeker..

Misschien even aan tat2dave of ADEJE vragen? zij hebben vrijdag een feestje georganiseerd zoals je denk ik wel weet :).

Interessante vraag trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 17:13 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Timmer schreef:

Zover ik hoorde was Scope DJ 850 ofzo, maar dat weet ik ook niet 100% zeker meer..

Voor Headhunterz en de echte grote namen moet je zo'n 2000 euro per uur neer leggen hoorde ik.. Let op: dat weet ik niet 100% zeker..

Misschien even aan tat2dave of ADEJE vragen? zij hebben vrijdag een feestje georganiseerd zoals je denk ik wel weet :).

Interessante vraag trouwens!

hmm, voor scope dj echt vet weinig. Maar voor technoboy moet je zeg maar de vliegtuigtickets erbij betalen of hoe werkt dat dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 17:47 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:

Ik weet van korsakoff dat die 2000 euro per uur krijgt. Daar gaan wel weer kosten af, maar hoeveel dat precies is weet ik niet. En al zou iemand dat weten, hou t gwn voor je dat soort dingen gaan mensen toch niks aan. Gwn uurtarief is prima maar alle kosten dr om heen die aan mensen en booking agency's betaald moeten worden gaat alleen de artiest aan en mocht die dat willen laten weten aan iedereen dan melden ze dat zelf wel ;) Maar iig van het tarief wat een dj krijgt, zolang de klus niet zwart is, gaat altijd wel geld van af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 18:11 

Donateur

Even een meer DJ gerelateerde vraag:

Voor het opnemen moet je je set aansluiten op een line-in ingang, is dat die groene ingang die op je geluidskaart zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 18:23 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Voor het opnemen moet je je set aansluiten op een line-in ingang, is dat die groene ingang die op je geluidskaart zit?

nee de blauwe. Groen in line-out en gaat dus naar de boxen toe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 18:25 

Donateur

_dp_ schreef:
Teknizion schreef:

nee de blauwe. Groen in line-out en gaat dus naar de boxen toe ;)

Oke thanks :) Denk alleen dat de kabel die ik nu heb te kort is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 18:40 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Timmer schreef:

Ik weet van korsakoff dat die 2000 euro per uur krijgt. Daar gaan wel weer kosten af, maar hoeveel dat precies is weet ik niet. En al zou iemand dat weten, hou t gwn voor je dat soort dingen gaan mensen toch niks aan. Gwn uurtarief is prima maar alle kosten dr om heen die aan mensen en booking agency's betaald moeten worden gaat alleen de artiest aan en mocht die dat willen laten weten aan iedereen dan melden ze dat zelf wel ;) Maar iig van het tarief wat een dj krijgt, zolang de klus niet zwart is, gaat altijd wel geld van af ;)

dus voor wat betere zo'n 2000 euro,, ik was gewoon ff aan het bereken hoeveel een evenement aan drank moet verkopen om winst te maken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 20:48 

Donateur

Timmer schreef:
hmm, voor scope dj echt vet weinig. Maar voor technoboy moet je zeg maar de vliegtuigtickets erbij betalen of hoe werkt dat dan ;)

Verloopt allemaal via de agency. Denk dat de artiesten van de PA ongeveer evenveel verdienen.
De vliegtickets van Technoboy hoef jij niet te betalen (die heeft toch een privatejet haha), dat regelt zijn werkgever wel. Platinum Agency dus. Komt op hetzelfde neer als de benzine die Headhunterz verbruikt als ie naar jouw toko komt, die hoef je ook niet te betalen.

De artiesten houden van die 2000 euro iig niet zo heel veel over, ik denk niet eens de helft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 20:59 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:

Niet vergeten hoor! MorgenVroeg voor Half 1 is Ie geupdate! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 21:26 

Donateur

hoe komt het dat Bioweapon op fear fm komt
nl hier: http://harder.fear.fm/news/153/FearFM-Halloween-2009-First-names-are-in
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 21:31 

Hardtraxx Veteran

The Hardstyler-1994 schreef:
hoe komt het dat Bioweapon op fear fm komt
nl hier: http://harder.fear.fm/news/153/FearFM-Halloween-2009-First-names-are-in

Gewoon gevraagd.. ;) Maar dan moet je wel een bekend station zijn etc.. Meesten gaan niet zomaar een showtje op de radio geven.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen