Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben dat soort organisaties/artiesten dan geen contact met het publiek vraag ik me af? Natuurlijk vindt een deel het wel leuk (lees: lekker hard), maar het overgrote deel van het publiek is al verzadigd met die liveacts. Of kijken ze allemaal nog naar acts zoals G4H, MM, B-Freqz etc. Je wilt als artiest ook niet de boeken in gaan als onderdeel van een mislukte act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom is er geen editie van Last World dit jaar? :huh:

Ofja, kan er iig niks over vinden. Alleen een facebook pagina met 'See you next year''

Edit: Omdat Theracords laatste jaren een area hostten weten zij het misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 14:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Waarom is er geen editie van Last World dit jaar? :huh:

Ofja, kan er iig niks over vinden. Alleen een facebook pagina met 'See you next year''

Edit: Omdat Theracords laatste jaren een area hostten weten zij het misschien?

Enige dat we weten, is dat ze dus niet met Last World zijn door gegaan dus daar heb je ook niet veel aan, sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Waarom is er geen editie van Last World dit jaar? :huh:

Ofja, kan er iig niks over vinden. Alleen een facebook pagina met 'See you next year''

Edit: Omdat Theracords laatste jaren een area hostten weten zij het misschien?


Sterker nog; zelfs een pagina als deze:

https://m.facebook.com/lastworldfestival?v=info

Citaat:
Beschrijving
Ook in 2016 brengt Last World Festival weer alle ware hardstyle liefhebbers naar België.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedendag, ik vraag mij af waar ik in hoge kwaliteit foto's kan terugvinden van Radical Redemption op Qapital/OMA/Hardbass e.d.
Ik wil zo een foto op een canvas doek laten zetten, weet toevallig iemand waar ik dit het best kan doen? In het "show your dj gear"- topic had iemand hetzelfde gedaan met een b-freqz afbeelding.. Erg vet! Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een goede foto hebt gevonden kan je die op https://www.webprint.nl/wanddecoratie/foto-op-canvas/ uploaden en laten bedrukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Goedendag, ik vraag mij af waar ik in hoge kwaliteit foto's kan terugvinden van Radical Redemption op Qapital/OMA/Hardbass e.d.
Ik wil zo een foto op een canvas doek laten zetten, weet toevallig iemand waar ik dit het best kan doen? In het "show your dj gear"- topic had iemand hetzelfde gedaan met een b-freqz afbeelding.. Erg vet! Alvast bedankt!


Je kan de gepubliceerde foto's bekijken van event's en dan een berichtje sturen naar de fotograaf met de vraag voor het origineel om in te kaderen. Anders geen enkel idee. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 13:44 
 

Misschien ooit al gesteld maar dan hierbij nog een keer:

Ik zie dat sommige mensen (buitenlanders) hun weekendkaarten voor Defqon verkopen voor 106 en 120 euro! Waar de rest er allemaal 150-160 euro voor vraagt en die ook binnen no-time weg zijn! In hoeverre kan ticketswap de tickets controleren? Want zijn die mensen dan zo dom om het voor die prijs te verkopen of kunnen het op één of andere manier toch nep tickets zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ze ook via ticketswap verkopen met al een koper, waarbij je dus andere prijzen kan instellen. Misschien is dit een van de redenen?

En ticketswap kan na mijn weten alleen controleren of jou ticket al vaker is aangeboden op ticketswap en als q-dance bepaalde code's uit stuurt deze dan ook te controleren?
Ze zouden overigens gaan samenwerken (paylogic en ticketswap), dan zou je een nieuw ticket krijgen als je die van iemand over zou kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Misschien ooit al gesteld maar dan hierbij nog een keer:

Ik zie dat sommige mensen (buitenlanders) hun weekendkaarten voor Defqon verkopen voor 106 en 120 euro! Waar de rest er allemaal 150-160 euro voor vraagt en die ook binnen no-time weg zijn! In hoeverre kan ticketswap de tickets controleren? Want zijn die mensen dan zo dom om het voor die prijs te verkopen of kunnen het op één of andere manier toch nep tickets zijn?


Ik heb voor Melt ook tickets gescoord tweedehands voor absurd lage prijzen. Dat ging dan niet via Ticketswap, maar zelfs via de officiële ticket site waar de kaartjes opnieuw gegenereerd worden. 100% safe dus. Gewoon €88 vragen terwijl de rest ze er voor €110 of meer op heeft staan. Denk dat er gewoon een hoop mensen in het buitenland niet over nadenken. Hier gaan we over het algemeen wat anders met geld om, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon echte liefhebbers die er geen woekerprijzen voor willen vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Of gewoon echte liefhebbers die er geen woekerprijzen voor willen vragen


Het gaat om mensen die hun tickets voor onder de normale prijs verkopen, soms zelfs ruim onder de verkoopprijs. Dan speelt er wel iets anders dan alleen het niet willen rekenen van woekerprijzen. Of het maakt ze niet zoveel uit en ze nemen de moeite niet om te kijken wat ze ervoor kunnen krijgen, of ze zijn in een hele gulle bui, of ze zijn gewoon niet zo slim / financieel aangelegd en kunnen niet goed inschatten wat ze ervoor kunnen krijgen. Of iets anders. Als je geen woekerprijzen wil rekenen, maar wel een beetje oplet, dan vraag je gewoon de normale prijs, lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:47 
 
Hardtraxxer

Was er dit jaar geen Defqon krant? Zag bij de bus uitgang niemand staan die het uitdeelde of mensen die ermee liepen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Was er dit jaar geen Defqon krant? Zag bij de bus uitgang niemand staan die het uitdeelde of mensen die ermee liepen :(

Op de camping werden pallets vol kranten vanochtend uitgedeeld in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister na afloop werden kleine boekjes uitgedeeld (zelfde grote als die je in het begin kreeg met plattegrond en timetable etc) en vanochtend indd een krant
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weekend is die mij zo'n extra krantje zou kunnen sturen, vragen kan altijd :$

Vond het ook al jammer dat er geen krantjes werden uitgedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 21:23 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Iemand die weekend is die mij zo'n extra krantje zou kunnen sturen, vragen kan altijd :$

Vond het ook al jammer dat er geen krantjes werden uitgedeeld.


Same here, had wel verwacht dat ze gewoon uitgedeeld zouden worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben mijn stem kwijt sinds defqon. Morgen en overmorgen wel belangrijk interview gepland... Tips om snel weer verstaanbaar te worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen koffie (en alcohol), niet roken, goed eten en thee met honing drinken en vooral rust pakken. Oh en vooral niet meer schreeuwen of fluisteren. Dan kun je d'r zo nog een week last van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Was er dit jaar geen Defqon krant? Zag bij de bus uitgang niemand staan die het uitdeelde of mensen die ermee liepen :(


Wij hebben er een stuk of 30 gekregen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand de naam van de track (met de melodie van onderstaand filmpje) die B-Front zaterdag draaide? Het leek alvast hard op de theme song van DareDevil :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 06:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zal waarschijnlijk B-Front & Zany - Underworld zijn geweest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 11:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Appelsapman schreef:
Was er dit jaar geen Defqon krant? Zag bij de bus uitgang niemand staan die het uitdeelde of mensen die ermee liepen :(


Wij hebben er een stuk of 30 gekregen :lol:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 12:29 
 

stuur mij dr een
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
stuur mij dr een


Misschien kun je me wat moeite op het terrein wat bij elkaar scharrelen, er zijn er een paar gesneuveld... :lol:
Vorige  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen