Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption & Crypsis - Heal & Raise
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, ik heb dus best een stomme vraag. Een alias van Bas Oskam was Kasparov. Ik vroeg me af of hij zich hier nog op richt en als ik Kasparov op een line-up zie staan (zoals op Craft 2016 dit jaar), moet ik dan denken aan Bas Oskam of DJ Kasparov aka Bas Verheul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Oke, ik heb dus best een stomme vraag. Een alias van Bas Oskam was Kasparov. Ik vroeg me af of hij zich hier nog op richt en als ik Kasparov op een line-up zie staan (zoals op Craft 2016 dit jaar), moet ik dan denken aan Bas Oskam of DJ Kasparov aka Bas Verheul?


DJ Kasparov aka. Bas Verheul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
flevoboys schreef:
Ik heb gister op Pinkstereo een remix gehoord van Alpha² - Senses. Ik vermoed dat deze op het album gaat komen. Weet iemand wie deze geremixed heeft?


Je had hem volgens mij al toch? Anders bij deze: https://www.facebook.com/jackofsound/vi ... %22R%22%7D


Ik kwam er later achter dat het idd de Jack Of Sound remix was
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 08:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Low-E & Alter Egosz - The Past vind ik ook echt vet. Is wel ietsje meer oud of the box misschien. Cyber releases. Atmozfears mini album.

Thanks, die had ik inderdaad ook al gehoord, lekker plaatje. Atmozfears album moet ik nog eens een keer luisteren, totnutoe toch niet echt mijn ding, of te snel doorheen geskipt :$

tijntjuh120 schreef:
Tuneboy - Devotion past er denk ik ook nog wel bij. :)

stefaneke schreef:
TNT & Zany - Heatwave

Daveytl schreef:
Radical Redemption & Crypsis - Heal & Raise

Bedankt, deze heb ik dan wellicht gemist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 19:01 
 
Hardtraxxer

Hardist schreef:
Ben nog eens wat door mijn muziek aan het spitten en vroeg me af of er nog nummers zijn die ik gemist heb de afgelopen tijd in de stijl van grofweg de jaren 2009-2011

Mandy - Everyday
Bioweapon - Reload The Weapon
Bioweapon - Make A Move
Bioweapon - The Lost Empire (Emporium 2016 Anthem)
Brennan Heart - MMVIII (Redefine Perfection)
Alphaverb - Alphaholics
Betavoice - Ready4This (A-lusion Remix)

Artifact - Let Us Pray (de melo en de synth)
Frequencerz - 12FU (de break en de eerste climax iig)
TNT - Ravish (pakt het in principe nog wat verder terug dan 2009-2011, maar noem em toch ;) )
Thera - Starfleet (kicks zijn alleen wel wat harder)
Thera - Going Under (net als Starfleet zijn de kicks wel wat harder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Thera - Starfleet (kicks zijn alleen wel wat harder)
Thera - Going Under (net als Starfleet zijn de kicks wel wat harder)

Ik doe mijn best om niet te happen, maar door deze comment hap ik toch... zo jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 20:49 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
ShatterDJ schreef:
Thera - Starfleet (kicks zijn alleen wel wat harder)
Thera - Going Under (net als Starfleet zijn de kicks wel wat harder)

Ik doe mijn best om niet te happen, maar door deze comment hap ik toch... zo jammer

Artifact - Let Us Pray (de melo en de synth)
Frequencerz - 12FU (de break en de eerste climax iig)
TNT - Ravish (pakt het in principe nog wat verder terug dan 2009-2011, maar noem em toch ;) )
Thera - Starfleet (kicks zijn alleen wel wat harder)
Thera - Going Under (net als Starfleet zijn de kicks wel wat harder)

Dit gedeelte zijn platen die ik niet helemaal in het 2009-2011 stijltje vind passen, maar die het alsnog imo wel een beetje of gedeeltelijk hebben. Wou Hardist alleen maar helpen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
The Skribbler schreef:
ShatterDJ schreef:
Thera - Starfleet (kicks zijn alleen wel wat harder)
Thera - Going Under (net als Starfleet zijn de kicks wel wat harder)

Ik doe mijn best om niet te happen, maar door deze comment hap ik toch... zo jammer

Artifact - Let Us Pray (de melo en de synth)
Frequencerz - 12FU (de break en de eerste climax iig)
TNT - Ravish (pakt het in principe nog wat verder terug dan 2009-2011, maar noem em toch ;) )
Thera - Starfleet (kicks zijn alleen wel wat harder)
Thera - Going Under (net als Starfleet zijn de kicks wel wat harder)

Dit gedeelte zijn platen die ik niet helemaal in het 2009-2011 stijltje vind passen, maar die het alsnog imo wel een beetje of gedeeltelijk hebben. Wou Hardist alleen maar helpen hoor...

Volgensmij ging het meer om het kick gedeelte, correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 22:29 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Volgensmij ging het meer om het kick gedeelte, correct me if I'm wrong.

Zou ook kunnen, maar ik dacht ik beschrijf die onderste tracks ff waarom ze niet helemaal in het 2009-2011 stijltje passen, maar tegelijkertijd ook weer wel. Die kicks die in Starfleet en Going Under zitten vind ik toch wel ff wat anders dan de meeste 2009-2011 platen. En ja in die tijd had je ook wel harde kicks, maar zoals ik al zei bij die onderste tracks gaf ik ff wat meer uitleg voor het geval Hardist ze nog niet kende.

Als Skribbler dit ook niet bedoelt zou ik niet weten waar hij het over heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks zijn absoluut anders, maar harder? Zeer zeker niet. DISCLAIMER: dit gaat over mijn idee van hard ;)

Ohja, het ging idd over de kicks, zoals Fluxion al opmerkte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister nu ongeveer hardstyle sinds 2011-2012 en heb sinds dien vooral de recente platen geluisterd.
Ben nu van plan om me eens wat meer te verdiepen in de early hardstyle.
Mensen tips of aanraders waar jullie van zeggen dat MOET je luisteren? (Zowel artiesten als tracks).

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Ik luister nu ongeveer hardstyle sinds 2011-2012 en heb sinds dien vooral de recente platen geluisterd.
Ben nu van plan om me eens wat meer te verdiepen in de early hardstyle.
Mensen tips of aanraders waar jullie van zeggen dat MOET je luisteren? (Zowel artiesten als tracks).

Alvast bedankt


Begin met luisteren van de setjes van de heren van Back in Time:
https://soundcloud.com/rhrbit

Naast dat het goede DJ's zijn zijn het vaak ook actieve leden van Hardtraxx, de setjes gaan van 2000 tot 2010 vaak, ligt maar net aan welke DJ je pakt.

Zo leer je de artiesten van die tijd kennen en de labels en krijg je mogelijk vanzelf een voorkeur

Edit:
Dit is zeker een aanrader:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fear FM heeft een paar jaar geleden een Early top 100 in elkaar gezet (op basis van stemmen). Als je zo goed als vanaf 0 begint en voornamelijk zoekt naar tracks die je móet kennen is dat wellicht een handig startpunt: hardstyle/fearfm-early-hardstyle-top-100-all-time-t22236.html

Of wat kortere setjes met een paar grote hitjes uit dat tijdperk:
hardstyle/daveytl-vroeger-toen-roken-nog-gezond-was-t51843.html
hardstyle/tiifa-early-hardstyle-mix-t54302.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Fear FM heeft een paar jaar geleden een Early top 100 in elkaar gezet (op basis van stemmen). Als je zo goed als vanaf 0 begint en voornamelijk zoekt naar tracks die je móet kennen is dat wellicht een handig startpunt: hardstyle/fearfm-early-hardstyle-top-100-all-time-t22236.html

Of wat kortere setjes met een paar grote hitjes uit dat tijdperk:
hardstyle/daveytl-vroeger-toen-roken-nog-gezond-was-t51843.html
hardstyle/tiifa-early-hardstyle-mix-t54302.html

Thanks voor het posten van mijn set. Heb ook even de link vernieuwd zodat ie weer te luisteren is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedankt voor de snelle reacties, thuis maar eens luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Ben nog eens wat door mijn muziek aan het spitten en vroeg me af of er nog nummers zijn die ik gemist heb de afgelopen tijd in de stijl van grofweg de jaren 2009-2011, platen zoals:

Josh & Wesz - World at Peace
Josh & Wesz - Retrospect
Wildstylez - Roots
Festuca - Pressure Waves
Low-E vs Zero Sanity - Beat Like A Drum

Er zijn er vast nog wel meer die ik ken maar ik volg de hardstyle eigenlijk al tijden niet meer zo intensief als sommigen van jullie dus :)


Da Tweekaz - Get Down :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou zouden jullie over 4-5 jaar de line-up op van bijvoorbeeld de remember stage van Decibel zien? Denken jullie dat dit echt vasthoud aan een bepaalde periode van de hardstyle dus 2005-2011, of dat die grens over 5 jaar ook opgeschoven is. Dit jaar staat Bass Modulators op de remember stage (ervan uitgaande dat Oldschool Modulators idd Bass Modulators is) maar zij zijn pas vanaf 2008/2009 bekend. Dan zou je over 5 jaar ook bijvoorbeeld een artiest zoals Atmozfears op zo een stage kunnen zetten, aangezien die in 2011/2012 bekend is geworden. Ik wil wel eens weten hoe hier op het forum over gedacht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk vooral dat de periode breder wordt genomen, omdat de eerdere platen altijd wel gewild zijn. Ook de latere platen, van 2011/2012/2013 zullen er wel langzamerhand bij gehaald worden. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De grens zal wel blijven doorschuiven. Pak bijvoorbeeld de lineup van 5 jaar geleden erbij;

11:00 - 12:30: Gizmo
12:30 - 14:00: Derb
14:00 - 15:30: Leep
15:30 - 17:00: Super Marco May
17:00 - 18:30: Max B. Grant
18:30 - 20:00: Zenith
20:00 - 21:30: Trance Generators
21:30 - 23:00: Charly Lownoise & Deepack

Dit heeft vrij weinig meer te maken met wat er tegenwoordig in die area draait (een enkele uitzondering daargelaten). Ook dit soort initiatieven spelen simpelweg in op datgene waar het meeste vraag naar is. Nu er ineens veel vraag is naar muziek uit de periode 2005-2010, worden de early stages zonder pardon aan de kant geschoven. Het huidige concept is in principe net zo duurzaam als de early-concepten tot een paar jaar terug. Op termijn zal ook deze muziek vervangen worden voor latere jaartallen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 00:01 
 
Hardtraxxer

Hardist schreef:
Ben nog eens wat door mijn muziek aan het spitten en vroeg me af of er nog nummers zijn die ik gemist heb de afgelopen tijd in de stijl van grofweg de jaren 2009-2011

NSCLT & Envine - Move Ya
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik denk vooral dat de periode breder wordt genomen, omdat de eerdere platen altijd wel gewild zijn. Ook de latere platen, van 2011/2012/2013 zullen er wel langzamerhand bij gehaald worden. :corn:


vanaf toen begon ik hardstyle te luisteren. Dus is voor mij opzich ook weer interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik denk vooral dat de periode breder wordt genomen, omdat de eerdere platen altijd wel gewild zijn. Ook de latere platen, van 2011/2012/2013 zullen er wel langzamerhand bij gehaald worden. :corn:


2012 please :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Aub niet, wat vond ik 2012 een dramatisch jaar op release gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 20:50 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Aub niet, wat vond ik 2012 een dramatisch jaar op release gebied.

Voor mij begon het al iets in 2011. Dit was voor mij echt een overgangsjaar.

Ik hoop dat de classic stages gewoon uiterlijk tot 2011 blijven, het liefst 2010, maar als je de trend ziet van de afgelopen jaren ben ik bang dat het alsnog telkens weer een jaar opschuift.

Ik vraag me af waarom het bij hardstyle niet zoals bij hardcore kan. Early hardcore (1992-1999) en Millennium Hardcore (2000-2010 en voor sommigen 2000-2005) blijven ook wel gewoon bij deze jaartallen. En ja af en toe wordt er bij een Millennium stage ook wel eens 2011-2012 platen gedraaid, maar dan is die stage vaak gedeeltelijk Millennium en hedendaags.
Vorige  1 ... 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen