Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Ik hoorde dat er op de Early stage op Hardshock ook Millennium werd gedraaid, terwijl daar toch ook wel grote verschillen in zitten. Er was zelfs een aparte Millennium stage, maarja
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 37 minutes ago
ShatterDJ wrote:
RTM93 wrote:Aub niet, wat vond ik 2012 een dramatisch jaar op release gebied.
Voor mij begon het al iets in 2011. Dit was voor mij echt een overgangsjaar.
Het verschilt een beetje per artiest voor mij.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Fothermucker wrote:Er was zelfs een aparte Millennium stage, maarja
Als je de Wired bedoelt, daar stonden wel millennium acts geboekt, maar was officieel geen millennium stage.
New member
4 posts member since 2016
last seen Feb 2018
Weet er iemand waarom Brennan Heart nooit iets gedaan heeft met zijn oorspronkelijke versie van Wide Awake? Ik vond deze beter dan de EOS mix die hij nadien heeft gemaakt
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Wat zijn eigenlijk realistische prijzen voor het boeken van een beetje bekende hardstyle-artiest? Laten we zeggen Noisecontrollers, B-Front, Ran-D etc.

Zit daar een (groot) verschil in met pak 'm beet Geck-O, Thera of Warface?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik denk niet dat dat zomaar bekend is bij het publiek. Mocht je dat voor serieuze doeleinden (zoals het organiseren van een feest) willen weten zou je moeten informeren bij de booking agencies.
S
Redman wrote:Wat zijn eigenlijk realistische prijzen voor het boeken van een beetje bekende hardstyle-artiest? Laten we zeggen Noisecontrollers, B-Front, Ran-D etc.

Zit daar een (groot) verschil in met pak 'm beet Geck-O, Thera of Warface?
Ja
H
Paultheone wrote:Da Tweekaz - Get Down :)
ShatterDJ wrote:NSCLT & Envine - Move Ya
Mooi, die van Da Tweekaz kon ik dan weer niet :) Thanks!
S
Als je een album koopt en je stopt de cd in je PC kun je de bestanden dan zo kopiëren en plakken naar je mp4 of gaat dat op een andere manier? :$
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
SVB wrote:Als je een album koopt en je stopt de cd in je PC kun je de bestanden dan zo kopiëren en plakken naar je mp4 of gaat dat op een andere manier? :$
Je kan de platen rippen via Windows Media Player, zit er standaard in qua functie
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
ErikZ wrote:
SVB wrote:Als je een album koopt en je stopt de cd in je PC kun je de bestanden dan zo kopiëren en plakken naar je mp4 of gaat dat op een andere manier? :$
Je kan de platen rippen via Windows Media Player, zit er standaard in qua functie
Wist niet dat het ook in Windows Media player kon. Zocht een keer daar een filmpje over en iemand liet dat zien in iTunes, daar werkt het ook
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Wat is nou precies het verschil tussen de Therapy en de Different mix van Chris One & The Machine - A Different Kind of Therapy.
De kick die in principe hetzelfde is in beide maar in de Therapy mix net ietsje voller klinkt? Die paar sounds in de midintro die net ietsie anders zijn?
Vraag het me al 3 jaar af en heb besloten het maar een keer te vragen..
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Nuracore wrote:
iRon wrote:Iemand die het verschil kan uitleggen tussen de 'Different Mix' en de 'Therapy Mix' van Different Kind Of Therapy? Hoor er niks anders in...
De mid van de Different mix is anders, screech is herhaaldelijk en kick is iets anders, meer reversed op de kick (eerste 45 seconden). Volgens mij ook iets langer. De rest is het zelfde. Het gaat dus om het stuk tussen 0:51 en 1:29
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik meen me ook te herinneren dat ze het niet helemaal eens waren over bepaalde elementen en toen maar beide versies hebben gereleased, de Different mix afgewerkt door The Machine en de Therapy door C1.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Heb deze vraag vorig jaar ook al een keer gesteld, weet zo niet of ik er concreet antwoord op heb gehad.

Wat is er gebeurd met die collab van Atmozfears, Audiotricz en BM toen in dat huisje? Schoot me net weer opeens te binnen.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Het valt me op dat Mind Dimension de laatste tijd redelijk wat grote boekingen (Loudness, Decibel, Q-Base) heeft. Waarom wordt juist hij 'zoveel/meer' geboekt, en andere onbekendere Spoontech namen als D-Verse, Infirium, Sasha-F, Radiance niet?
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Wat bedoelt men met 'nieuwe live-act' als het gaat over bijvoorbeeld Warface LIVE: Heavy Artillery? Niet langer de The 9 Circles-tracks maar nieuwe tracks of zo?
Naad wrote:Het valt me op dat Mind Dimension de laatste tijd redelijk wat grote boekingen (Loudness, Decibel, Q-Base) heeft. Waarom wordt juist hij 'zoveel/meer' geboekt, en andere onbekendere Spoontech namen als D-Verse, Infirium, Sasha-F, Radiance niet?
Heeft denk ik ermee te maken dat Platinum Agency begonnen is met The Wishlist en flink wat talenten op dat lijstje heeft gezet. Zie nu dat ook Mind Dimension bij The Wishlist zit.. Al die boekingsagentschappen gaan over boekingen, dat heeft verder weinig te maken met de labels (kleine platenmaatschappijen).
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Redman wrote:
Naad wrote:Het valt me op dat Mind Dimension de laatste tijd redelijk wat grote boekingen (Loudness, Decibel, Q-Base) heeft. Waarom wordt juist hij 'zoveel/meer' geboekt, en andere onbekendere Spoontech namen als D-Verse, Infirium, Sasha-F, Radiance niet?
Heeft denk ik ermee te maken dat Platinum Agency begonnen is met The Wishlist en flink wat talenten op dat lijstje heeft gezet. Zie nu dat ook Mind Dimension bij The Wishlist zit.. Al die boekingsagentschappen gaan over boekingen, dat heeft verder weinig te maken met de labels (kleine platenmaatschappijen).
Ah dat verklaart het inderdaad, thanks!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Redman wrote:Wat bedoelt men met 'nieuwe live-act' als het gaat over bijvoorbeeld Warface LIVE: Heavy Artillery? Niet langer de The 9 Circles-tracks maar nieuwe tracks of zo?
Waarschijnlijk wel ja, net als Radical Redemption die met The One Man Army zijn live-act ook op de kop gooide, een nieuw pakje aan en een hoop nieuwe tracks.
Geld ook zo voor Thera, met The New Era nieuwe tracks een outfit erbij..

Denk zelf ook dat het met name marketingtechnisch is, nieuwe live-act nieuwe liefhebbers etc etc
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
dat RAW alliance ( :sick: ), na Qapital is daar verder niks meer mee gedaan toch? had wel verwacht het ergens terug te zien op defqon of Q-base ofzo?
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Staan waarschijnlijk op Defqon. In het Qapital boekje stond "Till we meet again VI XXV" (25 juni)
En misschien wel als verrassing op andere Q-Dance evenementen.
S
MeneerEend wrote:dat RAW alliance ( :sick: ), na Qapital is daar verder niks meer mee gedaan toch? had wel verwacht het ergens terug te zien op defqon of Q-base ofzo?
Wie vormen de RAW Alliance eigenlijk? Heb dit helemaal gemist volgens mij :$
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jun 2016
sonnebloem wrote:Heb deze vraag vorig jaar ook al een keer gesteld, weet zo niet of ik er concreet antwoord op heb gehad.

Wat is er gebeurd met die collab van Atmozfears, Audiotricz en BM toen in dat huisje? Schoot me net weer opeens te binnen.
Dit heb ik ooit aan Rick van BM gevraagd en die zei dat er nooit echt een track uit gekomen is. Ze waren meer voor de lol bezig en hadden met zun allen daarna geen tijd meer om het project door te zetten.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hellkite wrote:
sonnebloem wrote:Heb deze vraag vorig jaar ook al een keer gesteld, weet zo niet of ik er concreet antwoord op heb gehad.

Dit heb ik ooit aan Rick van BM gevraagd en die zei dat er nooit echt een track uit gekomen is. Ze waren meer voor de lol bezig en hadden met zun allen daarna geen tijd meer om het project door te zetten.
Duidelijk, dank! :D
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
SVB wrote:
MeneerEend wrote:dat RAW alliance ( :sick: ), na Qapital is daar verder niks meer mee gedaan toch? had wel verwacht het ergens terug te zien op defqon of Q-base ofzo?
Wie vormen de RAW Alliance eigenlijk? Heb dit helemaal gemist volgens mij :$
Dit zijn MC Tellem, Feroxx en Loud One, push project van Q wat mislukt is