Zo te zien is het de DJR-400 van E & S. Ze noemen het een rotary mixer, ik neem aan dat die dj dat fijner vind dan volume faders. Anders zou ik niet echt een reden kunnen bedenken.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Wie zal in 2017 een Xqlusive krijgen eigenlijk? Ik gok zelf op Crypsis.
Gok op Zatox of Ran-DLennard95 wrote:Wie zal in 2017 een Xqlusive krijgen eigenlijk? Ik gok zelf op Crypsis.
Coone zie ik ook nog wel gebeuren. Maar idd Zatox en Ran-D lijken daarnaast de meest waarschijnlijke.
Maar Crypsis? Een most wanted dj die een Q feest host? Zie ik niet zo snel gebeuren.
Maar Crypsis? Een most wanted dj die een Q feest host? Zie ik niet zo snel gebeuren.
Had ook gekunnen, maar na z'n Qlimax anthem zie ik dat eigenlijk niet meer gebeuren.Broken Balance wrote:Coone zie ik ook nog wel gebeuren.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Dit vind ik ook een zeer logische optie. Na B-front.pim0412 wrote:Ran-D denk ik.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Zou wel zwaar verdiend zijn.TSFH wrote:Rebelion
Bass modulators zou ik ook niet van staan kijken. Al vind ik dat die misschien nog te kort in de top meedraaien voor hun eigen XQ.
Ik zou ook m'n geld inzetten op Ran-D
Ik zou ook m'n geld inzetten op Ran-D
Denk ook dat jij letterlijk de eerste bent die zich ook maar 1 seconde met die vreemde act bezighield. 
Ik zou instant gaan, zit dit liever dan een raw artiest zoals ran-dULTIMO wrote:Bass modulators zou ik ook niet van staan kijken. Al vind ik dat die misschien nog te kort in de top meedraaien voor hun eigen XQ.
Denk overigens niet dat Coone er snel een zou krijgen ivm bass events
En overigens (maar misschien is het toeval) zijn er tot nu toe alleen Nederlandse artiesten geweest met een XQ
Edit: nvm. Technoboy.
Uberhaupt TNTULTIMO wrote:En overigens (maar misschien is het toeval) zijn er tot nu toe alleen Nederlandse artiesten geweest met een XQ
Iemand trouwens een idee van wie die Skincolors mashup nou is? De een plaatst Wildstylez, de ander Max Enforcer of Audiofreq
Hoe kan het dat Headhunterz al zijn oude tracks (na remaster) opnieuw kon releasen op HWS? De rechten van die platen horen eigenlijk bij Scantraxx thuis toch? Of blijft een artiest zelf de rechtenhouder van zijn muziek?
In het contract staat inderdaad meestal wel alles wat ze maken eigendom is van de platen maatschappij. Misschien een deal met Dov gezien de geschiedenis?Redman wrote:Hoe kan het dat Headhunterz al zijn oude tracks (na remaster) opnieuw kon releasen op HWS? De rechten van die platen horen eigenlijk bij Scantraxx thuis toch? Of blijft een artiest zelf de rechtenhouder van zijn muziek?
Zijn anthems van qdance zijn echter weer niet geremasterd en opnieuw uitgebracht.
Wat ik wel jammer vind, maar zal indd met rechten zijn die bijv qdance niet afgeeft
Wat ik wel jammer vind, maar zal indd met rechten zijn die bijv qdance niet afgeeft
Heeft volgens mij alle rechten overgekochtRedman wrote:Hoe kan het dat Headhunterz al zijn oude tracks (na remaster) opnieuw kon releasen op HWS? De rechten van die platen horen eigenlijk bij Scantraxx thuis toch? Of blijft een artiest zelf de rechtenhouder van zijn muziek?
Het zal ongetwijfeld vaker gevraagd zijn, maar wordt het geluid op de feesten van Q-Dance en B2S door aparte bedrijven verzorgd? Zo ja, door wie? Ik las iets over Stage Pro, maar die info was vrij gedateerd. Naar mijn mening is het geluid op de Q-Dance feesten namelijk van een betere kwaliteit dan op die van B2S. Maar dat kan natuurlijk ook door het afstellen komen.
De vraag die er erbij aansluit. Is het geluid op Qlimax beter dan op Hard Bass? Ik ben namelijk dit jaar voor het eerst naar Hard Bass geweest (waar ik het geluid wat tegen vond vallen) en ik ga straks ook voor het eerst naar Qlimax.
De vraag die er erbij aansluit. Is het geluid op Qlimax beter dan op Hard Bass? Ik ben namelijk dit jaar voor het eerst naar Hard Bass geweest (waar ik het geluid wat tegen vond vallen) en ik ga straks ook voor het eerst naar Qlimax.
Geluid in het Gelredome is door vergunningen, akoestiek en restricties standaard geregeld door Rent-All. Maakt niet uit welke organisatie hier een feest organiseert.TropicalDanny wrote:De vraag die er erbij aansluit. Is het geluid op Qlimax beter dan op Hard Bass? Ik ben namelijk dit jaar voor het eerst naar Hard Bass geweest (waar ik het geluid wat tegen vond vallen) en ik ga straks ook voor het eerst naar Qlimax.
Rent-all verzorgd het geluid bij Qlimax en Purple Group verzorgd volgens mij vaak het geluid bij Q-dance.
Edit: Je was me voor
Edit: Je was me voor
Thanks voor het snelle antwoord mannen!
Ik vond het geluid op Hard Bass overigens qua zuiverheid etc. prima hoor. Het had alleen wel iets harder gemogen, maar dat zal dan wel met restricties te maken hebben.
Ik vond het geluid op Hard Bass overigens qua zuiverheid etc. prima hoor. Het had alleen wel iets harder gemogen, maar dat zal dan wel met restricties te maken hebben.
Paar jaar geleden is er door de bewoners in Arnhem geklaagd mbt de geluidsoverlast. Hierdoor moeten. Ze het Decibel gehalte verlagenTropicalDanny wrote:Thanks voor het snelle antwoord mannen!
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.2261684
afgelopen 2 jaar niks van gemerkt, paar keer daarvoor zeker wel.
Weten jullie wat het verschil is tussen deze
(Non-premium)
http://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/ ... e=2&view=1\
en deze
(Premium)
http://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/ ... e=2&view=1
Hij lijkt langer?? Welke zit wat meer tight fit??
(Non-premium)
http://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/ ... e=2&view=1\
en deze
(Premium)
http://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/ ... e=2&view=1
Hij lijkt langer?? Welke zit wat meer tight fit??